Fitness Seller

Ice leovince's Log

Ice gaat hard, Ice gaat lekker!

Damn sterke training man! :D
Ik voel me echt ecto-zwak nu :(

• Topic Starter Topic Starter
Damn sterke training man! :D
Ik voel me echt ecto-zwak nu :(
Haha thanks denk ik! :p
+11111

t*ring jonge, goed bezig! Je begint ook echt sterk te worden man!
danku feestelijk. Goed foods.doen me goed man. Ik gebruik geen pre workout supps. En tijdens mijn training drink ik alleen water. Het begin is er, dat zeg je goed. En ik lijk in de spiegel langzaamaan weer wat minder vet/vochtig te worden terwijl mijn gewicht blijft stijgen. Die 85KG voor januari zit er in en dat motiveerd alleen nog maar meer!
Misschien binnekort eens nieuwe 1RMs testen..

Lekkere bench gast, nette dips ook er achteraan. Goeie verhalen hier, ben benieuwd of je gaat maxen :D

Lekkere bench gast, nette dips ook er achteraan. Goeie verhalen hier, ben benieuwd of je gaat maxen :D
Thanksx3 :)
Maxen ga ik misschien over een maand doen of zo een keer. Gewoon leuk om in je sig. te zetten :p
Vandaag bezig geweest met het huiswerk, ongeveer 4 a 5 uur en ik ben nog lang niet klaar.. FML

Zet gewoon in je sig

Deadlift: 240kg
Bench: 130kg
Squat: 180kg

Daar hoef je niet moeilijk voor te doen of te maxen.

Ja of zet je curl-PR in je sig :rolleyes:

Echt heel erg moe vandaag.. maandag pas om half 2 er in en 7 uur er uit. Dinsdag half 1 er in en 7 uur eruit..
Ik heb express geen deadlift gedaan omdat ik morgen/overmorgen een VPR op de squat GA zetten.

Rug - Triceps

Pull ups wide grip
2 warming up setjes

8xBW
8xBW+10KG VPR
2xBW+10KG
8xBW
Note: klote riem wilde niet en die 10KG bleef de hele tijd tegen dat station aan bengelen. Riem af en dan maar nog een keer BW.

Bent over row
12xstang
10x40KG
10x60KG
6x70KG PR
10x60KG
10x60KG laatste twee beetje cheated

Lat pull down hammer grip en wijd
12x60KG
10x65KG
9x70KG
5x80KG

Seated rows
10x60KG
12x55KG vanaf deze alleen nog wide hammer grip
10x55KG
10x50KG 1 a 2 sec. squeeze en rustig terug

Skullcrushers
12xEZ
12x20KG
12x30KG
10x30KG
note: gestopt, voelde niet lekker meer bij m'n elleboog

Overhead dumbbell extension
12x16KG
12x24KG
10x26KG
Note: ook gestopt, beetje een steek in rechter pols

Reverse grip push down
15x20KG
12x20KG
12x20KG
20x15KG

One arm extension apparaat dinges
3x12x15KG
en nog een setje negatieven met 20KG

Overall note: Dat triceps apparaat is wel gunstig. Voor de rest matige training ivm moeiheid vind ik zelf.. Kon me erg moeilijk focussen..

BW=84+KG

• Like
Waarderingen: KEUN
ik heb net even je log gelezen, mooi log en progressie man..de training van net is zoals je zegt matig maar je BOR en pull ups altijd nog zeer goed hoor

vraagje eh waarom doe je eerst pull up dan BOR en dan weer lat pull down oefening? Kan je niet beter beginne met pulls up en dan alle lat pull down oefeningen doen..
Lijkt mij efficiënter en beter voor je spieren

ik heb net even je log gelezen, mooi log en progressie man..de training van net is zoals je zegt matig maar je BOR en pull ups altijd nog zeer goed hoor

vraagje eh waarom doe je eerst pull up dan BOR en dan weer lat pull down oefening? Kan je niet beter beginne met pulls up en dan alle lat pull down oefeningen doen..
Lijkt mij efficiënter en beter voor je spieren
Welkom Welkom.
Nou ik probeer altijd zo veel mogelijk de compounds eerst te doen. Dus barbell werk en dips/pull ups eerst en dan over op dumbbells en als laatst machines/kabels.

Kan je uitleggen waarom je dat beter lijkt dan? Ik ben zeker benieuwd naar je uitleg!

Ik ook. Ik wissel zelf t liefst spiergroepen af zodat ze optimaal rust krijgen tussen oefeningen en ik dus maximaal gewicht/volume kan tillen.

Ondanks je vermoeidheid vind ik wel dat je goed getraind hebt man! :)
Die pullups zijn heel nice, wil ook binnenkort wel keer eens wat kilo's laten hangen aan mijn riem.
Ik zou als ik jouw was kiezen tussen overhead extension en skullcrushers en als vervanger een massabouwer zoals dips/close grip bench press doen. Zodat je alle koppen goed aanspreekt.

Hier, een heel leuk artikel:
http://www.simplyshredded.com/top-5-triceps-training-mistakes-how-to-correct-them.html

Nice artikel :) Going to keep that in mind!

Nice artikel indeed! Sterke Pull-ups iig!

Nice artikel indeed! Sterke Pull-ups iig!

Thanks! En inderdaad, je mag vaker van dat soort artikelen hier posten, Machete!

Net een hele basic maaltijd gehad, op zich wel chill dat je er snel klaar mee bent maar het is niet super lekker :p
100 gram brinta met 600 mL water en 250 gram gebakken kipfilet nomnomnom..

Laatst bewerkt:
Lol @ je meal :roflol:

Terug
Naar boven