XXL Nutrition

Ice leovince's Log

oeff we staan vrijwel gelijk bro haha, lekkere training!

• Topic Starter Topic Starter
oeff we staan vrijwel gelijk bro haha, lekkere training!

Als ik je voorbij ben dan gaan we weer afspreken om te trainen bro. Ik doe trouwens helemaal geen lemon meer he..

Btw hoe kan ik in godsnaam die pics op pagina 8 in een album hier zetten??

Haha zeker, moet info hebben in 2012 zowiezo wat betreft de toelating voor Fysio.

Check even me topic geschiedenis via me profiel, heb ook problemen gehad laatste post moet je helpen ;)

Komt goed broski. Ik heb het gevonden! Ik weet niet helemaal wat ik van je elevator pic moet zeggen btw:p

Lekkere volumes man! En zou je niet 2.5kg per keer verhogen op je squat? Kan je t langer volhouden en mischien wat meer progressie pakken. Ik doe nu 2.5kg per keer op 3x5 en is zwaar zat :p Je kan ook 3x5 steeds 2.5kg verzwaren en gewoon doorgaan als je dat heb gehaald. Word vanzelf minder wat er na het 3x5je nog in de tank zit.

Lekkere volumes man! En zou je niet 2.5kg per keer verhogen op je squat? Kan je t langer volhouden en mischien wat meer progressie pakken. Ik doe nu 2.5kg per keer op 3x5 en is zwaar zat :p Je kan ook 3x5 steeds 2.5kg verzwaren en gewoon doorgaan als je dat heb gehaald. Word vanzelf minder wat er na het 3x5je nog in de tank zit.
Dankjewel man! Ja ik zou liever 2.5kg verhogen. Maar we hebben minimaal 2.5kg per kant. Anders had je dan ook wel in andere oefeningen terug gezien;-)

'even snel' een rug training neergezet.

RUG

Pull ups suppinated grip
2 warming up setjes

10xBW
8xBW
5xBW weak

T-Bar row (wide grip) - excl. bar
warming up setje

8x45KG
6x55KG PR
6x50KG

V-bar pull down
10x65KG insane pomp lats
9x65KG
10x60KG

V-bar rows (seated)
10x60KG
9x55KG
10x55KG

Dumbbell pull over (lying)
10x26KG
8x26KG
pfff eerste keer

BW= 82.5 (en ik word langzaamaan weer droger = nice!)

Notes:
Oke. Misschien was het niet zo slim om rug training te pakken nog geen 24 uur na de biceps training, dit voelde ik zeker wel. Daarnaast was ik vandaag de hele dag duf (nu helemaal) en de voeding was matiger ivm normaal. Toch gegaan en besloten alleen rug te doen (korte training/ 30 min.) omdat ik even een korte routine met Koen had besproken kon ik toch niet thuis blijven.
Nu wat pasta met 200 gr. kip en een lekker gekookt eitje en een whey'tje en nog wat pinda's en kwark en snel maffen.. Misschien word er morgen weer getraind, anders vrijdag/zaterdag.

@Koen: heb jij die 2 foto's nog van onze training? Ik heb ze opgeslagen vanuit dit forum maar dan krijg ik de error dat 'the graphic is to small'.. dus heb jij het grotere bestand nog?

Laatst bewerkt:
Ja ik heb ze nog op me mobiel staan, kijk er altijd even na voor het slapen haha jokes jokes!

lekkere training, volgende x eens deze t-bar variant proberen, bb in een hoek pleur, van rack of muur of balk, V-bar handle, plates erop en knalluh! Heb zelf nog nooit wide T-bars gedaan, zal wel chest supported zijn niet?
Die V-bar pull downs vind ik echt een heerlijke oefening, rekt zo lekker als je hem hellemaal uitstrekt negatief!

Benen / Triceps

Squat
3 warming up setjes

4x5x85KG
easy peasy, over drie weken 3x5x100KG!

Decline leg press (plate loaded)
warming up setje

10x180KG
10x200KG
8x200KG pff kon niet meer normaal lopen..

Leg extension - supersets - leg curl
3x12x30KG - 3x12x30KG

Skullcrushers
warming up setje

10x25KG
10x30KG
8x30KG
10x25KG

Dumbbell overhead extensions
10x16KG
6x26KG
6x28KG
5x28KG 6e f
6x26KG

One hand cable underhand push down - supersets - rope push down
2x10x15KG - 2x10x30KG
1x8x10KG - 1x8x25KG

training: nice
BW: 83.8KG (na PW meal)

Laatst bewerkt:
je quote me zonder reactie haha, goeie training bro! nice BW

je quote me zonder reactie haha, goeie training bro! nice BW
Epic ja :roflol: Ik ging even snel douchen. En dankjewel! Ik hoop dat hij niet te hard stijgt want dan ga ik wel wat minderen vanwege het te hard oplopende lichaamsvet. Dus ik hou het in de gaten.

Ja ik heb ze nog op me mobiel staan, kijk er altijd even na voor het slapen haha jokes jokes!

lekkere training, volgende x eens deze t-bar variant proberen, bb in een hoek pleur, van rack of muur of balk, V-bar handle, plates erop en knalluh! Heb zelf nog nooit wide T-bars gedaan, zal wel chest supported zijn niet?
Die V-bar pull downs vind ik echt een heerlijke oefening, rekt zo lekker als je hem hellemaal uitstrekt negatief!

Zo deed ik eerste de t-bar row ja, maar door mijn lange armen kan ik dan maar halve ROM's maken.. En dan heb ik liever die chest supported t bar row. Die kan ik ook wijd, schuin en hammer grip pakken :)
En die V-bars ga ik inderdaad vaker doen. Erg gunstige oefening:)

Trainingstijd: 50 Min.

Schouders / Kuiten / Buik

Seated dumbbell shoulder press
2 warming up setjes

8x20KG
6x22KG PR
7x22KG VPR
8x20KG

Barbell overhead press
warming up setje

3x6x40KG
Note: kan sowieso zwaarder als ik meer rust had gehad.

Dumbbell bent over rear raise
warming up setje

10x16KG
2x8x16KG

Plate front raise
10x15KG
7x20KG
10x15KG
Allemaal lekker strict, handen beetje naar onder

Cable side raise
2x10x10KG
12x10KG laatste 4 assisted

One legged calve raise
3x10xBW strict

Standing calve raise
2x12x90KG allebei VPR's
10x90KG

Seated calve raise
10x60KG PR
8x60KG voelde niet lekker, gestopt.

5 setjes hanging leg raises
4 setjes decline sit-ups

Note: overall lekker getraind. Had geen EAS + dextrose tijdens de training, voor het eerst alleen water. Ik heb nu ook een STUK meer honger dan normaal. Schouders voelde alleen nog niet helemaal hersteld aan van de voorgaande trainingen, maar ik had op zich niks te klagen.

BW: 83KG

Nice pr's congratz bro!

Ook sterke front raises.;)

Nice front raise inderdaad!

Goeie gewichten man, daar zit naast je BW ook een nette progressie in! ;)

Goeie gewichten man, daar zit naast je BW ook een nette progressie in! ;)
Voor m'n training kijk ik ook naar de gewichten die ik heb gebruikt de week er voor. Dan ga ik ze gewoon telkens een stap zwaarder pakken en meestal lukt dat dan ook wel :)
Steady progress, is wat ik de komende maanden verwacht..

Hee lekkere training man!

Shouder was blijkbaar nog niet herstelt van de training van vrijdagavond....

Borst / Biceps

Benchpress
3 warming up setjes
5x5x70KG overall VPR

hier ging het fout, incline bankje was bezet -->

Barbell curl
warming up setje

6x35KG
5x35KG
8x30KG
6x30KG

Incline dumbbell press
8x16KG
10x22KG
8x24KG VPR
0x24KG dikke fail, te diep laten zakken
6x22KG ging nergens meer over, gestopt.

Dumbbell flyes (rustig, goede stretch)
10x14KG
3x8x14KG

One armed cable fly
10x20KG per arm
8x25KG
10x25KG
8x25KG

Hammer curl
10x14KG
8x14KG
2x10x12KG

Preacher curl (machine)
8x30KG
8x25KG troep

toen nog een setje concentration curls, had al geen zin meer, duurde allemaal te lang.
Het ging allemaal van een lijen dakje tot ik nood gedwongen de bb curl moest doen, omdat al het andere werk bezet was....
BW=83,5KG

Terug
Naar boven