Ik moet volgende week maandag naar de dokter. Waarschijnlijk gaan ze dan m`n ganglion leeg 'zuigen'. Hoop inderdaad ook dat niet een tijdje rustig aan moet doen ofzo..
Succes met trainen bro!
Ik hoop het ook niet voor je

is zwaar om weer 'opnieuw' te beginnen..
dankjewel
lekker dat je 2 sample's kreeg, ik zelf vond de NOX-pump super! unleash word ik meer hyper/benauwd van, toch wel tevreden over. No-Xplode NT overigens is niks voor mij.
nja kreeg 4 samples

ook nog eiwitreep en whey delicious!
ik ga ze nog niet proberen, omdat ik nu vanzelf uit m'n schema weer sterker wordt het is nu nog niet nodig omdat ik nog niet eens op m'n oude niveau ben
pro wo boosters zijn niks voor mij
Hoezo niet?
Oke
uurtje voor de training eiwitreep gegeten (sample) was best te eten, broodje met kip en een eitje (gekookt)
onderweg naar de gym heb ik lopend m'n 10 gr EAS genomen as usual

Lekker omkleden en naar boven gelopen, meteen begonnen met squatten want ik had niet veel tijd..
Squat:
Warming-up
2x5x20 kg
1x5x40 kg
1x3x50 kg
1x2x65 kg
Werksets
1x5x75 kg (eaaasy peasy)
1x5x75 kg nog steeds easy, voelde me echt veel sterker dan vorige training!
1x5x75 kg nog steeds peanuts

ben erg tevreden dat het zo makkelijk ging tov vorige training, moest alleen even goed letten op de stand van me polsen want die willen nog wel eens onder de bar schuiven en dat is nu erg pijnlijk
Press:
Warming-up
2x5x10 kg (moet toch ergens beginnen)
1x5x20 kg
1x3x25 kg
werksets
1x5x30 kg suuuper strict, en moest erg letten op m'n linker pols.. best al zwaar....

1x5x30 kg echt al pittig, dit waarschijnlijk omdat ik hem super strict uitvoerde weer en omdat dit de eerste keer weer press is..
1x5x30 kg laatste was echt heel zwaar.. weer strict en polsen goed recht, had dan geen last ervan
BOR:
Warming-up
2x5x15 kg
1x5x20 kg
1x3x30 kg
werkset
1x5x40 kg lekker squeeze aan het einde

1x5x40 kg weer squeezen en begon al redelijk zwaar te worden, was ook weer eerste keer voor BOR
1x5x40 kg best pittig die laatste squeeezzzzee...
Toen nog even
dips:
2x8xBW tussen twee bankjes in.. laatste set was een klein beetje zwaar, maar ga volgende keer wat op me benen gooien aan gewicht..
calve raises:
2x8xBW per been, dus eerst 8x met links dan 8x met rechts en dan nog een setje.. was echt eazzy... volgende keer weer gewichten in me hand houden
al met al geslaagde training.. na de training weer lekker 35 gr dextrose + 10 gr EAS en op de terugwandeling 3 broodjes met kip en een gekookte ei'tje, thuis nog ff wat lijst met kip en gloente
nu ben ik alleen wel te laat met werkcollege dat krijg ik niet af, maar ja wel lekker getraind