Fitness Seller

ICBkevin Candito Strength Program Log

• Topic Starter Topic Starter
Seated Military press
barbell x 10
50 kg x 8
60 kg x 5
70 kg x 3
80 kg x 2
90 kg x 1
92,5 kg x 1 NEW PR 7,5 kg van de 100 af LETS GO:fire:
72,5 kg x 8,8,8

Muscle Snatch
40 kg x 5,5,5
50 kg x 5,5
60 kg x 3,3
65 kg x 1,1 Pfff liet bij de laatste vanaf bovenin de stang vallen vol op me bovenbenen net boven me knie, rechterknie is aardig toegetakeld met bloeduitstortingen en dik, links valt gelukkig mee. Dom dom dom, volgende keer vanaf bovenin gewoon die stang laten vallen voor me en wegspringen ipv proberen op te vangen met me bovenbenen, is een beste klap met 65 kilo...:o:o

Side raises cable
9 kg x 10
14 kg x 10,10
11 kg x 10

Rear delt DB fly incline
8 kg x 10,10,10,10

Side raises DB
12 kg x 10,10
14 kg x 10,10

Nog wat buik oefeningen erachteraan gedaan.

Verdorie wat een sterke MP! Echt stevig!

Still going strong!

Bevalt me wel zo compleet losse schouder dag met heavy lifts erbij, de muscle snatch hou ik erin vind dat een fijne oefening die je hele lichaam zowat triggered. Als ik zie hoe Lasha Talakhadze (olympisch kampioen weigthlifting) die oefening doet en zonder moeite 120 kg van de grond de lucht in gooit geeft mij dat wel echt veel motivatie om dit ook te gaan trainen!

Goedenavond!

Einde volgende week begin ik ook met Candito. Na al een aantal vragen te hebben gesteld een tijdje terug... :D
Vraag ik mij ook nog dit af:

Hoe behandel je de Accessories? Qua overload zeg maar... Kijk er staat bijvoorbeeld 12x 12x 10x 8x.
Ga je dan die laatste 2 setjes dus ook je gewicht verhogen? En hoe ga je daar de volgende training dan weer mee om... verhoog je dan gelijk vanaf set 1 en probeer je 12x te halen met een hoger gewicht, of verhoog je alleen die laatste 2 ''kortere'' setjes.

Alvast bedankt maar weer!
Chefff

Al een hele tijd geweest dat ik actief was. Ondertussen niet stil gezeten maar weinig progressie verder gemaakt.
Mijn huidige gewicht en lifts tot nu toe:

Gewicht: 110kg

Flat Bench Press: 122kg
Squat: 170kg
Deadlift 210kg
Incline Bench: 115kg

Ik ben dus wel gek genoeg omhoog gegaan met me flat bench zonder echt een goed schema te volgen, wat een beetje deed slacken tijdens mijn candito schema's.

Het plan is om weer eens een cycle te starten met daarin Squat/Bench/Deadlift de originele 3 oefeningen van Candito. Ben benieuwd na ruim een jaar geen candito gedaan te hebben hoe het aan gaat voelen!!

Welkom terug, zijn inmiddels hele nette stats geworden!

Terug
Naar boven