Ice leovince
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 181
- Lengte
- 1m88
yes, financiele zekerheid is inderdaad goedDas zeker nice, financiele zekerheid! (y)
En vis.. makreel is het enige wat ik wegkrijg iigDat kocht ik dan in blik (van de visboer zal zeker beter/lekkerder zijn!) Overigens ben ik nu ook vis-af, mijn vetten haal ik tegenwoordig alleen uit pindakaas/noten voor het gemak.
En ach, zorg gewoon dat de vetten ongeveer aan gram op je lichaamsgewicht zit, dat zit dan wel goed!
ik ga wel even experimenteren met vis nog (tonijn, makreel, panga) dan even afwegen welke smaak het beste is icm beste voedingswaarde
nice!vind je pangafilet gebakken in olie echt niet lekker? ik vind vis zowiezo uber lekker.
ik zelf eet meer vis dan kip/vlees gerechten, ik ben zelf van plan regelmatig wat kip in te kopen + wat biefstukjes etc.
had je nog getraint bij die vriend (vandaag?)
ja, heel even voordat we weg gingen

maar goed moest in me achterhoofd houden dat ik rustig aan moet doen nog.
Krijg wel weer zin om te trainen.. zit nu ook naar eurosport te kijken: euro champs 85kg klasse

Dat kocht ik dan in blik (van de visboer zal zeker beter/lekkerder zijn!) Overigens ben ik nu ook vis-af, mijn vetten haal ik tegenwoordig alleen uit pindakaas/noten voor het gemak.