- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Weekend!

Ja klopt. Gunshow op vrijdag!Ow ik had gehoord dat er een buffel te bezichten was in je omgeving voor anderhalve dag. Gelukkig heb ik tickets voor de gun show weten te regelen
Jammer van je BP man, volgende beter - wel nog keihard door getraint en weer wat VPR's erbij![]()

Thx bro! Die free wight ex. Voelen ook zo veel beter aan! Niet dat bb anders is maar je handen zitten toch op een vaste route omhoog..Dikke incline DB's en dips, zeker na die bench man!
En flat bench is idd echt niet de enige manier om je borst te laten groeien.
Yapyap, fysio here we come - zal je hier straks wat dingen over vragen, maar waarschijnlijk zul je dit toch niet lezen voor ik daar ben. Tenzij je in je werk pauze checkt. Hoe dan ook alles is ingepakt, volgens mij niks vergeten, ook wat Limburgse vlaai haha nee j/k. Zie je wel wat ik voor je over heb (no homo), een reis van neem weg 4uur - like a boss!
Hamstrings zijn nog niet hellemaal hersteld maar dat komt goed bro![]()
. Ma'tje wilde kip met rijst maken voor vanavond
Thx man! Ingeloot voor fysio op de HVA en vanavond trainen met Keun.. Oohhhyeah![]()
In Groningen dan hehe.Laat ik zeggen dat ik nogal ver woon, ice woont centraal in NL ik in het zuiden van Limburg

Ja man dat kan zeker geregeld wordenVolgende keer wil ik dr bij zijn in t midden van t landKnal ze broski's!

Ja man was zeker goed!
We hebben ook nog wat poses even snel gedaan na sluitingstijd, die komen ongetwijfeld nog online!![]()