Fitness Seller

Ibo D. new chapter Bigger is Better XXL

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.901
Heb ik niet nodig, mijn eightpack is al zichtbaar srs:D

Zie ik nu dat je schema van Raylison gebruikt?

• #1.903
Ja klopt af en toe gebruik ik de schema die Jonathan voor Ray heeft opgesteld. Althans het idee, de oefeningen kunnen nog wel eens anders zijn, maar het bevalt mij heel goed.

• #1.904
Heb net 200gram tilapia op met een beetje meloen en komkommer, verder geen carbs.

Ga zo nog mijn armen trainen.
En daarna mijn cheat maaltijd,
Vers gebakken Turks brood van de turkse bakker. Ivm de ramadan bakken ze door tot 21 uur.
2 sucuk ( Turkse worst) in kleine stukjes gesneden in een grote koekepan en nog 5 eieren doorheen. En dan lekker met het brood in je handen uit de pan eten.
Had weer eens zin in brood.
En om het af te maken een klein beetje chips en 1 stukje after eight choco stukje.
Maar dat is meer voor mijn gemoedstoestand:)
Verder nog een late night cardio sessie en morgen vroeg lekker buiten lopen, regen of geen regen.

---------- Post toegevoegd Sat 13 Aug 2011 om 22:40 ----------

Komt er dan ongeveer zo uit te zien

ANNEN%C4%B0M+EL%C4%B0+922.jpg

ik denk dat ik niet meer je log ga bekijken ibo,
krijg alleen maar honger van die sucuk pffffffffffffff..
gelukkig hoef ik nog maar even te wachten :P

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: D77
sucuk roelt :)

• Like
Als ik toch eens zoveel tijd had om te koken de hele dag :p

• Like
  • #1.908
Smaakte erg lekker heren, zeker aan te raden, heb de chocolade maar niet genomen.
Voel me goed nu, zal er morgen waarschijnlijk wel spijt van krijgen :D
Anyway ga zo nog mijn cardio sessie doen op de homtrainer.
tijdens de cardio sessie ga ik Kevin Hart bekijken (stand-up comedy)
Zeer grappige kerel. Duurt ongeveer uur en 15minuten. Grote kans dat ik de show volledig weg fiets. En dan op tijd naar bed. Jaja dedicated to the sport, dus netjes op tijd naar bed :)

---------- Post toegevoegd Sun 14 Aug 2011 om 01:43 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Blijf er trots op ;)

Vette pic man.
Mooi droog

• #1.911
Die krijg jij snel wel te zien Robbie ;)
Vanochtend had ik op de planning staan om te gaan lopen, was rond de klok van 7uur eventjes wakker, maar het regende toen.
Dacht nog ff een paar minuten liggen en dan trek ik zo wel mijn kleding aan en dan gaan lopen, maar blijkbaar dacht mijn lichaam daar anders over en ben ik weer in slaap gevallen. Had de nodige rust nodig, rond de klok van 11uur was ik weer wakker, terwijl ik eigenlijk niet zo'n uitslaper ben.
Maargoed dat wordt voor vandaag een kleine aanpassing in mijn planning. Het lopen schuiven we nu door naar vanavond.
Qua eten verandert er vandaag niet zoveel, wordt een high carb day.

Wat is hihg carb?
800 Gram?:D

• #1.913
Zit dan rond de 500gr.
800-1000gr doe ik wel tijdens het carbloaden;)

Die krijg jij snel wel te zien Robbie ;)
Vanochtend had ik op de planning staan om te gaan lopen, was rond de klok van 7uur eventjes wakker, maar het regende toen.
Dacht nog ff een paar minuten liggen en dan trek ik zo wel mijn kleding aan en dan gaan lopen, maar blijkbaar dacht mijn lichaam daar anders over en ben ik weer in slaap gevallen. Had de nodige rust nodig, rond de klok van 11uur was ik weer wakker, terwijl ik eigenlijk niet zo'n uitslaper ben.
Maargoed dat wordt voor vandaag een kleine aanpassing in mijn planning. Het lopen schuiven we nu door naar vanavond.
Qua eten verandert er vandaag niet zoveel, wordt een high carb day.

Ik lees dat hier vaker....geen benen.Ik dacht ik doe effe mee, ik weet toch hoe je benen eruit zien :P

• #1.915
Jij moet niet meedoen Robbie, juist lekker tegendraads zijn. Dat maakt jouw juist speciaal :D

Robbie ontbijt met B&J dus heeft geen recht van spreken.:D

Heb net 200gram tilapia op met een beetje meloen en komkommer, verder geen carbs.

Ga zo nog mijn armen trainen.
En daarna mijn cheat maaltijd,
Vers gebakken Turks brood van de turkse bakker. Ivm de ramadan bakken ze door tot 21 uur.
2 sucuk ( Turkse worst) in kleine stukjes gesneden in een grote koekepan en nog 5 eieren doorheen. En dan lekker met het brood in je handen uit de pan eten.
Had weer eens zin in brood.
En om het af te maken een klein beetje chips en 1 stukje after eight choco stukje.
Maar dat is meer voor mijn gemoedstoestand:)
Verder nog een late night cardio sessie en morgen vroeg lekker buiten lopen, regen of geen regen.

---------- Post toegevoegd Sat 13 Aug 2011 om 22:40 ----------

Komt er dan ongeveer zo uit te zien

ANNEN%C4%B0M+EL%C4%B0+922.jpg

Is dat Emirdag worst? Eet het zelf ook vaak maar heb geen idee van de voedingswaarden?

Robbie ontbijt met B&J dus heeft geen recht van spreken.:D

Wel GDVRDDDDDDDDDDDDDD....Ik heb vanmorgen, en let op : 50 gram havermout op met magere melk, halve banaan en een schepje whey en een lepeltje pindakaas op he????? :mad::mad::mad: ik vind dat heel goed, en net nog rijst met kip bahhhhh, moet van me vriendin he?Anders eet ik niet zegt ze.....ze weet alleen niet dat ik dan achter aan het snoepen ben :D:D

---------- Post toegevoegd Sun 14 Aug 2011 om 12:21 ----------

Jij moet niet meedoen Robbie, juist lekker tegendraads zijn. Dat maakt jouw juist speciaal :D

Oh oke, ik vond het juist heel tegendraads om mee te doen omdat dat niet mijn ding is, maar goed ik zal weer normaal doen hoor :)

Seekertje heeft beentjes gedaan van de week, kind word steeds zwaarder en droger :eek: alleen word ie nog steeds misselijk, en dat is zo leuk he om te zien, eerst loopt ie rood aan, dan lijkwit en dan is het "Rob.....ik ben een beetje misselijk geloof ik" zo leuk he en het klinkt bijna aandoenlijk....NOT!!!! :D

Wel GDVRDDDDDDDDDDDDDD....Ik heb vanmorgen, en let op : 50 gram havermout op met magere melk, halve banaan en een schepje whey en een lepeltje pindakaas op he????? :mad::mad::mad: ik vind dat heel goed, en net nog rijst met kip bahhhhh, moet van me vriendin he?Anders eet ik niet zegt ze.....ze weet alleen niet dat ik dan achter aan het snoepen ben :D:D
*Pm't Mascha*.

Terug
Naar boven