MuscleMeat

Ice leovince's Log

Dumbbell shrugs
12x10KG
12x22KG
12x26KG
12x26KG
note: kan echt wel zwaarder..

Waar wacht je op dan? :P

Jawel hoor, ik doe wel deadlifts ja:) mar deze routine heeft wel echt mn voorkeur! Ik deed ze eerst elke week maar ik laat ze gewoon alterneren met de pull ups! en inderdaad.. maar het word ook weer tijd voor een PR regen.. ben flink aan het bulken!

Waarom alterneren? Deadlifts=dikke rug, pullups=wijde rug. Ik wil voor allebei elke week een groeiprikkel afgeven. Of heb je het idee dat 1x in de 2 weken beter is voor je herstel op t deadliften? Dan nog zou je elke week pullups kunnen doen vind ik :P

Gelukkig hoef ik maar 2x3 biergist tabs te nemen, neem daarnaast al genoeg tabs

---------- Post toegevoegd Thu 22 Sep 2011 om 23:58 ----------

Verder wederom een satifying workout bro!

• Topic Starter Topic Starter

Geen idee. ik had geen zin om nog meer setjes shrugs te doen en voor zover ik me kon herinneren was dat wel mn werkgewicht, dus is gewoon wat hoger beginnen voor de volgende keer..

Waarom alterneren? Deadlifts=dikke rug, pullups=wijde rug. Ik wil voor allebei elke week een groeiprikkel afgeven. Of heb je het idee dat 1x in de 2 weken beter is voor je herstel op t deadliften? Dan nog zou je elke week pullups kunnen doen vind ik :P
Alterneren omdat, zoals ik al zei: het is een hele fijne routine. maarre, hoe kom je er bij dan dat je van rows etc. geen dikke rug kan krijgen dan? begrijp me niet verkeerd ik vind de deadlift een hele fijne exc. maar ik hou ook van een beetje variatie.. En ik had gister ook een minder lekker gevoel in mn thoracale wervels. wat bijna zeker weten komt door mn slechte zithouding af en toe.. :p
Gelukkig hoef ik maar 2x3 biergist tabs te nemen, neem daarnaast al genoeg tabs

---------- Post toegevoegd Thu 22 Sep 2011 om 23:58 ----------

Verder wederom een satifying workout bro!

ik moet het ook nog even.aankijken.. ik had wel op een (vrij onbetrouwbare site) gelezen dat biergist voor allerlei dingen zeer geschikt is. dus een.wat hogere dosis lijkt me geen kwaad. ik zoek trouwens ook nog naar goede kwaliteit en goedkope omega caps..
en je hebt het mooi verwoord: idd een satisfying work out:)

Train daar niet (ook nog geen 16) maar als mensen zeggen dat ze in wveer trainen dan is het meestal daar :p

Ok, nu heb je.nog steeds niet gezegd wie je bent..

Laatst bewerkt:
Alterneren omdat, zoals ik al zei: het is een hele fijne routine. maarre, hoe kom je er bij dan dat je van rows etc. geen dikke rug kan krijgen dan? begrijp me niet verkeerd ik vind de deadlift een hele fijne exc. maar ik hou ook van een beetje variatie.. En ik had gister ook een minder lekker gevoel in mn thoracale wervels. wat bijna zeker weten komt door mn slechte zithouding af en toe.. :p

Oh ik denk dat je van rows ook wel een dikke rug kunt krijgen hoor maar in mijn optiek belasten deadlifts en pullups de rug op een zodanig andere manier dat ze prima samen kunnen, dat was even het punt wat ik wou maken ;)

oké McCompound:trollface:

Oh ik denk dat je van rows ook wel een dikke rug kunt krijgen hoor maar in mijn optiek belasten deadlifts en pullups de rug op een zodanig andere manier dat ze prima samen kunnen, dat was even het punt wat ik wou maken ;)
point made mc! dat weet ik ook wel al hoor dat ze samen gaan.. maar ik heet geen mcm en til geen 180KG van de grond:p nog niet. ik heb gewoon lang het elke week gedaan en.ik ga nu kijken.of dit werkt..

Ga jij ff onder de zonnebank liggen bro :trollface:

en verder alleen nog maar informatieve posts svp over omega caps of biergist dosering :)

M.b.t. omega caps gewoon voor huismerk van 1 van de boardsponsors gaan dan zit je goed.
Zij hebben een prima EPA/DHA verhouding.

M.b.t. omega caps gewoon voor huismerk van 1 van de boardsponsors gaan dan zit je goed.
Zij hebben een prima EPA/DHA verhouding.
Thx!

Nu even spullen pakken en delts / calves :)

Is uiteindelijk alleen delts geworden.

Delts

Push press
3 warming up setjes press

8x50KG
8x50KG
5x50KG
5x50KG

Seated dumbbell shoulder press
warming up setje
8x20KG
8x20KG
8x20KG
6x22KG

Plate front raises
12x15KG
10x15KG
10x15KG
10x15KG

Cable side raise
8x10KG
8x8KG
8x8KG
was echt al op, daarom ook gestopt na de volgende oefening

Bent over rear raise
4x10x14KG

Kreeg koppijn, waar ik geen zin in had, heb al 2 dagen te kort geslapen. Had vanmiddag maar 5 brood mee naar school. dus genoeg excuusjes om het een avond te noemen en even lekker sociaal te gaan doen:)
Kuiten had ik toch al de hele middag tijdens de les moeten aanspannen met weerstandsonderzoeken.

Laatst bewerkt:
PP gaat ook nice, fijn weekend kerel ;)

PP gaat ook nice, fijn weekend kerel ;)

Thanks man. Ik vind de explosiviteit in.die oefening lekker. En ik voel hem ook echt lekker in mn delts. Als ik 100% fit was geweest dan had ik voor de 55 of zelfs 60KG gedaan op lage reps.. Iets voor volgende week dacht ik zo..

That's the spirit, maar ik dacht je zou DBB niet meer checken vnaaf haha can't stay away can you:trollface:

Bus shizzle richting me neef.. Cant.. resist.... must... not... check.... dbb....

• Like
Waarderingen: KEUN
Lekkere training hoorrr, nice!

Lekkere training hoorrr, nice!

Thx. Gaat lekker sinds ik fysio doe:) (oftewel studeer)

Sinds vandaag ook biergist tabletten slikken. drie maal daags drie tabletten. Ik ben benieuwd of mn rug nu helemaal schoon gaat worden. het is al redelijk tot nagenoeg helemaal weg gegaan sinds ik ongeveer 2 á 3 liter water drink elke dag.
vanavond helaas niet trainen. maar een gezellige verjaardag!

Laatst bewerkt:
Borst / Biceps

Benchpress
3x5x75KG VPR
4x75KG
Note: zonder spotter

Incline dumbbell bench
12x20KG
12x22KG VPR?
8x24KG
9x22KG

Dumbbell flyes
12x12KG
2x12x14KG

Cable flyes [staand, een arm per keer]
2x15x20KG
10x25KG

Barbell curl
5x35KG
3x8x30KG
note: voelde al best wat pomp van de flyes en incl. db press

Hammer curls (5 links, 5 rechts, herhaal)
10x14KG
2x10x12KG
+15x12KG om en om..
note: 12 gaat echt easy maar die 14 blijft raar aanvoelen.
misschien een keer 14 overslaan en met 16KG beginnen.

Concentration curl
10x12KG
2x10x10KG
nog een pomp setje met assist en langzame excentrische beweging.

Overall note: lekkere :sd: training, biceps viel erg tegen maar die gaat vanzelf wel goedkomen.

Lekkere presses ouwe!

Thanks mcm:)
Ik heb een standaard mindset sinds m'n vakantie en daar voelt het gewoon stukken lichter mee.
Dit is mijn geheim: :p
Linking park - in the end
Even rustig liggen, staren naar de bar. Twee keer goed ademhalen en het enige wat ik denk is: Hmm dit gaat best wel licht worden.. En als ik hem dan op til dan lijkt het serieus of hij even licht is als vorige week :roflol:

Terug
Naar boven