- Waardering
- 450
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Die krijg jij snel wel te zien Robbie
Vanochtend had ik op de planning staan om te gaan lopen, was rond de klok van 7uur eventjes wakker, maar het regende toen.
Dacht nog ff een paar minuten liggen en dan trek ik zo wel mijn kleding aan en dan gaan lopen, maar blijkbaar dacht mijn lichaam daar anders over en ben ik weer in slaap gevallen. Had de nodige rust nodig, rond de klok van 11uur was ik weer wakker, terwijl ik eigenlijk niet zo'n uitslaper ben.
Maargoed dat wordt voor vandaag een kleine aanpassing in mijn planning. Het lopen schuiven we nu door naar vanavond.
Qua eten verandert er vandaag niet zoveel, wordt een high carb day.

Heb net 200gram tilapia op met een beetje meloen en komkommer, verder geen carbs.
Ga zo nog mijn armen trainen.
En daarna mijn cheat maaltijd,
Vers gebakken Turks brood van de turkse bakker. Ivm de ramadan bakken ze door tot 21 uur.
2 sucuk ( Turkse worst) in kleine stukjes gesneden in een grote koekepan en nog 5 eieren doorheen. En dan lekker met het brood in je handen uit de pan eten.
Had weer eens zin in brood.
En om het af te maken een klein beetje chips en 1 stukje after eight choco stukje.
Maar dat is meer voor mijn gemoedstoestand
Verder nog een late night cardio sessie en morgen vroeg lekker buiten lopen, regen of geen regen.
---------- Post toegevoegd Sat 13 Aug 2011 om 22:40 ----------
Komt er dan ongeveer zo uit te zien
![]()
Robbie ontbijt met B&J dus heeft geen recht van spreken.![]()
?? 

ik vind dat heel goed, en net nog rijst met kip bahhhhh, moet van me vriendin he?Anders eet ik niet zegt ze.....ze weet alleen niet dat ik dan achter aan het snoepen ben 

Jij moet niet meedoen Robbie, juist lekker tegendraads zijn. Dat maakt jouw juist speciaal![]()

alleen word ie nog steeds misselijk, en dat is zo leuk he om te zien, eerst loopt ie rood aan, dan lijkwit en dan is het "Rob.....ik ben een beetje misselijk geloof ik" zo leuk he en het klinkt bijna aandoenlijk....NOT!!!! 
*Pm't Mascha*.Wel GDVRDDDDDDDDDDDDDD....Ik heb vanmorgen, en let op : 50 gram havermout op met magere melk, halve banaan en een schepje whey en een lepeltje pindakaas op he??
ik vind dat heel goed, en net nog rijst met kip bahhhhh, moet van me vriendin he?Anders eet ik niet zegt ze.....ze weet alleen niet dat ik dan achter aan het snoepen ben
![]()