AndroidHealthClinic

Ice's Rippetoe Log!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
ik doelde eigenlijk erop dat je even ub/lb pakt om even alle spieren weer aan te spreken, zodat je daarna weer gewoon kan trainen zoals je wilt.
zo pak je in een x alle spiergroepen nog eens aan, tezij je het liever anders doet.
(dan heb ik het over 1 a 2 weekjes)

• Topic Starter Topic Starter
ik doelde eigenlijk erop dat je even ub/lb pakt om even alle spieren weer aan te spreken, zodat je daarna weer gewoon kan trainen zoals je wilt.
zo pak je in een x alle spiergroepen nog eens aan, tezij je het liever anders doet.
(dan heb ik het over 1 a 2 weekjes)
Oh ja ik snap je.
Maar ik weet wel zeker dat met hetgene dat ik nu tot m'n beschikking heb ik wel een week of 2 a 3 vooruit kan voordat ik echt ga merken dat ik niet optimaal eet.
Moet wel echt een baantje gaan zoeken :(

---------- Toegevoegd om 13:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:12 ----------

correctie, krijgen.

Baantje krijgen op je 19e is wel lastig. Er zijn genoeg 16 jarigen die een stuk goedkoper zijn en ook graag willen werken.. Ik wens je in ieder geval succes!

Oh ja ik snap je.
Maar ik weet wel zeker dat met hetgene dat ik nu tot m'n beschikking heb ik wel een week of 2 a 3 vooruit kan voordat ik echt ga merken dat ik niet optimaal eet.
Moet wel echt een baantje gaan zoeken :(

---------- Toegevoegd om 13:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:12 ----------

correctie, krijgen.
ah ok, ben benieuwd hoe het gaat verlopen je 1e training weer.
inderdaad, hopelijk pak je het beter aan als mij, ik zei altijd; ik zoek wel een baan bla bla..heb nog steeds geen.
ben al blij dat ik een redelijke vergoeding krijg op me stage + studiefinanciering ga krijgen deze maand.

I feel ya!

Nee maar ik ga begin van de lente ook mijn Ice (scooter) verkopen voor een eurotje of 700 dus dan kan ik flink wat eten kopen :)
in ieder geval weer vooruit.

Ik denk dat mn eerste training me echt dood gaat maken..
Ga nu even kijken of ik morgen kan trainen..

Nou vandaag dus weer eens wezen trainen!
Ik had er erg veel zin in. Omdat ik al 6 weken stil zit.
Maar ik moest wel in mijn achterhoofd houden dat het rustig aan moest van de dokter :(

Anyways, het viel zwaaaar tegen..
Conditie: Belabberd
Gegeten die dag: weinig
fitheid/slaap: heeeul weinig
Weer: te warm

Dit alles zorgde voor een k*t training :p ik viel bijna in slaap na de training en voelde me echt slapjes..
Daarom besloot ik niet meer terug te gaan naar de uni (had nog werkcollege en ging tussendoor sporten) en direct naar huis te gaan en gaan slapen.
Dat gedaan zit ik nu weer hier in het heden.

Voor de liefhebbers:

Squat: 3x5x60 kg
Deadlift: 1x5x80 kg
Benchpress: 3x5x60 kg

Toen nog lat-pulldown gedaan maar m'n drinken was op ik had het debiel warm en merkte dat m'n conditie niks voorstelde en werd al erg moe..

kort, maar je moet er even weer in komen;)

kort, maar je moet er even weer in komen;)
En of ik erin moet komen..
Ik zit er over na te denken om misschien even een 20 a 30 minuten hardloop sessie er achter aan te knallen.. Om m'n conditie op pijl te brengen..

Training was echt waardeloos :(
Wel even geprobeerd om pasta (het wordt uiteindelijk rijst) mee naar de uni te nemen en het daar op te eten ipv alleen brood..
Dat was wel weer een pluspunt:)

En het is nog best wel moeilijk om die oefeningen precies te doen zoals Mark zegt dat ze moeten.

toch zeker niet verkeerd, voor als je 6 weken niks hebt gedaan en nog herstellende bent

Spierpijn is trouwens redelijk aanwezig in de benen en borst en rug.
Op zich wel weer een fijn gevoel:)
Maar het is niet heel sterk aanwezig, dit denk ik door de EAS rond de training en het 'rustig aan doen.'

Spierpijn is trouwens redelijk aanwezig in de benen en borst en rug.
Op zich wel weer een fijn gevoel:)
Maar het is niet heel sterk aanwezig, dit denk ik door de EAS rond de training en het 'rustig aan doen.'
haha lekker!
toen ik pas begon met EAS voor/na training ging me herstel echt super, ik denk dat ik nu een hogere dosering moet nemen voor 'n optimaal herstel, maar die potten kostte redelijk wat en ik ben er al snel doorheen:o

haha lekker!
toen ik pas begon met EAS voor/na training ging me herstel echt super, ik denk dat ik nu een hogere dosering moet nemen voor 'n optimaal herstel, maar die potten kostte redelijk wat en ik ben er al snel doorheen:o
Ja klopt het is wel heel jammer dat die potten zo goed werken maar ook zo duur zijn :(

Ik ga vanavond stappen met grote groep studenten in amsterdam :)
Morgen misschien even trainen bij de gast waar ik slaap in A'dam.
Hij heeft een powerrack en een bench bankje :)

Zijn er nog mensen die commentaar hebben op m'n voedingsschema?
Ik wil namelijk zo clean mogelijk gaan eten (of in ieder geval heel clean).
Het klinkt ontzettend superdude maar, door al dat stil zitten (6 weken) enzo ben ik echt vettig geworden en dit staat echt niet bij mij. Dit wil ik er dan ook sowieso rustig aan afhalen door een Kcal depletie dmv cardio naast de training of na de training.
En om het wat makkelijker te maken wilde ik dus ook graag clean eten.

Ik vind je schema eigenlijk best netjes, het enige wat ik erover zou kunnen zeggen is: drop die halvarine, gewoon brood + kipfilet, klaar! ;)

Ik vind je schema eigenlijk best netjes, het enige wat ik erover zou kunnen zeggen is: drop die halvarine, gewoon brood + kipfilet, klaar! ;)
ok, maar dat betekend weer > vetten.
Ik zit te bedenken waar ik dan bijvoorbeeld olijfolie bij kan doen of kokosolie, want ik doe het alleen in de pan als ik ga bakken maar het moet toch bijvoorbeeld ook wel kunnen (eetlepel) door de vis/rijst/broccoli of zo? ik heb daar namelijk nog geen ervaring mee of dat te eten is :D

Je hebt de vetten al rond de 20% dus die 8 gram vetten van de halvarine ga je echt niet missen. Je kunt in plaats van kipfilet afwisselen met tonijn, deze afwisselen met vette vis. Makreel is een aanrader! Volgens mij heeft pangasius ook wel wat vet en is dat niet erg duur.

Je hebt de vetten al rond de 20% dus die 8 gram vetten van de halvarine ga je echt niet missen. Je kunt in plaats van kipfilet afwisselen met tonijn, deze afwisselen met vette vis. Makreel is een aanrader! Volgens mij heeft pangasius ook wel wat vet en is dat niet erg duur.
Yes, misschien heb je het gemist maar ik ben druk druk druk bezig met vis leren eten (ik moest er altijd van kokhalsen), ik krijg nu al lekker tonijn uit blik goed weg. Laatst ook makreel gegeten en dat ging er ook in. Alles bij de supermarkt halen of bij de visboer/markt?

Ik zocht trouwens toch werk?
Mijn broer belde dat zijn vaste afwasser in het restaurant 2 weken weg gaat. Kan dan di/wo/do/vrij avond 2 weken lang werken en dan zal ik ongeveer +300 verdienen.. dat betekend dus dat ik lekker eten kan gaan kopen:D

Yes, misschien heb je het gemist maar ik ben druk druk druk bezig met vis leren eten (ik moest er altijd van kokhalsen), ik krijg nu al lekker tonijn uit blik goed weg. Laatst ook makreel gegeten en dat ging er ook in. Alles bij de supermarkt halen of bij de visboer/markt?

Ik zocht trouwens toch werk?
Mijn broer belde dat zijn vaste afwasser in het restaurant 2 weken weg gaat. Kan dan di/wo/do/vrij avond 2 weken lang werken en dan zal ik ongeveer +300 verdienen.. dat betekend dus dat ik lekker eten kan gaan kopen:D

Das zeker nice, financiele zekerheid! (y)

En vis.. makreel is het enige wat ik wegkrijg iig :D Dat kocht ik dan in blik (van de visboer zal zeker beter/lekkerder zijn!) Overigens ben ik nu ook vis-af, mijn vetten haal ik tegenwoordig alleen uit pindakaas/noten voor het gemak. :o En ach, zorg gewoon dat de vetten ongeveer aan gram op je lichaamsgewicht zit, dat zit dan wel goed!

vind je pangafilet gebakken in olie echt niet lekker? ik vind vis zowiezo uber lekker.
ik zelf eet meer vis dan kip/vlees gerechten, ik ben zelf van plan regelmatig wat kip in te kopen + wat biefstukjes etc.

had je nog getraint bij die vriend (vandaag?)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven