- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
going strong, paar VPR's erbij weer. Vind je die 1 arm cable cross over goed aanvoelen, ik doe regelmatig 1 arm presses maar dit heb ik nog niet geprobeerd. Seated mss makkelijker (minder cheat?)
BW = 83,5KG Goed bezig Ice, zie allemaal PR's ! Doe je trouwens geen DL ?
mar deze routine heeft wel echt mn voorkeur! Ik deed ze eerst elke week maar ik laat ze gewoon alterneren met de pull ups! en inderdaad.. maar het word ook weer tijd voor een PR regen.. ben flink aan het bulken!Nice nice training en motivatie!
Biergist is opzich wel nice, heeft wel netjes geholpen. Doseerde het wel hoog rond de 20tabs per dag (Kan geen kwaad) alleen te lui om het nu te gebruiken![]()

Heb je niet de indruk gekregen dat je pis vaak felgeel is? Ik neem per dag 12 tabs, zoals wordt aangeraden verspreid over de dag (kan ook in 1x?), misschien dat ik anders ook de dosering verhoog![]()
Nee niet echt gemerkt.
Ik nam 3x9 soms wel eens, of ook 10 stuks naar binnen in een keer. Kan nauwelijks schade doen, enkel een tekort aan een ander stof (Ben naam even kwijt, maar is een vrij bekende en voorkomende stof) zou je hierdoor kunnen oplopen. Heb ook doseringen gezien van 60 per dag, en geen bijwerkingen niks.
9 stuks = 2250mg, 1 stuk = 250mg
Wonen is een groot woord. maarre wtf? En jij bent?
500 stuks voor 4 euro ofzo, en dat noem jij niet goedkoop?
Zullen we 500/15 doen? Dan kom je uit op iets meer dan 1 maand per potje.
nee (ook) daar heb je gelijk in.. want ik heb het heel matig alleen op de achterkant van mn schouders.. en een beetje op de traps/schouderblad. ze zijn te tellen zeg maar.Wormerveer bij marco (bodylanguage) dan zeker?
@Dennisik ja, afgekort, wat is daar mis mee?
was voor mijn vergissing.