Ice leovince
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 181
- Lengte
- 1m88
WormervJeer bij marco (bodylanguage) dan zeker?
@Dennisik ja, afgekort, wat is daar mis mee?
Ja, en jij bent.. wie o wie?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
WormervJeer bij marco (bodylanguage) dan zeker?
@Dennisik ja, afgekort, wat is daar mis mee?
Dumbbell shrugs
12x10KG
12x22KG
12x26KG
12x26KG
note: kan echt wel zwaarder..

Jawel hoor, ik doe wel deadlifts jamar deze routine heeft wel echt mn voorkeur! Ik deed ze eerst elke week maar ik laat ze gewoon alterneren met de pull ups! en inderdaad.. maar het word ook weer tijd voor een PR regen.. ben flink aan het bulken!

Alterneren omdat, zoals ik al zei: het is een hele fijne routine. maarre, hoe kom je er bij dan dat je van rows etc. geen dikke rug kan krijgen dan? begrijp me niet verkeerd ik vind de deadlift een hele fijne exc. maar ik hou ook van een beetje variatie.. En ik had gister ook een minder lekker gevoel in mn thoracale wervels. wat bijna zeker weten komt door mn slechte zithouding af en toe..Waarom alterneren? Deadlifts=dikke rug, pullups=wijde rug. Ik wil voor allebei elke week een groeiprikkel afgeven. Of heb je het idee dat 1x in de 2 weken beter is voor je herstel op t deadliften? Dan nog zou je elke week pullups kunnen doen vind ik![]()

Gelukkig hoef ik maar 2x3 biergist tabs te nemen, neem daarnaast al genoeg tabs
---------- Post toegevoegd Thu 22 Sep 2011 om 23:58 ----------
Verder wederom een satifying workout bro!

Train daar niet (ook nog geen 16) maar als mensen zeggen dat ze in wveer trainen dan is het meestal daar![]()
Alterneren omdat, zoals ik al zei: het is een hele fijne routine. maarre, hoe kom je er bij dan dat je van rows etc. geen dikke rug kan krijgen dan? begrijp me niet verkeerd ik vind de deadlift een hele fijne exc. maar ik hou ook van een beetje variatie.. En ik had gister ook een minder lekker gevoel in mn thoracale wervels. wat bijna zeker weten komt door mn slechte zithouding af en toe..![]()

point made mc! dat weet ik ook wel al hoor dat ze samen gaan.. maar ik heet geen mcm en til geen 180KG van de grondOh ik denk dat je van rows ook wel een dikke rug kunt krijgen hoor maar in mijn optiek belasten deadlifts en pullups de rug op een zodanig andere manier dat ze prima samen kunnen, dat was even het punt wat ik wou maken![]()
nog niet. ik heb gewoon lang het elke week gedaan en.ik ga nu kijken.of dit werkt..Ga jij ff onder de zonnebank liggen bro

Thx!M.b.t. omega caps gewoon voor huismerk van 1 van de boardsponsors gaan dan zit je goed.
Zij hebben een prima EPA/DHA verhouding.

(oftewel studeer)
training, biceps viel erg tegen maar die gaat vanzelf wel goedkomen.Thanks mcm