Fitness Seller

Ice leovince's Log

WOOPWOOP lekker bezig!

Nice, nice ouwe! 10kg in half jaar is bruut!

• Topic Starter Topic Starter
Nice, nice ouwe! 10kg in half jaar is bruut!

Dankjewel man! Ik ben ook vol vertrouwen dan ik over de 85kg zit eind van het jaar! Dat was mn doel. Misschien binnekort ook weer stats doelen zetten. Aangezien ik wel al meer kan DL'en, squatten en ik nu in totaal 19 reps heb gedaan met mn vroegere PR op bench..

Thanks mcm:)
Ik heb een standaard mindset sinds m'n vakantie en daar voelt het gewoon stukken lichter mee.
Dit is mijn geheim: :p
Linking park - in the end
Even rustig liggen, staren naar de bar. Twee keer goed ademhalen en het enige wat ik denk is: Hmm dit gaat best wel licht worden.. En als ik hem dan op til dan lijkt het serieus of hij even licht is als vorige week :roflol:

Bam jonge, dat is 't! Mindset scheelt zo ontiegelijk veel.. Ben daar zelf ook nog wat zoekende in. Soms ben ik voor de set al zo van dit ga ik niet halen, met als gevolg een innerlijke strijd tegelijkertijd met de strijd tegen het ijzer..
Met muziek in gaat het meestal beter, dan kan ik me daar op concentreren.

Jup:) ik moet ook even nieuwe muziek downloaden.. nieuwe linking park albums en queens of the stone age met het album songs for.the deaf is ook gruwelijk!

Benen / Triceps

Als eerst squat gedaan, daarna triceps routine. Toen pas benen afgemaakt.

Squat
3 warming up setjes
4x5x95KG VPR
note: doelstelling easy gehaald

Leg extensions
4 setjes 12 hh.

Lying leg curl
4 setjes 12 hh.

Skullcrushers
2 warming up setjes

12x32,5KG VPR?
12x32,5KG
10x32,5KG
12x27,5KG

Dips
10xBW
8xBW
8xBW

Dumbbell overhead extension
12x16KG
12x22KG
3x28KG Liep niet lekker
8x24KG

Rope extensions
2x12x25KG

Underhand extensions
20x20KG
15x25KG
12x30KG

Overall notes: redelijke training, maar ik begin nu wel echt vetter te worden, dus ik ga weer eens even een nieuw vreetschema maken..
BW: 84KG

Even m'n vorige training bekeken en ik kom tot de conclusie dat dit een bagger training was: http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/ice-leovinces-log-278391/index15.html#post6158071

Nice training brah! Gefeliciteerd met squat vpr.

Hoe 'merk' je dat je vetter bent geworden? Mss is het gewoon wat vocht?

Het is gewoon goed zichtbaar.. ik stond echt gortdroog dus dan.kan je gewoon zien. ook als ik bij mezelf een vierpuntstest doe tussen mn vingers, merk het. ook al is dat geen.legitieme reden. daarnaast kan ik het ook.nog aan andere dingen zien. en ik heb daar geen zin in.

Al je eerst gortdroog stond, en nu minder droog. Sta je nog steeds droog.

Oftewel gewoon door bulken!

Al je eerst gortdroog stond, en nu minder droog. Sta je nog steeds droog.

Oftewel gewoon door bulken!

Ik vind het niet nodig om echt veel vetter te worden dan ik nu ben. ik heb sinds ik.in.de snijzaal heb gestaan voor zes weken ook echt een vetfobie ontwikkelt. nee maar srs, ik ben wel van.mening dat je tijdens de trip naar zwaarder worden er gewoon goed uit moet blijven zien. en als het veel verder gaat dan ik nu sta ga ik actie ondernemen. Ik hoef niet op 8% te staan maar boven de 12% ziet er bij mij gewoon niet uit. daarnaast vind ik het gewoon lelijk als je defenitie langzaam weg trekt.

Vandaag killer training. Ik werd tijdens rug exc. geholpen door de grootste en meest aesthetische buffel in de gym daar. Hij hielp me met wat negatieven en ik denk dat hij me vaker gaat helpen.

Schouders / Rug

push press
2 warming up setjes

8x50KG
8x50KG
5x55KG laatste halve rep
8x45KG pff

Seated dumbbell press
12x10KG
12x20KG
7x22KG 8e faaal
7x20KG

Plate front raise
3x12x15KG super exc.
8x15KG langzame negatief

Cable side raise
10x8KG schouders te vol
8x8kg

Shoulder bombs
12x8KG
12x9KG

T-bar row (ex. bar) (wide grip)
12x20KG
12x40KG
2x5x50KG
6x50KG

Wilde deadliften graag maar het was bloed en bloedheet boven..

V-bar pull down
12x40KG
12x70KG
8x80KG PR!
12x75KG laatste vier assisted en alles langzaam negatief
15x70KG alles langzame negatief vanaf 7 reps assisted

Seated row v-bar
12x60KG
12x55KG
2x12x50KG extra wide hammer grip

gym ging dicht. Ik was doorweekt.. Lekkere pomp. Morgen ochtend miss nog calves en.abs.. niet echt zin in.eigenlijk..

dit is slordig omdat het van mn mobiel is getikt..

Waarvoor eerst rug en dan schouders, en 5 oefeningen voor schouders is redelijk wat toch. Wel nice training iig!

Schouders voor rug simpelweg omdat schouders prioriteit hebben. En als ik minder doe dan dit dan heb ik geen.leeg gevoel in mn schouders.

en thanks! fijn weekend.

Lekker schouders gepakt. VPR's op squats zijn altijd nice, maar waarom twee keer zo veel tricepsoefeningen als bicepsoefeningen?

Bam jonge, dat is 't! Mindset scheelt zo ontiegelijk veel.. Ben daar zelf ook nog wat zoekende in. Soms ben ik voor de set al zo van dit ga ik niet halen, met als gevolg een innerlijke strijd tegelijkertijd met de strijd tegen het ijzer..
Met muziek in gaat het meestal beter, dan kan ik me daar op concentreren.

So true dit. Af en toe helpt t bij mij echt om te zeggen "**** die shit, get under the bar en.je ziet maar hoe je t omhoog krijgt :D

Ik vind het niet nodig om echt veel vetter te worden dan ik nu ben. ik heb sinds ik.in.de snijzaal heb gestaan voor zes weken ook echt een vetfobie ontwikkelt. nee maar srs, ik ben wel van.mening dat je tijdens de trip naar zwaarder worden er gewoon goed uit moet blijven zien. en als het veel verder gaat dan ik nu sta ga ik actie ondernemen. Ik hoef niet op 8% te staan maar boven de 12% ziet er bij mij gewoon niet uit. daarnaast vind ik het gewoon lelijk als je defenitie langzaam weg trekt.

Ben t met je eens. Alleen vind ik dat ik nog niet genoeg massa heb om rustig aan te kunnen doen qua gainen, daarom bulk/cut ik nog. Na mn zomercut even kijken hoe ik verder ga. Lijkt me lastig om te gainen zonder vet bij te komen op een relaxte manier (dwz zonder belachelijk strict eetschema).

Lekker getraind man! Nice presses. DL is helaas bagger om te doen met dit weer :(

Lekker schouders gepakt. VPR's op squats zijn altijd nice, maar waarom twee keer zo veel tricepsoefeningen als bicepsoefeningen?

Thanks en inderdaad! Squat is een mooie exercise om te checken hoe je in het algemeen vooruitgaat qua mindsetten en algemene kracht. omdat het bijna een fullbody exc. is..
triceps zijn een groter aandachtspuntje dan biceps. Maar dqt het twee keer zo veel is, is toeval:p

So true dit. Af en toe helpt t bij mij echt om te zeggen "**** die shit, get under the bar en.je ziet maar hoe je t omhoog krijgt :D
Inderdaad :D

Ben t met je eens. Alleen vind ik dat ik nog niet genoeg massa heb om rustig aan te kunnen doen qua gainen, daarom bulk/cut ik nog. Na mn zomercut even kijken hoe ik verder ga. Lijkt me lastig om te gainen zonder vet bij te komen op een relaxte manier (dwz zonder belachelijk strict eetschema).
Redelijk strict eten vind ik wel fijn. Niet de hoeveelheid tijd die je er in moet steken maar ik voel me er wel beter bij.
Lekker getraind man! Nice presses. DL is helaas bagger om te doen met dit weer :(
Thanks! Ja is inderdaad niet leuk met dit weer. Daarnast DL ik boven en daar is het nog warmer... pff..

vanavond reppen met 80KG op de bench en.ik ben van.plan.om wat cheated db curls te doen:p Ik ging vrijdag voor de grap met 18KG curlen en dat ging.best lekker. Alleen jammer dat ik met deze trainingsdag eerst biceps isometrisch en excentrisch gebruik bij borst en voor.db curls ook nog bb curls doe.. Misschien even omwisselen en high rep bb curls doen:)

Borst - Biceps

Benchpress
20xstang
10x40KG
5x60KG
5x80KG zowel PR als VPR
3x80KG
4x80KG
4x80KG
Note: ait:), als ik een spotter had gehad had ik er nog wel wat uit kunnen halen..

Incline dumbbell bench
12x10KG
10x16KG
12x22KG
8x26KG PR
6x26KG
10x22KG

Chest dips
9xBW
8xBW+10KG
7xBW+10KG

Cable cross over (per hand)
3x12x25KG
note: focus op squeeze, ellebogen tot achter m'n rug en rustig gecontroleerd.

One hand cable flyes
2x15x20KG

Cheated dumbbell curls
8-10x18KG PR
8x18KG
8x16KG eigenlijk ook PR
8x16KG
Note: cheaten viel nog wel mee, beetje momentum vanuit de schouders/traps
en rustige negatieven.

Barbell curl (iets wijd, tot a/d neus)
15x20KG
2x10x25KG
8x25KG
was toch al echt volgepompt

Dumbbell preacher curl (bankje)
12x10KG
2x12x8KG
12x9KG
laatste paar telkens lichte assists

Hammer curl
3x12x12KG
12KGx+15 keer, hoog tempo

Overall note: Flinke pomp in biceps al bij de cross over. Alsnog wel tevreden:)
BW=84,5KG aaahhyea

Terug
Naar boven