AndroidHealthClinic

Ice's Rippetoe Log!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Nice! Succes dan de komende tijd weer, zal wel weer ff wennen zijn denk ik?

sterkte en succes de komende weken!
Merci merci!
ja ik denk dat zelfs met een setje squatten van 60 kg dat me benen HE-LE-MAAL kapot gaan..
heb nu al met al 1,5 maand stil gezeten.. ben 5 kg afgevallen..
Maar ik moet het rustig aanpakken.. sowieso ga ik me dus eerst even goed focussen op techniek:)

Ohja en met dat stilzitten bedoel ik ook echt stilzitten.. ik ging nergens heen ofzo met dat idiote kapje op me neus.

suc6 weer man!

Merci merci!
ja ik denk dat zelfs met een setje squatten van 60 kg dat me benen HE-LE-MAAL kapot gaan..
heb nu al met al 1,5 maand stil gezeten.. ben 5 kg afgevallen..
Maar ik moet het rustig aanpakken.. sowieso ga ik me dus eerst even goed focussen op techniek:)

Ohja en met dat stilzitten bedoel ik ook echt stilzitten.. ik ging nergens heen ofzo met dat idiote kapje op me neus.

is juist bruut;)

Succes, ik ga je weer volgen, aangezien dit een van de eerste logjes is die ik vanaf het begin volgde :)

als je met een mondkapje na buiten ging dacht iedereen; SARS:eek:

dankj0eew mike :)
Jij bent trouwens echt een beescht aan het worden....
heheh ik heb me reputatie als mooijboy hoog te houden :o
Succes, ik ga je weer volgen, aangezien dit een van de eerste logjes is die ik vanaf het begin volgde :)
thx tank :) extra motivatie om weer volle bak te gaan!
als je met een mondkapje na buiten ging dacht iedereen; SARS:eek:
wahhahah gekkiiej :$:$

Vanavond ga ik even mijn voedingsschema in elkaar flansen.. en ik ga volgende week even uitproberen of ik pannekoek (brinta pannekoeke) of rijst met kip mee naar de uni kan meenemen..
voedingsschema gaat niet meer bestaan uit brood met kip en pindakaas maar meer uit rijst met kip en broccoli.. vis ben ik aan het leren eten en dat gaat de goede kant op.
dan ben ik van plan om tonijn af wisselen met kip..
of ik de broccoli ga afwisselen met andere groentes (op de duur wel ja.. maar meer binnen een week of zo) heb ik nog niet over nagedacht..

voedingsschema vanavond dus:D

Ik zou binnen 1 week wel wisselen met groentes. Broccoli zul je na 2 weken wel echt zat zijn.. Het blijft toch allemaal veel leuker als je elke dag iets anders hebt? :)

Ik zou binnen 1 week wel wisselen met groentes. Broccoli zul je na 2 weken wel echt zat zijn.. Het blijft toch allemaal veel leuker als je elke dag iets anders hebt? :)
Nou, het is de bedoeling dat ik voor ongeveer 5 (school) dagen wat ga maken en dat over de week op eet.. dus dat gaat hem niet echt worden dan denk ik.. Maar ik kijk het eerst wel even aan..

Succes met je comeback jonge. Ik had ook eens 2 voorhoofdholteoperaties gehad, tampon in mijn neus voor 2 maanden waar je ook geen spanning op je hoofd mag zetten. Ook 6000 kilo afgevallen en ingezakt:roflol:

Maarr het gaat alleen maar beter voelen. Ga je als trouw Mark volger ook GOMAD doen? Om de boel weer even te kickstarten zeg maar.

Succes met je comeback jonge. Ik had ook eens 2 voorhoofdholteoperaties gehad, tampon in mijn neus voor 2 maanden waar je ook geen spanning op je hoofd mag zetten. Ook 6000 kilo afgevallen en ingezakt:roflol:

Maarr het gaat alleen maar beter voelen. Ga je als trouw Mark volger ook GOMAD doen? Om de boel weer even te kickstarten zeg maar.
GOMAD? Heb ik iets gemist?:o

thx Johan

Hmm toch wat anders verwacht van een Rippetoe log:D

Gallon Of Milk A Day ken je niet? Is toch echt van hem.
Ja gallon of milk a day ken ik ja;)
uiteraard.. al voordat ik het boek binnen had.
dit ga ik overigens niet doen. als je wat eerder had meegelezen had je kunnen zien dat ik vlak voor dat ik was gestopt, +2 liter melk per dag dronk. Ik hield hier veel vocht van vast en werd echt vettig.. melk laat ik niet uit mn voedingsschema maar ik ga wat anders eten..

Ik ben ook op zoek naar een simpel, makkelijk baantje hier in de buurt.. 1x per week zodat ik zelf meer eten kan komen en niet mijn ouders in de stress laat schieten omdat het geld en het eten zo hard gaat.
ik dacht dat als ik ongeveer 100 extra verdien in de maand dan heb ik 25 euro per week om uit te geven aan rijst, kip, tonijn, noten, melk, groenten en eventueel nog extra fruit of supps.. dat moet wel te doen zijn :)

dus Johan ik wil in ieder geval clean gaan bulken/eten..

Graag commentaar!!

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Ziet er best goed uit qua voedsel. Alleen wel erg veel KH en weinig vet. En je ben byna 2 meter toch? Je mag best wat meer eten of weet je dat je nu net boven je onderhoud zit? Lijkt me erg weinig.

Heb je er rekening mee gehouden dat je je kipfilet in olijfolie bakt o.i.d? Dat is natuurlijk ook al wat vet erbij ;)

schema ziet er opzich goed uit, kan meer ofcourse.

Ziet er opzich wel goed uit idd, alleen is 't niet een beetje weinig?

Ziet er best goed uit qua voedsel. Alleen wel erg veel KH en weinig vet. En je ben byna 2 meter toch? Je mag best wat meer eten of weet je dat je nu net boven je onderhoud zit? Lijkt me erg weinig.
Klopt.. Ik vond ook al dat ik wel erg veel KH heb..
Misschien dat ik even ga proberen of kokosolie lekker is door bijvoorbeeld de rijst of door m'n kwark..

in de 2e sheet van het bestand staat m'n onderhoud berekend door McArdle & Katch & Katch
Heb je er rekening mee gehouden dat je je kipfilet in olijfolie bakt o.i.d? Dat is natuurlijk ook al wat vet erbij ;)
hmm nee dat nog niet..
Ik was trouwens best verontrust toen ik een keer hier ergens las dat bakken in olijf olie helemaal niet gezond(er) is.. en dat alleen olijfolie gewoon goed is..
schema ziet er opzich goed uit, kan meer ofcourse.
Jup werk eraan..
Ziet er opzich wel goed uit idd, alleen is 't niet een beetje weinig?
same.

Bedankt voor het commentaar.. keep it coming:)

Het is overigens niet zo veel omdat ik nu nog behoefte heb om te bulken.. ben helaas nog best vettig door het vele melk en stil zitten door de operatie.. dus bulken zit er nog niet even in. Vandaar dat ik dus net boven onderhoud zit.

Hmm moet nog even kijken hoe veel halvarine ik precies op 6 boterhammen smeer..
Denk gewoon dat ik ongeveer 100 a 150 gr kipfilet op mn brood ga gooien.. met 4 of 6 broodjes dan (meer dan in het excel bestand)

Ook zat ik te denken aan wat vervangen door pinda's omdat die ook veel vetten bevatten en ik heb nu maar 75 gr.

Kokosolie ga ik ook proberen te zoeken.

Bakken in olijf olie, voegt misschien 1 el toe aan vetten.. we gaan het zien.
Zit nu toch op school dus kan het niet aanpassen.

En het meest vervelende is dat ik nu heb besloten om veel van mijn eigen eten zelf te gaan kopen en koken. Zodat ik geen commentaar meer krijg en ook niet onder mn ouders hun huid hoef te zitten 24/7 omdat het eten op is..
maar dan moet ik eerst even een baantje zoeken en daar ben ik dus nu eerst druk mee bezig.. tot die tijd kan ik helaas nog niet mn voedingsschema realiseren :(
Trainen ga ik denk ik van de week wel weer lichtjes oppakken omdat dat mocht van de dokter!

krijg je trouwens geen studiefinanciering?

hoe ga je het deze week aanpakken dan, beetje ub/lb training voor er weer in te komen.

krijg je trouwens geen studiefinanciering?

hoe ga je het deze week aanpakken dan, beetje ub/lb training voor er weer in te komen.
Ja ik krijg wel stufi, maar ik heb ook nog andere (belangrijke dingen) die ik moet betalen..
Hmm nee.. ik wil ASAP beginnen met Rippetoe, ik ga geen UB/LB doen tussendoor.
Ik ga het gewoon rustig aanpakken en techniek 100% voorop zetten.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven