Fitness Seller

Ice's Rippetoe Log!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Zo even tussen colleges door trainen.. ben benieuwd heb echt bijzonder last van m'n pols en ga morgen ochtend naar de dokter ermee :mad:
vandaag staat de BOR, squat en press op het schema, press moet ik nog even kijken vanwege me pols, of die lukt.. zal wel rustig aan doen.. daarna nog wat dips tussen bankjes in denk ik zo:)

ohja ik heb wat besteld bij xxl en kreeg een sample van Crack en NOX Pump van Ultralife.. ben zeker benieuwd, maar ik ga die pas proberen zodra me pols weer goed is.. ik hoop echt dat ik er niet weer uit moet :(

Ik moet volgende week maandag naar de dokter. Waarschijnlijk gaan ze dan m`n ganglion leeg 'zuigen'. Hoop inderdaad ook dat niet een tijdje rustig aan moet doen ofzo..

Succes met trainen bro!

lekker dat je 2 sample's kreeg, ik zelf vond de NOX-pump super! unleash word ik meer hyper/benauwd van, toch wel tevreden over. No-Xplode NT overigens is niks voor mij.

pro wo boosters zijn niks voor mij :P

Ik moet volgende week maandag naar de dokter. Waarschijnlijk gaan ze dan m`n ganglion leeg 'zuigen'. Hoop inderdaad ook dat niet een tijdje rustig aan moet doen ofzo..

Succes met trainen bro!
Ik hoop het ook niet voor je;) is zwaar om weer 'opnieuw' te beginnen.. :(

dankjewel:)
lekker dat je 2 sample's kreeg, ik zelf vond de NOX-pump super! unleash word ik meer hyper/benauwd van, toch wel tevreden over. No-Xplode NT overigens is niks voor mij.
nja kreeg 4 samples :p ook nog eiwitreep en whey delicious!

ik ga ze nog niet proberen, omdat ik nu vanzelf uit m'n schema weer sterker wordt het is nu nog niet nodig omdat ik nog niet eens op m'n oude niveau ben;)
pro wo boosters zijn niks voor mij :P
Hoezo niet?

Oke
uurtje voor de training eiwitreep gegeten (sample) was best te eten, broodje met kip en een eitje (gekookt)
onderweg naar de gym heb ik lopend m'n 10 gr EAS genomen as usual :)
Lekker omkleden en naar boven gelopen, meteen begonnen met squatten want ik had niet veel tijd..

Squat:
Warming-up
2x5x20 kg
1x5x40 kg
1x3x50 kg
1x2x65 kg

Werksets

1x5x75 kg (eaaasy peasy)
1x5x75 kg nog steeds easy, voelde me echt veel sterker dan vorige training!
1x5x75 kg nog steeds peanuts :) ben erg tevreden dat het zo makkelijk ging tov vorige training, moest alleen even goed letten op de stand van me polsen want die willen nog wel eens onder de bar schuiven en dat is nu erg pijnlijk :mad:

Press:
Warming-up

2x5x10 kg (moet toch ergens beginnen)
1x5x20 kg
1x3x25 kg

werksets
1x5x30 kg suuuper strict, en moest erg letten op m'n linker pols.. best al zwaar.... :o
1x5x30 kg echt al pittig, dit waarschijnlijk omdat ik hem super strict uitvoerde weer en omdat dit de eerste keer weer press is..
1x5x30 kg laatste was echt heel zwaar.. weer strict en polsen goed recht, had dan geen last ervan :)

BOR:
Warming-up

2x5x15 kg
1x5x20 kg
1x3x30 kg

werkset
1x5x40 kg lekker squeeze aan het einde:D
1x5x40 kg weer squeezen en begon al redelijk zwaar te worden, was ook weer eerste keer voor BOR
1x5x40 kg best pittig die laatste squeeezzzzee...

Toen nog even dips:
2x8xBW tussen twee bankjes in.. laatste set was een klein beetje zwaar, maar ga volgende keer wat op me benen gooien aan gewicht..

calve raises:
2x8xBW per been, dus eerst 8x met links dan 8x met rechts en dan nog een setje.. was echt eazzy... volgende keer weer gewichten in me hand houden :)

al met al geslaagde training.. na de training weer lekker 35 gr dextrose + 10 gr EAS en op de terugwandeling 3 broodjes met kip en een gekookte ei'tje, thuis nog ff wat lijst met kip en gloente :D

nu ben ik alleen wel te laat met werkcollege dat krijg ik niet af, maar ja wel lekker getraind :D

Laatst bewerkt:
lekker Ice!
wat voelt dat toch goed he om te squatten

Heeerlijk het is echt mijn favoriete oefening om te doen ja:)

Gaat weer goed, ik voelde die Presses enorm in me schouders toen ik ze zo strict deed:)
ook wel lekkere pomp in hoevere dat kan met 3x5 :o

Gaat weer goed, ik voelde die Presses enorm in me schouders toen ik ze zo strict deed:)
Dat had ik vrijwel nooit. Daarom vervangen met dumbbell press, en damn, sinds die tijd branden m`n schouders als een mother****er!

30kg press vind ik helemaal niet slecht voor de eerste keer sinds tijden. Toen ik er 3 weken uit was vanwege de gesloten gym, begon lager..

't gaat lekker Stef en zoals ik het hoor is je voeding ook in orde:thumbup:

wat voor een presses zijn dat? gewoon plat DB presses (borst)

zo ja, goede presses:thumb:

Dat had ik vrijwel nooit. Daarom vervangen met dumbbell press, en damn, sinds die tijd branden m`n schouders als een mother****er!

30kg press vind ik helemaal niet slecht voor de eerste keer sinds tijden. Toen ik er 3 weken uit was vanwege de gesloten gym, begon lager..
thx :) hmm denk dat je hem dan stricter moet uitvoeren en je ellebogen niet zo ver naar buiten moet doen;)
't gaat lekker Stef en zoals ik het hoor is je voeding ook in orde:thumbup:
thx:) ja gaat wel lekker ja.. alleen moet nog even wat vinden, want die rijst met kip en groenten is koud niet zo lekker en die wil ik graag op school opeten en ik kan het daar niet opwarmen :(
wat voor een presses zijn dat? gewoon plat DB presses (borst)

zo ja, goede presses:thumb:

deze presses :) dus niet zo sterk maar voelde het wel goed, moest ook ontzettend oppassen met me pols :mad:
http://www.youtube.com/watch?v=SAXPJ3PfdyY

gewoon een soort van MP eigenlijk

Hmm soort van zou je kunnen zeggen..

Hm dat mis ik ook wel in het Rippetoe schema hoor, soms is het net alsof je niks gedaan hebt.

Deed je de press altijd al zo trouwens? Wat is feitelijk het verschil tussen deze en de MP?

Wajo, nice samples. Ik kreeg alleen een zakkie perzik-whey :mad: Voor veel geld besteld ofzo? Laat effe weten hoe ze bevallen, ben dr wel benieuwd naar!

Zat ook al te denken... Press. Press? Wat voor press :roflol: Lol @ Mark: "Tighten up your C.O.R.E."

Hm dat mis ik ook wel in het Rippetoe schema hoor, soms is het net alsof je niks gedaan hebt.

Deed je de press altijd al zo trouwens? Wat is feitelijk het verschil tussen deze en de MP?
net alsof je niks hebt gedaan? nee ik deed hem niet altijd al zo;) nu heel erg let op de houding (correcte) van m'n pols en het recht houden van mn onderarmen is hij stúkken zwaarder;)
jup;)
Wajo, nice samples. Ik kreeg alleen een zakkie perzik-whey :mad: Voor veel geld besteld ofzo? Laat effe weten hoe ze bevallen, ben dr wel benieuwd naar!

Zat ook al te denken... Press. Press? Wat voor press :roflol: Lol @ Mark: "Tighten up your C.O.R.E."
hehe ja uiteraard zal ik een kleine review geven over NOX Pump van Ultralife (goede van de 2 versies??) en Crack! maar voorlopig gebruik ik ze nog niet omdat ik nu nog makkelijk vanuit mezelf stukken omhoog moet;) oftewel dan valt niet te zeggen of ik de training haalde door mezelf of door de PWB'ers..

Morgen weer trainen en ik heb er SUPER veel zin in:D vandaag lekker vrij en eten en ook nog naar de dokter voor me pols..

net alsof je niks hebt gedaan? nee ik deed hem niet altijd al zo;) nu heel erg let op de houding (correcte) van m'n pols en het recht houden van mn onderarmen is hij stúkken zwaarder;)

Ik bedoelde dat je normaalgesproken na een Rippetoe training niet zoveel merkt. Vandaar dat ik zei dat ik dat wel es mis na een training, een lekkere pomp, voldaan gevoel en een beetje spierpijn de dag erna :)

Anyways, succes met de pols!

thx! kom net terug van de dokter en zal het even uitleggen:

In je hand lopen een heleboel pezen (duh), deze pezen hebben nog een soort van kapsel eromheen liggen met vocht erin. Als je pezen actief zijn wordt er meer vocht aangemaakt. Op sommige plekken in de kapsels zit een zogenaamde zwakke plek, als hier een opening in komt gaat het vocht naar buiten en krijg je dus zo'n bult..
Hij heeft het vocht weggezogen maar er moest wel nog onstekingsremmers in worden gespoten dus ik heb nog steeds een bult :o deze trekt na 1,5 week weg.. en als het goed is ben ik er dan vanaf, maar hij vertelde dat zo'n bult ook bijvoorbeeld 1 jaar kan blijven zitten :mad:

In ieder geval, bottom line, ik mag blijven trainen:)

hoelang moet je rust houden of mag je gelijk weer gaan trainen?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven