- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sowieso! Ik ben ga nu naar m'n eerste gesprek voor een werkveldoriëntatie. Dus meelopen en oefenen samen met een fysiotherapeut. Ik hoop dat het wat word! En daarna Rug triceps aanpakken.sounds intredesting allemaal bro, we moeten nog steeds bijpraten haha maar dat heeft geen haast![]()
Volgende week 115KGZou je dat db en skullc. werk niet voor die cableshit plaatsen in je workout? En mooi die deadstop, volgende keer 115?![]()
kijken of 3x5x115KG van de grond te krijgen is 
Klinkt als een goede redenatie! En waar heb jij dat dan vandaan mcm?

Hele duidelijke uitleg. En inderdaad je doet dat al vrij automatisch met de grotere spiergroepen. Zal het wat actiever gaan gebruiken.. Vanavond denk ik legs + calves.. Anders zaterdagochtend..
ik heb al een beetje spierpijn in me poten van die deadlifts.. Dat word wat vanavond 
wie weet dennis. Maar ik heb nog steeds spierpijn in mn pecs. Vanaf september heb ik trouwens een trainingspartner. Een goede vriend van me die ik verplicht het boek van rippetoe heb laten lezen om de squat en deadlift te leren. Ik ga hem in het begin een beetje coachen en hij kan mij goed opfokken!