- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh ja ik snap je.ik doelde eigenlijk erop dat je even ub/lb pakt om even alle spieren weer aan te spreken, zodat je daarna weer gewoon kan trainen zoals je wilt.
zo pak je in een x alle spiergroepen nog eens aan, tezij je het liever anders doet.
(dan heb ik het over 1 a 2 weekjes)

ah ok, ben benieuwd hoe het gaat verlopen je 1e training weer.Oh ja ik snap je.
Maar ik weet wel zeker dat met hetgene dat ik nu tot m'n beschikking heb ik wel een week of 2 a 3 vooruit kan voordat ik echt ga merken dat ik niet optimaal eet.
Moet wel echt een baantje gaan zoeken
---------- Toegevoegd om 13:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:12 ----------
correctie, krijgen.

ik viel bijna in slaap na de training en voelde me echt slapjes..En of ik erin moet komen..

Achja op zich heb je wel gelijk miketoch zeker niet verkeerd, voor als je 6 weken niks hebt gedaan en nog herstellende bent

haha lekker!Spierpijn is trouwens redelijk aanwezig in de benen en borst en rug.
Op zich wel weer een fijn gevoel
Maar het is niet heel sterk aanwezig, dit denk ik door de EAS rond de training en het 'rustig aan doen.'

Ja klopt het is wel heel jammer dat die potten zo goed werken maar ook zo duur zijnhaha lekker!
toen ik pas begon met EAS voor/na training ging me herstel echt super, ik denk dat ik nu een hogere dosering moet nemen voor 'n optimaal herstel, maar die potten kostte redelijk wat en ik ben er al snel doorheen![]()

ok, maar dat betekend weer > vetten.Ik vind je schema eigenlijk best netjes, het enige wat ik erover zou kunnen zeggen is: drop die halvarine, gewoon brood + kipfilet, klaar!![]()

Yes, misschien heb je het gemist maar ik ben druk druk druk bezig met vis leren eten (ik moest er altijd van kokhalsen), ik krijg nu al lekker tonijn uit blik goed weg. Laatst ook makreel gegeten en dat ging er ook in. Alles bij de supermarkt halen of bij de visboer/markt?Je hebt de vetten al rond de 20% dus die 8 gram vetten van de halvarine ga je echt niet missen. Je kunt in plaats van kipfilet afwisselen met tonijn, deze afwisselen met vette vis. Makreel is een aanrader! Volgens mij heeft pangasius ook wel wat vet en is dat niet erg duur.

Yes, misschien heb je het gemist maar ik ben druk druk druk bezig met vis leren eten (ik moest er altijd van kokhalsen), ik krijg nu al lekker tonijn uit blik goed weg. Laatst ook makreel gegeten en dat ging er ook in. Alles bij de supermarkt halen of bij de visboer/markt?
Ik zocht trouwens toch werk?
Mijn broer belde dat zijn vaste afwasser in het restaurant 2 weken weg gaat. Kan dan di/wo/do/vrij avond 2 weken lang werken en dan zal ik ongeveer +300 verdienen.. dat betekend dus dat ik lekker eten kan gaan kopen![]()
Dat kocht ik dan in blik (van de visboer zal zeker beter/lekkerder zijn!) Overigens ben ik nu ook vis-af, mijn vetten haal ik tegenwoordig alleen uit pindakaas/noten voor het gemak.
En ach, zorg gewoon dat de vetten ongeveer aan gram op je lichaamsgewicht zit, dat zit dan wel goed!