- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
oeff we staan vrijwel gelijk bro haha, lekkere training!
Je kan ook 3x5 steeds 2.5kg verzwaren en gewoon doorgaan als je dat heb gehaald. Word vanzelf minder wat er na het 3x5je nog in de tank zit.Dankjewel man! Ja ik zou liever 2.5kg verhogen. Maar we hebben minimaal 2.5kg per kant. Anders had je dan ook wel in andere oefeningen terug gezien;-)Lekkere volumes man! En zou je niet 2.5kg per keer verhogen op je squat? Kan je t langer volhouden en mischien wat meer progressie pakken. Ik doe nu 2.5kg per keer op 3x5 en is zwaar zatJe kan ook 3x5 steeds 2.5kg verzwaren en gewoon doorgaan als je dat heb gehaald. Word vanzelf minder wat er na het 3x5je nog in de tank zit.
Epic jaje quote me zonder reactie haha, goeie training bro! nice BW
Ik ging even snel douchen. En dankjewel! Ik hoop dat hij niet te hard stijgt want dan ga ik wel wat minderen vanwege het te hard oplopende lichaamsvet. Dus ik hou het in de gaten.Ja ik heb ze nog op me mobiel staan, kijk er altijd even na voor het slapen haha jokes jokes!
lekkere training, volgende x eens deze t-bar variant proberen, bb in een hoek pleur, van rack of muur of balk, V-bar handle, plates erop en knalluh! Heb zelf nog nooit wide T-bars gedaan, zal wel chest supported zijn niet?
Die V-bar pull downs vind ik echt een heerlijke oefening, rekt zo lekker als je hem hellemaal uitstrekt negatief!

Thanks!
Dankje wel mannen! Ik ben sinds kort ook echt even aan het focussen op schouders, die ogen echt achter te gaan lopen..
Voor m'n training kijk ik ook naar de gewichten die ik heb gebruikt de week er voor. Dan ga ik ze gewoon telkens een stap zwaarder pakken en meestal lukt dat dan ook welGoeie gewichten man, daar zit naast je BW ook een nette progressie in!![]()