MuscleMeat

Ice leovince's Log

Nice, pak ze.

Wat is vrijdag dan broeder?

• Topic Starter Topic Starter
BORST / BICEPS

25 min. tegen wind in fietsen.

Benchpress
10x20KG
5x40KG
3x60KG
6x75KG
6x70KG
5x70KG
ging nergens over, voelde het meteen al. Had hem moeten laten

Incline db press
10x12KG
8x22KG
8x24KG VPR
8x22KG **** fatigue

Hammer curl
10x6KG
8x14KG
8x12KG
10x12KG again, **** fatigue

Chest dips
10xBW-40KG
6xBW+20KG PR
8xBW+10KG
7xBW+10KG grinnddd

Bb biceps curl (rippetoe-manier)
8x30KG VPR?
6x30KG
6x30KG helemaal vol

Seated concentration curl
2x8x9KG
10x10KG staand

15 min. cooling down door de regen naar huis fietsen/sprinten :o

Ben tevreden met de verhoging van de incline db en dips weer. Benchpress vind ik gewoon weg geen fijne beweging, ik ga hem denk ik compleet schrappen in me volgende schema en vervangen door flat db press.

Weekend!:D

:trollface:

Ow ik had gehoord dat er een buffel te bezichten was in je omgeving voor anderhalve dag. Gelukkig heb ik tickets voor de gun show weten te regelen;)

Jammer van je BP man, volgende beter - wel nog keihard door getraint en weer wat VPR's erbij:thumb:

Ow ik had gehoord dat er een buffel te bezichten was in je omgeving voor anderhalve dag. Gelukkig heb ik tickets voor de gun show weten te regelen;)

Jammer van je BP man, volgende beter - wel nog keihard door getraint en weer wat VPR's erbij:thumb:
Ja klopt. Gunshow op vrijdag! :D

Thx man. En inderdaad, voor de rest was ik ook zeker wel tevreden. Maar ik vind de benchpress best overrated eigenlijk.

Prima training jonguh!!

Dikke incline DB's en dips, zeker na die bench man!

En flat bench is idd echt niet de enige manier om je borst te laten groeien.

Yapyap, fysio here we come - zal je hier straks wat dingen over vragen, maar waarschijnlijk zul je dit toch niet lezen voor ik daar ben. Tenzij je in je werk pauze checkt. Hoe dan ook alles is ingepakt, volgens mij niks vergeten, ook wat Limburgse vlaai haha nee j/k. Zie je wel wat ik voor je over heb (no homo), een reis van neem weg 4uur - like a boss!

Hamstrings zijn nog niet hellemaal hersteld maar dat komt goed bro ;)

Dikke incline DB's en dips, zeker na die bench man!

En flat bench is idd echt niet de enige manier om je borst te laten groeien.
Thx bro! Die free wight ex. Voelen ook zo veel beter aan! Niet dat bb anders is maar je handen zitten toch op een vaste route omhoog..
Yapyap, fysio here we come - zal je hier straks wat dingen over vragen, maar waarschijnlijk zul je dit toch niet lezen voor ik daar ben. Tenzij je in je werk pauze checkt. Hoe dan ook alles is ingepakt, volgens mij niks vergeten, ook wat Limburgse vlaai haha nee j/k. Zie je wel wat ik voor je over heb (no homo), een reis van neem weg 4uur - like a boss!

Hamstrings zijn nog niet hellemaal hersteld maar dat komt goed bro ;)

Ja man ik heb nu pauze! Komt goed bro ik heb er echt veel zin in we moeten echt even een bazen training neerzetten! Ik heb gister voor 30 eu aa kwark rijst kip enzo gehaald dus foods plenty :D. Ma'tje wilde kip met rijst maken voor vanavond:)

Laat ik zeggen dat ik nogal ver woon, ice woont centraal in NL ik in het zuiden van Limburg

Volgende keer wil ik dr bij zijn in t midden van t land ;) Knal ze broski's!

RUG / TRICEPS

Deadlift
10x50KG
3x90KG
8x120KG
8x120KG
6x120KG Mixed grip

Hammergrip pull-ups
10xBW-40KG
10xBW+10KG VPR
8xBW+10KG
4xBW+15KG PR
8xBW 1 spot

Db rows
8x32KG
8x32KG
8x34KG andere techniek (van koen) VPR
8x34KG

Db overhead extension
10x12KG
8x14KG
10x22KG PR ouwe was 18KG weer nieuwe techniek van Koen
8x24KG PR
10x22KG 2s

Underhand pushdown (weer nieuwe techniek)
12x20KG VPR
10x25KG PR
10x25KG 2 spot
10x20KG

Dips
10xBW
10xBW
8xBW
9xBW 1 spot
totaal VPR

straight arm rope pull down
20x25KG
2x20x20KG

NICE:D

Zowiezo hard getraint bro, zoals ik al tegen je zei je fysiek is stukken beter dan ik had verwacht gezien je problemen afgelopen tijd /blindedarm onsteking enzo.
Die nieuwe technieken gaan je alleen maar hogerop brengen nog, morgen even kijken naar wat aanpassingen van je schema etc. komt wel goed bro.

En je weet 't f-up van die distance, anders werd het zowiezo 3maal door de weeks afzien haha
Tof met je hebben getraint, goed gechapt ook:p

Ja man was zeker goed!
We hebben ook nog wat poses even snel gedaan na sluitingstijd, die komen ongetwijfeld nog online! :D

Broeder word weer tijd om weer te eten als een man! - relaxt weekend heb je gehad bro, ik zelf ook;)
Upload die side-tricep of ik doe het haha

Zit overigens hellemaal onder de muggen bulten, yes I'm mad!

Terug
Naar boven