XXL Nutrition

Ice leovince's Log

• Topic Starter Topic Starter
Rug / Triceps

Deadlift
3 warming up setjes
8x115KG VPR
8x110KG
6x110KG mixed grip
8/10x100KG

Pull ups 2 sets/ V-bar lat pull down 2 sets (BW=81)
10xBW
8xBW
12x65KG lekkere oefening! PR/VPR :P
11x70KG

Db rows
2x8x34KG pfff

Dips
4x10xBW VPR :D

Overhead db extension
10x18KG
10x20KG
10x22KG
8x24KG
8x22KG

Reverse grip pushdown
12x25KG
10x30KG
10x30KG
10x30KG?

Straight arm pull down
16x25KG
12x30KG
8x40KG

Opmerkingen:
Best wel k*t was het eigenlijk, ondanks de VPR's. Ik kreeg me avond eten niet weg (pre/wo meal) en ik was best wel moe (alweer).. Ik zie dat ik ook nog een oefening voor zowel triceps als rug ben vergeten. Maar de training duurde toch al lang genoeg omdat ik best wel veel rust moest nemen tussen de sets door, wat ook vervelend was. :mad: Vreten, douchen, vreten en naar bed verdomme.

Laatst bewerkt:
Wel mooi vpr en mooie reps op je chins heur.

Thx mc! Ik zit er aan te denken om misschien een pre workout shake te nemen. Dips volgende keer met weight belt weer en dan +20kg to the max! Bw is bijna over de 80 dus gaat nog steeds de goede kant op. Kan niet wachten tot ik aan fysio mag beginnen. Dan gaan mn kcals ook flink omlaag en heb ik eindelijk tijd om goede stricte rijstmeals te maken! Nice.

Je kcals omlaag zodra je fysio gaat doen, of bedoel je omhoog? In ieder geval quality foodz, maar dan kan je nu ook gewoon bro. Grote pauze op werk een goed smakende rijst meal en qua hoeveel rijst 70-100gr of zo. Na het werk je avond eten, post/w meal en meal voor het slapen.

Anyhow, goeie training bro qua oefeningen zit het er ook goed uit misschien had er nog 1 of 2 setjes bij die pull-up/v-bar pull downs bij gekund. Hoeveelheid oefeningen is genoeg imo, wat heb je dan vergeten?

Seated rows en nog een tr. Ext. Ik reageer straks uitgebreider ik fiets nu namelijk zonder handen met ~20km u met me zicht niet op de weg!

Mmm, had rows had nog gekund ja maar je mist er geen grote oefening mee gezien je ook DB-row en V-bar pulldowns had gedaan, zo heb je dat gebied min of meer ook gepakt.
tr-extension was zowiezo overbodig daarna nog, cgbp/skull/dips + iso voor triceps is genoeg en je had al een extension erin, probeer volgende x nou eens met een EZ-bar zittend of liggend, zittend vind ik beter aanvoelen en is vergelijkbaar met seated DB-extension, imo fijner.

Rij maar voorzichtig hé

RUG TRICEPS

T-bar row
12x15KG
6x25KG
12x55KG
12x55KG
9x60KG
12x55KG

Chin ups (voelde hem al, ging hem niet worden)
2 sets warming up

8xBW+10KG
6xBW+5KG
6xBW
6xBW

Seated rows
12x60KG
12x60KG
12x55KG
8x60KG

Db overhead extension (dips was bezet)
12x10KG
6x18KG
12x24KG
10x24KG
10x22KG

Dips
12xBW
10xBW
10xBW
8xBW
8xBW
VPR (48)

One hand underhand cable extensions
15x8KG
15x8KG
15x10KG 3 lichte hulpjes
16x10KG

Lat pull down wide grip
6x65KG lool
6x65KG
10x55KG

Crappy training was crappy.
Dacht even met een vriend van me te gaan trainen. Duidelijk heel ander trainingsvolk. Liep tegen me te praten terwijl ik werksets deed etc. Maarja ik was toch moe.

Lief dagboek:
Vakantie komt er aan, samen met weer naar school gaan. Dan nog daarnaast werken elke dag tot 5en en ook nog achter je geld aan moeten van je werk/uitzendbureau en dan ook nog even sociaal doen. Gym zondag dicht en zaterdag 'maar' tot 12en open.
Zo, genoeg excuses waarom het hier rustig is, en ook even gaat blijven.
Ik hou m'n log wel open, want zodra de vakantie is afgelopen en ik weer zo vrij als een vogel ben op school gaan de trainingen harder vooruit dan ooit. Nog meer offtopic: vershoudbakjes gekocht om maaltijden te maken voor de hele week. Enige pluspunt.

Korte samenvatting:
Veel shit aan me hoofd. Trainen gaat niet zoals ik zou willen. Voeding blijft wel goed.

****ed up, maarja soms moet je ff prioriteiten stellen! Zo lang je je maar niet gaat ergeren aan 't feit dat je trainingen wat minder gaan want daar kun je nu ff niks aan doen..
Succes iig! ;)

En waar heb je die vershoudbakjes gekocht? :D

****ed up, maarja soms moet je ff prioriteiten stellen! Zo lang je je maar niet gaat ergeren aan 't feit dat je trainingen wat minder gaan want daar kun je nu ff niks aan doen..
Succes iig! ;)

En waar heb je die vershoudbakjes gekocht? :D
De Hema;-) shitload aan bakjes voor vier euro.. Ook kleiner bakjee voor bijv. Sauzen, koekjes of noten/pinda's :) jaa ik vind het gewoon zonde om trainingsweken niet te benutten..

Ik wou al zeggen 1 week niet meer getraint, kop op bro!
Morgen verwacht ik weer een training;)

Anders moet ik eens langskomen om je er van langs te geven @gym :p
Suc6 morgen, wat staat op programma?

Anders moet ik eens langskomen om je er van langs te geven @gym :p
Suc6 morgen, wat staat op programma?

Moet je wel snel doen.. Ik ga volgende week woensdag tot de 22ste op vakantie en daarna zal ik wel een piekdrukte mee maken vanwege het bijna beginnen van school.
Morgen staat benen/schouders op het programma als ik me goed voel. Anders borst biceps. Neem vanaf volgende training tijdens me training 10 gr. EAS en 30 gr dextrose.

Haha klote is dat af en toe ja, die wederzijdse verwachtingen over trainen die 100% niet overeenkomen. Ik ken t helaas. Toch brute dips man, waarom niet weighted volgende keer? ;) En hoe vaak denk je te kunnen trainen van de vakantie?

Haha klote is dat af en toe ja, die wederzijdse verwachtingen over trainen die 100% niet overeenkomen. Ik ken t helaas. Toch brute dips man, waarom niet weighted volgende keer? ;) En hoe vaak denk je te kunnen trainen van de vakantie?
Thx man.
Volgende keer weer weighted inderdaad.. Lekker met +10kg iig.. Je bedoelt zeker óp vakantie? Want vakantie heb ik niet dit jaar.. Nou er zou een gym zijn daar maar ik verwacht er niks van. Ik hoop meer dat het all inclusive eten te vreten is..

Doelde meer de komende periode die je beschrijft:

Zo, genoeg excuses waarom het hier rustig is, en ook even gaat blijven.
Ik hou m'n log wel open, want zodra de vakantie is afgelopen en ik weer zo vrij als een vogel ben op school gaan de trainingen harder vooruit dan ooit.

;)

Doelde meer de komende periode die je beschrijft:

;)
Oh dat. Ja ik noemde het vakwntie maar die heb ik totaal niet. Maarre zeker drie keer per week gewoon. Hangt van mn rooster af. Wil eigenlijk wel naar vierdaags split. Jammer dat mn gym alleen 20/25 min fietsen is.

Ach weekje rust is nooit verkeerd, motivatie zit iig goed. Nice training!

Ach weekje rust is nooit verkeerd, motivatie zit iig goed. Nice training!

Klopt. Maar het is gedwongen rust (geen tijd) en dat haat ik. Daarnaast heb ik in mijn fase nog echt geen rustweekje nodig.. Thx anyways btw! Als er iets is waar je anders over denkt zou ik het graag horen. Je kan niet genoeg tips krijgen..

Ik raad je aan om na je training de EAS/Dextro en de creatine te pakken die je nog niet hebt gebruikt;)
Waar ga je op vakantie kerel?

Terug
Naar boven