AndroidHealthClinic

Ice leovince's Log

Jup precies, begin movement wel vanuit je benen en daarna lockout - ik laat hem meestal eventjes liggen, warm up sets t&g.

MCM deed wel alleen compounds, want big arms? come2brah :p

So true :cry:

Mooie PR's man, probeer maar eens wat rackpulls volgende week - mij helpt het wel en het houd ook de motivatie erin om te blijven DL'en bij mij.

Rackpulls hebben in mijn optiek alleen zin als je lockout je bottleneck is op deadliften (wat best wel eens t geval kan zijn bij jou aangezien je de 140 wel los kreeg).

Met een betere opbouw had je die 140 wel getrokken man ;) Mooie workout verder.

• Topic Starter Topic Starter
Thx mannen! 140 kg zat er ook zeker wel in! Werd afgeleid door een kerel die de hele tijd zat te kijken. Hij begon later ook over dat zn broertje 290kg deadlift en 4e was bij de afgelopen sterkste man van noord holland:p ik ga het niet nog een keer proberen binnekort maar gewoon over een paarweken/maanden er dik overheen vlammen. Weekend ziet er druk uit. Nu eten en douchen dan als de brandweer naar amsterdam en lekker op een boot door de grachten varen (feestje:D). Morgen ochtend proberen te trainen en daarna de rest van de dag me brommer fixen en 's avonds uit. Zondag lekker loungen en me vol vreten met een maat van me die dinsdag op vakantie gaat:)

/lief dagboek

Wat een lief dagboek! Veel plezier! :D

De boot door damsko was echt super gruwelijk! :D zit nu met twee dames in de trein naar huis:p morgen proberen om 9 uur op te gaan en toch nog ff te trainen maar ik gok dat ik ga uitslapen gezien de tijd :trollface:

De boot door damsko was echt super gruwelijk! :D zit nu met twee dames in de trein naar huis:p morgen proberen om 9 uur op te gaan en toch nog ff te trainen maar ik gok dat ik ga uitslapen gezien de tijd :trollface:

Fok it, jij gaat trainen morgen. Ik lag afgelopen nacht ook pas om 1 uur, en was er om kwart voor 9 weer uit vanochtend.
Dus hop hop, neem die chicks mee naar huis. En morgen ochtend naar de sportschool! Mwop mwooooooooooap!! :D

Training komt er zo aan.. Computer is aan het opstarten. Eerst even eten alleen!

BORST / TRICEPS

Incline db bench
warming-up
10x20KG
8x22KG PR
8x20KG

DIPS (BW=79,5KG)
5xBW-40KG
10xBW+15KG PR
8xBW+10KG
duizelig en misselijk, word later besproken

Overhead triceps extension
10x18KG
8x20KG PR
8x18KG grrriind zoals MCM dat zegt :)

Flyes
10x12KG
8x14KG PR
10x12KG

One arm underhand triceps extension
8x8KG lichte assists soms
8x7KG
8x6KG super strict
Underhand triceps extension
9x20KG

Overhead cable flyes
8x25KG
8x20KG focus op squeeze
8x20KG same super strict

Leg raises
3 sets van 10

Op zich zeker wel lekker getraind! Alleen jammer dat ik geen BP kon doen. Ik werd dus meteen na de 15KG dips enorm misselijk. Misschien te veel koffie gedronken zo voor de training of te snel gaan trainen na een meal. Dit moest wel vanwege de sluitingstijd en ik móest gewoon nog even trainen:)
Ik werd misselijk van de compounds dus ik heb het gelaten bij wat isolatiewerk. Ik ben verder wel tevreden over de incline db en dips:D zeker na gisteravond!
Nu zie ik ook allemaal witte vlekjes in m'n gezichtsveld waar ik naar wil kijken wat het terug lezen erg moeilijk maakt :o

Pre-workout meal vanaf dat ik op stond was eigenlijk redicioulous:
Brinta, whey, water, 2 bananen een kiwi en twee bakken sterke koffie :o

Vorige training:
BORST / TRICEPS

Benchpress
15x20 kg
8x40 kg
3x60 kg
8x70 kg
6x70 kg
8x65 kg

Incline db press
9x20 kg
8x20 kg
8x20 kg

Dips (chest) BW 79 kg
8xBW + 10 kg
6xBW + 10 kg
10xBW Laatste paar reps leek meer triceps dip

Reversed pushdown (eerste keer)
10x15 kg (focus op aanspannen triceps)
One handed reversed pushdown
8x7 kg
8x7 kg
die voelde lekkerder!

Flyes
10x10 kg
8x12 kg
10x12 kg

Overhead triceps extension
10x16 kg
8x16 kg
10x16 kg

3 setjes leg raises en 2 setjes knee raises

Laatst bewerkt:
Zeg dat wel eens tegen mezelf: Liften kreng, je ziet maar hoe je t doet. En dan GRIIIIINDEN :D

Je bent wel van t goede leven zie ik ;) Dr overheenvlammen is nice man, thats how we roll. Wat doe je eigenlijk qua voeding tegenwoordig? En dikke flies, vooral die 10x1kg is nice :P

Beter man, dat je nog gegaan bent! ;)

Ik zeg tegen mezelf altijd bij de zware sets: ''c'mon brah, I'm a sick c*nt''

Alsnog een goeie training, wat moet ik verstaan onder 1arm underhand tricep extension, doe je dit met een db of?

Zeg dat wel eens tegen mezelf: Liften kreng, je ziet maar hoe je t doet. En dan GRIIIIINDEN :D

Je bent wel van t goede leven zie ik ;) Dr overheenvlammen is nice man, thats how we roll. Wat doe je eigenlijk qua voeding tegenwoordig? En dikke flies, vooral die 10x1kg is nice :P
Jaa ik ben wel van het goede leven dat sowieso. Ik zorg ook wel goed voor mezelf behalve op een punt: slaap. Dat heeft me ook echt genekt vandaag. Zwaar katabool bezig geweest vanmiddag.. Toen ik dus van de pc af ging kreeg ik koppijn. Toen ben ik gaan liggen en werd alles erger. Op een gegeven moment werd ik ook nog weer misselijk dus ben ik maar naar de plee gegaan en toen heb ik één keer flink gekotst en toen weer gaan liggen. Ben net pas weer wakker. Ik weet sowieso dat dit door slaap tekort komt, want ik heb al sinds de middelbare school moeite met genoeg slaap pakken en ik loop meestal de hele week door op het randje qua genoeg slaap.. Dit gaat echt veranderen :mad: Qua voeding heb ik van alles wat meer gemaakt dan in m'n originele schema staat. En voor de rest gaat het veranderen zoals ik al eerder aangaf: meer rijst/kip/groente e.d. ipv brood :)
Beter man, dat je nog gegaan bent! ;)
Ja ik was er tóen ook erg tevreden over.. Nu nog steeds wel, maar voel me wat minder :p
Ik zeg tegen mezelf altijd bij de zware sets: ''c'mon brah, I'm a sick c*nt''

Alsnog een goeie training, wat moet ik verstaan onder 1arm underhand tricep extension, doe je dit met een db of?
Nou, ik wás dus ook een sick c*nt :o
Die extension is dit: rope pushdown, reversed grip en dan met 1 hand. Ik was niet helemaal lekker toen ik dat opschreef..

Weer bedankt voor de steun bazen!

Dam bro, ik ben ook slecht in genoeg slaap pakken zeker hier op de camping waar je het heel snel laat maakt en ik er steeds vroeg uit moet maar als ik elke keer zou liggen kotsen zou ik dat snel afleren!

Dam bro, ik ben ook slecht in genoeg slaap pakken zeker hier op de camping waar je het heel snel laat maakt en ik er steeds vroeg uit moet maar als ik elke keer zou liggen kotsen zou ik dat snel afleren!

Haha nee zko erg is dat niet hoor. Ik kots echt nooit en ben ook nooit ziek. Ik heb dit denk ik pas drie keer gehad sinds middelbare. Ik kan gewoon slecht tegen slaap tekort maar s avonds is alles altijd zo veel leuker :o ik ga 8 uur per dag aanhouden doordeweeks ipv 6 a 7 uur...

BENEN / SCHOUDERS

Squat
10x20KG
5x60KG
2x80KG
1x100KG
1x110KG PR
1x115KG PR
0x120KG
Niet ontevreden, daar laat ik het bij.

PP
10x5KG (klein k*t stangetje)
5x20KG
10x45KG
10x45KG
6x45KG moeilijk warm daar boven.

Rear delt raise
10x3KG
10x12KG
8x14KG VPR
10x12KG

Db shoulder press (seated)
10x3KG
5x8KG
10x14KG
10x16KG
6x18KG VPR
6x16KG

Standing calve raise -- superset -- Leg extensions
10x95KG VPR -- 10x40KG
8x95KG -- 8x40KG
8x95KG -- 8x40KG
zweten....
7x50KG leg extensions VPR

Seated calve raise -- superset -- lying leg extensions
10x55GK -- 10x40KG
8x55KG -- 8x40KG
8x55KG -- 8x40KG

zweten als een malle daar. ontzettend heet. Ik had wel energie over op zich maar ik was echt al te lang in de gym.
wil misschien een andere vorm van de squat gaan toevoegen in m'n schema om toch over die 100KG heen te komen..
Over de schouderprogressie nog niks te klagen:)

Vorige training:
BENEN / SCHOUDERS

Warming up

PP
8x50KG
8x45KG
6x45KG
waardeloos

Seated db shoulder press
10x14KG
10x16KG
8x16KG
6x14KG waarom? geen idee

Rear delt raise
12x10KG
10x12KG
10x12KG

Decline leg press (plate loaded)
warming up
12x160KG
10x180KG PR
8x200KG PR nice

Standing calve raise
9x90KG
10x90KG
9x90KG

Seated leg extensions
10x40KG
8x40KG
8x40KG

Lying leg curl ss seated calve raise
12x35KG -- 10x50KG
10x40KG -- 10x50KG
8x40KG

Op zich een lekkere benen training.. Toch echt alleen nog geen voldaan gevoel over het schouder gedeelte.. Ik heb echt moeite met oefeningen vinden die ik fijn vind en ook nog eens een complete schoudertraining maken...

Ziet er goed uit man. Sterke squats ook!

En tjah, de hitte, daar zullen we allemaal nog wel meer mee te maken krijgen deze zomer! :D

Ziet er goed uit man. Sterke squats ook!

En tjah, de hitte, daar zullen we allemaal nog wel meer mee te maken krijgen deze zomer! :D
Thx man! Squats horen wat hoger maar als ik naar mijn benen kijk zijn ze in verhouding tot de gewichten redelijk. Als ik ze ook vergelijk met andere mensen met hogere squat of gelijke stats ogen mijn benen sterker vind ik. And thats what matters dus ik ga niet lopen klagen dat 115KG laag is.

Lekker gebuffeld baas, 115kg is al niet meer voor brookies :thumbs:

Dankje baas! Vanavond borst biceps knallen. Sowieso zin in vrijdag!

Terug
Naar boven