AndroidHealthClinic

Ice's Rippetoe Log!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
doe je ding Buffel!

ik ga vandaag ook Skwatten :banana:
NICE! Succes, ga zo in je log kijken!
ik heb gelukkig me been training er al op zitten, nu word het pijnlijden komende dagen:p
train ze Stef! (check even mw2 topic, ik ga nu iets plaatsen)
ok ok rustig eerst even dit doen :)
ha Ice, we lopen synchroon in ons Rippetoe schema, vandaag staan de squat, bench en deadlift ook voor mij op het programma. Nu jij het wat rustiger aan doet weer, zal ik hopelijk een beetje bij je in de buurt kunnen komen qua gewichten :D
hehehe nice! ik hoop het man, heb je ook een logje? ga ik ff kijken bij je
gekke shit hoor, dat rippetoe!
waarom geen foto's van je resultaten?
train ze:)
ik heb 2 foto's een aantal pagina's terug, zit nu op school als ik tijd heb zoek ik ze even voor je op, maar stel je er niet te veel van voor..
Hoe ging je training?

Ik kook btw elke avond gewoon 3 eieren, ondertussen kun je wel wat anders doen hoor. Meestal lepel ik dan m'n bakje kwark naar binnen.
lekker!
3-4 dagen volgens mij, bewaren in water en elke dag water verschonen;)
ok ok thx:) en welkom
je bent een schat
Klopt, maar je moet ze wel eerst pellen en dan bewaren onder water.
kijk, handig :)

oke sorry mensen ik heb het razend druk ik zit nu ook op school want ik ben nog niet echt thuis geweest. ik ben wezen trainen, toen de anatomie/snijzaal op en daarna mocht ik meteen werken tot 12 uur..

de training zelf ging wel lekker maar het viel allemaal nog vies tegen;)
ben begonnen met de squat, warming up en daarna 3 werk sets..
2x5x20 kg
1x5x40 kg
1x5x60 kg
1x5x70 kg
1x5x70 kg
1x5x70 kg

Mooooi.. brande als hell en ik heb nu (de dag erna) ook spierpijn.. hams, gluteus, zelfs scheenbenen :o

Deadlift was daarna aan de beurt, heb wat opwarming setjes gedaan met de squat, alternerend dus met de werksetjes.
1x5x50 kg
1x3x60 kg
1x3x70 kg
1x5x80 kg

Was alsnog wel pittig zwaar, k*tte was dus dat ik voor mn operatie soort van sumo deadlift deed, dus deze is zeker nog wennen.. en mis nog een beetje flexibiliteit in m'n hamstring..

Benchpress, was lekker, maar absoluut niet zwaar :( ben natuurlijk ook al een beetje op van de DL en SQ
2x5x20 kg
1x5x40 kg
1x5x60 kg
1x5x65 kg debiel zwaar
1x4x65 kg laatste fail heb toen ook een spotter gevraagd..
1x4x65 kg weer met spotter, meer zat er ech tniet in vandaag.. ik ga voortaan Bench als eerste doen en weer met spotter zodat ik all-out kan gaan..

daarna nog
lat pulldown
2x8x ??? aantal kg niet op gelet..

Toen nog even wat interval training geprobeerd..
half uurtje gelopen ofzo.. waarvan 20 minuten interval.
15 km/h rennen en dan wachten tot mn hartslag +-130 BPM was.. toen weer rennen..
rust was 5 km/h

als mensen daar nog opmerkingen over hebben dan hoor ik het graag:)

MEGA update:D maar dat was ik jullie ook wel verschuldigt na niks te laten horen.. morgen misschien bij een vriend van me trainen thuis.. kan hij spotten met bench en me pushen om 3x5x65kg te doen:)

Je benen vroeger niet getraint?
Je bench press ligt merkelijk stukken hoger in vergelijking met je andere lifts.

Je benen vroeger niet getraint?
Je bench press ligt merkelijk stukken hoger in vergelijking met je andere lifts.
hahah ja wel hoor..
gewichten waar ik mee eindigde voor de operatie waren:
Squat: 97,5 kg
Deadlift: 105 kg
Bench 67,5 kg

Alles 3x5 behalve de deadlift..
dus valt wel mee.. vind mn bench best laag..

en voor die gewichten vind ik ze sowieso nog te laag om ze met elkaar te vergelijken in de zin van : te hoog ten opzichte van elkaar of te laag.

lekker man spierpijn :D

kan ook niet anders na zon lekkere training:thumb:

weer nice geknald man. nu weer lekker gaan met die banaan

binnen 1 of 2 maanden zou je toch weer ongeveer op het zelfde niveau moeten zitten als eerst, keep it up stef;)

lekker man spierpijn :D

kan ook niet anders na zon lekkere training:thumb:
heheh thx :D
Ja heerlijk man, ik sta op elke keer in volle glorie van mn stoel op heheh :o
weer nice geknald man. nu weer lekker gaan met die banaan
Yes zeker weten :) die bananen gaan knallen!!:D
binnen 1 of 2 maanden zou je toch weer ongeveer op het zelfde niveau moeten zitten als eerst, keep it up stef;)
jup :) thx voor de motivatie iedereen:D
is toch leuk als je logje beetje bezocht wordt:)

zei ik toch:D
ik weet nog dat ik pas een logje had geopend en de 1e dag al af vroeg, waarom komt er niemand???:roflol:

hehehe nice! ik hoop het man, heb je ook een logje? ga ik ff kijken bij je

Yep, kom maar es buurten als je wil :cool:

En als je eenmaal weer in t ritme zit van 3 keer in de week trainen, zullen de gewichten vast zo weer omhoog vliegen.. plus gewenning van training dus minder spierpijn ;)

zei ik toch:D
ik weet nog dat ik pas een logje had geopend en de 1e dag al af vroeg, waarom komt er niemand???:roflol:
hehe nja bij mij viel dat wel mee in het begin omdat ik een Rippetoe log ging doen;)
Yep, kom maar es buurten als je wil :cool:

En als je eenmaal weer in t ritme zit van 3 keer in de week trainen, zullen de gewichten vast zo weer omhoog vliegen.. plus gewenning van training dus minder spierpijn ;)
Jup, ga ik nu even doen:)
maar spierpijn vind ik chill.. ik heb niet vaak spierpijn :o

Hehe goede spierpijn ja? Had niet anders verwacht na zo'n training, doe je goed zo snel na je terugkeer!

**** man, ik moest vandaag ook op het werk traplopen ook zon fijne na een avondje squatten :)

Hehe goede spierpijn ja? Had niet anders verwacht na zo'n training, doe je goed zo snel na je terugkeer!
heheh thx maar het ging niet zomaar hoor.. laatste paar reps op squat was echt met knikkende knieën een lock-out doen..
**** man, ik moest vandaag ook op het werk traplopen ook zon fijne na een avondje squatten :)
hehehhe fijn he? ik heb ook veel opgestaan en weer gezeten, blijft toch fijn :D

Morgen trouwens eerste pan met kip,rijst,broccoli maken :D en hopen dat er nog veel zullen volgen!
daarna alles inpakken en trainen :)

NIET meer me handdoek vergeten :o zoals vorige keer.. stond ik daar in de kleedkamer zonder handdoek :o

Ja ja flinke pan met rijst, bloccoli en chicken gemaakt :D
ben er trots op, wel wat hulp gekregen van vader en broer de kok!

Ik heb het netjes in 5 bakken verdeeld voor 5 dagen en ook nog 700 gram kip over (1225 gr. kipfilet voor 7,20 euro bij Deen) dus ik kan lekker eten :)

Had tijdens het verdelen van het eten uit de pan was ik alleen vergeten dat het gewicht na het koken natuurlijk zwaarder is dus ik heb nu 2 bakken met iets te weinig eten erin :o

maar dat was weer een leer moment! Ik zou vandaag naar de gym gaan in wormerveer om even mijn 'zomergym' te bekijken, dit komt morgen want ik ben laat klaar met koken, boodschappen, schoonmaken en morgen ben ik ook vrij van werk en hoef ik dus niet om 5 uur op me werk te zijn;)
Dat was weer mijn dagboek voor vandaag en morgen komt training met uiteraard de squat en ook de BOR, Press en Dips :) ook nog wat HIIT erachter aan..

:D

nice going stef!
even oftopic, kom je zo nog online, ik mis je soort van..

Nou die paar minuten werden een half uur!

Trouwens bakje met kip, broccoli en lijst getest (koud) met wat ketchup is het goed te doen:)

Als je het wat cleaner wilt, ketchup droppen en probeer eens sambal oelek ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven