- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks mcm
Ik heb een standaard mindset sinds m'n vakantie en daar voelt het gewoon stukken lichter mee.
Dit is mijn geheim:
Linking park - in the end
Even rustig liggen, staren naar de bar. Twee keer goed ademhalen en het enige wat ik denk is: Hmm dit gaat best wel licht worden.. En als ik hem dan op til dan lijkt het serieus of hij even licht is als vorige week![]()
Al je eerst gortdroog stond, en nu minder droog. Sta je nog steeds droog.
Oftewel gewoon door bulken!
Bam jonge, dat is 't! Mindset scheelt zo ontiegelijk veel.. Ben daar zelf ook nog wat zoekende in. Soms ben ik voor de set al zo van dit ga ik niet halen, met als gevolg een innerlijke strijd tegelijkertijd met de strijd tegen het ijzer..
Met muziek in gaat het meestal beter, dan kan ik me daar op concentreren.

Ik vind het niet nodig om echt veel vetter te worden dan ik nu ben. ik heb sinds ik.in.de snijzaal heb gestaan voor zes weken ook echt een vetfobie ontwikkelt. nee maar srs, ik ben wel van.mening dat je tijdens de trip naar zwaarder worden er gewoon goed uit moet blijven zien. en als het veel verder gaat dan ik nu sta ga ik actie ondernemen. Ik hoef niet op 8% te staan maar boven de 12% ziet er bij mij gewoon niet uit. daarnaast vind ik het gewoon lelijk als je defenitie langzaam weg trekt.
Lekker schouders gepakt. VPR's op squats zijn altijd nice, maar waarom twee keer zo veel tricepsoefeningen als bicepsoefeningen?
InderdaadSo true dit. Af en toe helpt t bij mij echt om te zeggen "**** die shit, get under the bar en.je ziet maar hoe je t omhoog krijgt![]()

Redelijk strict eten vind ik wel fijn. Niet de hoeveelheid tijd die je er in moet steken maar ik voel me er wel beter bij.Ben t met je eens. Alleen vind ik dat ik nog niet genoeg massa heb om rustig aan te kunnen doen qua gainen, daarom bulk/cut ik nog. Na mn zomercut even kijken hoe ik verder ga. Lijkt me lastig om te gainen zonder vet bij te komen op een relaxte manier (dwz zonder belachelijk strict eetschema).
Thanks! Ja is inderdaad niet leuk met dit weer. Daarnast DL ik boven en daar is het nog warmer... pff..Lekker getraind man! Nice presses. DL is helaas bagger om te doen met dit weer![]()
Ik ging vrijdag voor de grap met 18KG curlen en dat ging.best lekker. Alleen jammer dat ik met deze trainingsdag eerst biceps isometrisch en excentrisch gebruik bij borst en voor.db curls ook nog bb curls doe.. Misschien even omwisselen en high rep bb curls doen
, als ik een spotter had gehad had ik er nog wel wat uit kunnen halen..