AndroidHealthClinic

Ice leovince's Log

going strong, paar VPR's erbij weer. Vind je die 1 arm cable cross over goed aanvoelen, ik doe regelmatig 1 arm presses maar dit heb ik nog niet geprobeerd. Seated mss makkelijker (minder cheat?)

• Topic Starter Topic Starter
going strong, paar VPR's erbij weer. Vind je die 1 arm cable cross over goed aanvoelen, ik doe regelmatig 1 arm presses maar dit heb ik nog niet geprobeerd. Seated mss makkelijker (minder cheat?)

Ja man.. Volgende week kijken hoeveel sets ik ga maken met 75 kg en zo doorstomen.naar 5*5*80kg.. En ja staand voel ik ze lekkerder. Ik heb hem uit nood verzonnen zeg maar. Ik pak de bovenste katrol en ga met de hand waarmee ik de hendel pak zijdelings naar de katrol staan. Andere hand voor wat stabiliteit (voelt het lekkerste) in mn zij. Ik zie en voel dan.enorme contractie in mn borst..

eens proberen, ben wel een fan van 1 arm isolatie oefeningen.
anders 4x5x75 proberen als dat easy gaat even wat langer rust pakken en een 5e set wagen..week erna 5x3x80kg of 4x4..daarna zak ik meestal een standje terug voor bijv. 5x6 of 8x70kg te nemen in jou geval.

Genoteerd! Thanks koen.

Benen / Triceps

Squat
3 warming up setjes
4x5x90KG easy
volgende week 95KG..

One legged leg raise
2x10x15KG

Decline leg press (plate loaded)
8x200KG
8x180KG

Lying leg curl
12x35KG
10x35KG
10x35KG

Skullcrushers
2 warming up setjes
12x30KG VPR
10x30KG
10x30KG
12x30KG

Dips
15xBW liet even wat zien aan m'n trainingspartner, het verschill tussen chest en tricep dips
10xBW
10xBW

Overhead tricep extensions (seated)
10x24KG
10x24KG
8x26KG
6x26KG mweeh..

Underhand triceps extension
10x10KG
repsx15KG met zootje negatieven

Laatst bewerkt:
NOMNOMNOM.. lekkere training achter de rug :p BW = 83,5KG
De 85KG voor het einde van het jaar gaat zéker wel lukken (even afkloppen)!

Back / Traps / Abs

Pull ups [wide]
3 warming up setjes met contra-gewicht

8xBW
8xBW
7xBW
6xBW
overall VPR op wide

B.O.R. [wide grip, rug net niet parallel a.d. vloer]
2 warming up setjes

2x8x60KG
Toen onderhandse grip
10x60KG
8x60KG
note: rustig aan gedaan, gevoelige thoracale wervels, niet pijnlijk though.
volgende week 70KG

Pull down [V-bar]
10x65KG
8x75KG PR
8x70KG VPR
10x65KG

Seated rows [V-bar]
12x60KG
8x70KG PR
10x65KG VPR
8x65KG 1 sec. hold, 2 sec. excentrisch

Dumbbell shrugs
12x10KG
12x22KG
12x26KG
12x26KG
note: kan echt wel zwaarder..

Face pulls
12x20KG
12x20KG
10x25KG VPR? maybe..
10x25KG

Nog wat setjes leg raises en L sits, niet noemenswaardig vind ik.

Overall note: gaat lekker, motivatie elke training is hoog. Vreten gaat ook gewoon lekker. Ouders helpen super met mee denken. En morgen biergist tabletten halen..

Goed bezig Ice, zie allemaal PR's ! Doe je trouwens geen DL ?

Goed bezig Ice, zie allemaal PR's ! Doe je trouwens geen DL ?

Jawel hoor, ik doe wel deadlifts ja:) mar deze routine heeft wel echt mn voorkeur! Ik deed ze eerst elke week maar ik laat ze gewoon alterneren met de pull ups! en inderdaad.. maar het word ook weer tijd voor een PR regen.. ben flink aan het bulken!

Nice nice training en motivatie!

Biergist is opzich wel nice, heeft wel netjes geholpen. Doseerde het wel hoog rond de 20tabs per dag (Kan geen kwaad) alleen te lui om het nu te gebruiken :p

Nice nice training en motivatie!

Biergist is opzich wel nice, heeft wel netjes geholpen. Doseerde het wel hoog rond de 20tabs per dag (Kan geen kwaad) alleen te lui om het nu te gebruiken :p

Heb je niet de indruk gekregen dat je pis vaak felgeel is? Ik neem per dag 12 tabs, zoals wordt aangeraden verspreid over de dag (kan ook in 1x?), misschien dat ik anders ook de dosering verhoog :)

Heb je niet de indruk gekregen dat je pis vaak felgeel is? Ik neem per dag 12 tabs, zoals wordt aangeraden verspreid over de dag (kan ook in 1x?), misschien dat ik anders ook de dosering verhoog :)

Nee niet echt gemerkt.

Ik nam 3x9 soms wel eens, of ook 10 stuks naar binnen in een keer. Kan nauwelijks schade doen, enkel een tekort aan een ander stof (Ben naam even kwijt, maar is een vrij bekende en voorkomende stof) zou je hierdoor kunnen oplopen. Heb ook doseringen gezien van 60 per dag, en geen bijwerkingen niks.

9 stuks = 2250mg, 1 stuk = 250mg

Nee niet echt gemerkt.

Ik nam 3x9 soms wel eens, of ook 10 stuks naar binnen in een keer. Kan nauwelijks schade doen, enkel een tekort aan een ander stof (Ben naam even kwijt, maar is een vrij bekende en voorkomende stof) zou je hierdoor kunnen oplopen. Heb ook doseringen gezien van 60 per dag, en geen bijwerkingen niks.

9 stuks = 2250mg, 1 stuk = 250mg

Duidelijk, bedankt man! Ik dacht altijd dat een verspreide dosering over de gehele dag zorgde voor een betere opname, maar dat valt dus redelijk te verwaarlozen.

Ice woonde jij niet in A'Delft?

500 stuks voor 4 euro ofzo, en dat noem jij niet goedkoop?

Zullen we 500/15 doen? Dan kom je uit op iets meer dan 1 maand per potje.

Zullen we 500/15 doen? Dan kom je uit op iets meer dan 1 maand per potje.

Oke mam:) nee (ook) daar heb je gelijk in.. want ik heb het heel matig alleen op de achterkant van mn schouders.. en een beetje op de traps/schouderblad. ze zijn te tellen zeg maar.

Wormerveer bij marco (bodylanguage) dan zeker?
@Dennisik ja, afgekort, wat is daar mis mee?

Terug
Naar boven