- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MCM deed wel alleen compounds, want big arms? come2brah![]()
Mooie PR's man, probeer maar eens wat rackpulls volgende week - mij helpt het wel en het houd ook de motivatie erin om te blijven DL'en bij mij.
Mooie workout verder.
ik ga het niet nog een keer proberen binnekort maar gewoon over een paarweken/maanden er dik overheen vlammen. Weekend ziet er druk uit. Nu eten en douchen dan als de brandweer naar amsterdam en lekker op een boot door de grachten varen (feestje
). Morgen ochtend proberen te trainen en daarna de rest van de dag me brommer fixen en 's avonds uit. Zondag lekker loungen en me vol vreten met een maat van me die dinsdag op vakantie gaat
De boot door damsko was echt super gruwelijk!zit nu met twee dames in de trein naar huis
morgen proberen om 9 uur op te gaan en toch nog ff te trainen maar ik gok dat ik ga uitslapen gezien de tijd
![]()

zeker na gisteravond!

Jaa ik ben wel van het goede leven dat sowieso. Ik zorg ook wel goed voor mezelf behalve op een punt: slaap. Dat heeft me ook echt genekt vandaag. Zwaar katabool bezig geweest vanmiddag.. Toen ik dus van de pc af ging kreeg ik koppijn. Toen ben ik gaan liggen en werd alles erger. Op een gegeven moment werd ik ook nog weer misselijk dus ben ik maar naar de plee gegaan en toen heb ik één keer flink gekotst en toen weer gaan liggen. Ben net pas weer wakker. Ik weet sowieso dat dit door slaap tekort komt, want ik heb al sinds de middelbare school moeite met genoeg slaap pakken en ik loop meestal de hele week door op het randje qua genoeg slaap.. Dit gaat echt veranderenZeg dat wel eens tegen mezelf: Liften kreng, je ziet maar hoe je t doet. En dan GRIIIIINDEN
Je bent wel van t goede leven zie ikDr overheenvlammen is nice man, thats how we roll. Wat doe je eigenlijk qua voeding tegenwoordig? En dikke flies, vooral die 10x1kg is nice
![]()
Qua voeding heb ik van alles wat meer gemaakt dan in m'n originele schema staat. En voor de rest gaat het veranderen zoals ik al eerder aangaf: meer rijst/kip/groente e.d. ipv brood 
Ja ik was er tóen ook erg tevreden over.. Nu nog steeds wel, maar voel me wat minder

Nou, ik wás dus ook een sick c*ntIk zeg tegen mezelf altijd bij de zware sets: ''c'mon brah, I'm a sick c*nt''
Alsnog een goeie training, wat moet ik verstaan onder 1arm underhand tricep extension, doe je dit met een db of?
Dam bro, ik ben ook slecht in genoeg slaap pakken zeker hier op de camping waar je het heel snel laat maakt en ik er steeds vroeg uit moet maar als ik elke keer zou liggen kotsen zou ik dat snel afleren!
ik ga 8 uur per dag aanhouden doordeweeks ipv 6 a 7 uur...Ik kan gewoon slecht tegen slaap tekort maar s avonds is alles altijd zo veel leuker![]()

Thx man! Squats horen wat hoger maar als ik naar mijn benen kijk zijn ze in verhouding tot de gewichten redelijk. Als ik ze ook vergelijk met andere mensen met hogere squat of gelijke stats ogen mijn benen sterker vind ik. And thats what matters dus ik ga niet lopen klagen dat 115KG laag is.Ziet er goed uit man. Sterke squats ook!
En tjah, de hitte, daar zullen we allemaal nog wel meer mee te maken krijgen deze zomer!![]()