Fitness Seller

Ice's Rippetoe Log!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Haha goed bezig! Hoe lang heb je over 't koken gedaan? Ik ben meestal 2 uur lang bezig ofzo, gigantisch lang maar dan heb ik ook eten voor 6 dagen ofzo :D

• Topic Starter Topic Starter
Als je het wat cleaner wilt, ketchup droppen en probeer eens sambal oelek ;)
is ketchup zo slecht dan :(?
sambal oelek, klinkt heet :p?
of is dat die rode knijpfles? we hebben ook iets van chili saus ofzo.. hoor graag tips hier over inderdaad :)
Haha goed bezig! Hoe lang heb je over 't koken gedaan? Ik ben meestal 2 uur lang bezig ofzo, gigantisch lang maar dan heb ik ook eten voor 6 dagen ofzo :D
Uurtje denk ik maar ik heb ook hulp gekregen van broer kok en me vader met schoonmaken dan;) maar als ik alles onder de knie heb over een paar keer oefenen ben ik denk binnen 3 kwartier klaar.. gewoon water in de water koker, dat in de pan, rijst erin en op gas zetten, zelfde met broccoli en kip in een steelpan met olijfolie.. als de rijst klaar is water eruit gieten en laten staan, broccoli 5 minuten koken en bij de kip gooien dan ben je echt zo klaar hoor;)

Ontopic:

Wilde dus vandaag de gym checken in wormerveer, is die maar tot 1300 uur open op zaterdag :mad:
Geen training dus, want ik ga niet met dit lekkere weer 2 uur in het OV zitten om naar de gym in amsterdam te komen..
dus ipv wat massa pakken, pak ik lekker een kleurtje in m'n tuin:D

Je eet best zo weinig mogelijk snelle kh door de dag éh, zodanig dat je een flinke insulinepiek kan creëren na de training -> betere eiwitsynthese.
Sambal oelek, zit hier in potjes (pasta van rode pepers).
De enige snelle Kh die ik nuttig zijn mijn fruit in het ontbijt en nu in de bulk mijn chocomel na de training, in mijn cut gaat dit terug dextrose + whey worden.

Overige koolhydraten die ik nuttig zijn complexe en vezelrijke (oa groenten).

Je eet best zo weinig mogelijk snelle kh door de dag éh, zodanig dat je een flinke insulinepiek kan creëren na de training -> betere eiwitsynthese.
Sambal oelek, zit hier in potjes (pasta van rode pepers).
De enige snelle Kh die ik nuttig zijn mijn fruit in het ontbijt en nu in de bulk mijn chocomel na de training, in mijn cut gaat dit terug dextrose + whey worden.

Overige koolhydraten die ik nuttig zijn complexe en vezelrijke (oa groenten).

yes, ik ga het eens even opzoeken! hoop alleen niet dat het te heet is.. tot die tijd lekker ketchup:D
klopt, enige snelle KH's die ik nuttig zijn fruit 's ochtends (op jouw aanraden alletwee 's ochtends meteen toch?) en de dextrose na de training..

ehm ik had nog een vraag wat betreft de cardio na de training he, is het nog aan te raden om HIIT te doen na de training of gewoon low intensity cardio (60/70% HR)?

Ey man, ziet dr goed uit. Brute bench in verhouding, de rest komt ook vast nog goed :) Mag ik vragen waarom je dr effe uit was? (Ben effe te lazy om terug te zoeken).

Abbotje pakken hiero. Jou bench is een beetje mijn deadlift qua verhouding :D

Ice heeft een operatie achter de rug, hij kon niet goed door z'n neus ademen.
hierna moest hij anderhalf maand rusten en is nu weer langzaam aan het trainen:D

Thnx voor de update :)

Als je volledige potentie uit SS wilt halen is cardio zo i zo al niet aangeraden, wegens het verstoren van je recuperatie, wil je het dan toch doen lijkt mij HIIT vééls te zwaar om na je KT te doen. Plan dat op een rustdag.

Als je volledige potentie uit SS wilt halen is cardio zo i zo al niet aangeraden, wegens het verstoren van je recuperatie, wil je het dan toch doen lijkt mij HIIT vééls te zwaar om na je KT te doen. Plan dat op een rustdag.
Nog niet eens over nagedacht.. ik hou het wel lekker bij 3 (of 4) oefeningen..

Vandaag getraind, niet helemaal tevreden eigenlijk maar kwam door weinig honger en slecht geslapen.. Ik heb het ook 2 weken super druk (alle dagen school, 4 doordeweekse dagen van 5 tot 12 ('s avonds) werken en dan ook nog andere dingen en m'n sociale leven onderhouden..

Kwam dus aan om 12 uur 's middags en begon uiteraard eerst met de squat..

Squat:
2x5x20 kg(lege bar)
1x5x40 kg
1x3x60 kg
1x1x70 kg (moest toch wat he..)
1x5x72,5 kg (podverdomme ik ben echt uit mn ritme, ik vond deze nog niet zwaar maar kon voelen dat de volgende set al redelijk zwaar zou worden)
1x5x72,5 kg (redelijk zwaar, maar geen static holds in de beweging alleen verzuring)
1x5x72,5 kg same.. benen waren best op en dat terwijl ik veel hoger heb gesquat......

toen meteen de deadlift erachter aangeknald

Deadlift:
1x7x50 kg
1x5x70 kg
1x2x80 kg
1x5x85 kg (kapot zwaar.. echt niet normaal.. benen zaten echt 0,0 kracht meer in en ik had op de derde rep geen perfecte beweging te pakken.. moet even nadenken of ik de komende trainign weer 5 kg ga verhogen..)

Ik had echt geen zin (en geen tijd, moest naar college) om nog een volledige opwarm beurt + 3 werksets voor Benchpress te doen.. dus ik ging even kijken of de MP wat voor me was..

1x5x15 kg (meeh)
4x5x20 kg (had geen zin om er gewicht op te doen, voelde me afgemat en er zat geen kracht in die armen vandaag..)

dit alternerend met BB curlz van 3x5x20kg :sd: gewoon even lekkere squeeze op het eind:)

Moet mezelf echt meer gaan pushen.. was wel beetje draaierig na de training..

Nog niet eens over nagedacht.. ik hou het wel lekker bij 3 (of 4) oefeningen..

Vandaag getraind, niet helemaal tevreden eigenlijk maar kwam door weinig honger en slecht geslapen.. Ik heb het ook 2 weken super druk (alle dagen school, 4 doordeweekse dagen van 5 tot 12 ('s avonds) werken en dan ook nog andere dingen en m'n sociale leven onderhouden..

Kwam dus aan om 12 uur 's middags en begon uiteraard eerst met de squat..

Squat:
2x5x20 kg(lege bar)
1x5x40 kg
1x3x60 kg
1x5x72,5 kg (podverdomme ik ben echt uit mn ritme, ik vond deze nog niet zwaar maar kon voelen dat de volgende set al redelijk zwaar zou worden)
1x5x72,5 kg (redelijk zwaar, maar geen static holds in de beweging alleen verzuring)
1x5x72,5 kg same.. benen waren best op en dat terwijl ik veel hoger heb gesquat......

toen meteen de deadlift erachter aangeknald

Deadlift:
1x7x50 kg
1x5x70 kg
1x2x80 kg
1x5x85 kg (kapot zwaar.. echt niet normaal.. benen zaten echt 0,0 kracht meer in en ik had op de derde rep geen perfecte beweging te pakken.. moet even nadenken of ik de komende trainign weer 5 kg ga verhogen..)

Ik had echt geen zin (en geen tijd, moest naar college) om nog een volledige opwarm beurt + 3 werksets voor Benchpress te doen.. dus ik ging even kijken of de MP wat voor me was..

1x5x15 kg (meeh)
4x5x20 kg (had geen zin om er gewicht op te doen, voelde me afgemat en er zat geen kracht in die armen vandaag..)

dit alternerend met BB curlz van 3x5x20kg :sd: gewoon even lekkere squeeze op het eind:)

Geen pull ups en dips in het SS zijn wel lekkere assitentie oefeningen...

Ja normaal doe ik wel Lat pull down (pull ups niet mogelijk hier :mad: )
dips kan je toch ook tussen 2 bankjes doen? want dan ga ik daar ook maar eens mee beginnen (helaas wel alleen met eigen lichaamsgewicht) :)
ga nu eten!

Smakelijk,

opbouwen éh, BW + 10/15kg lukt me nog zonder dipbelt, schijven klemmen tss mijn bovenbenen.

goed gedaan knul :)

zolang je maar alles gegeven hebt, je kan niet meer doen dan dat imo.

het gaat niet om de kilo's het gaat om de kop die je trekt bij de laatste 3 reps :)

Ja, das echt k*t, heeft meer invloed op je trainingen dan je zou willen (bij mij in ieder geval).
:roflol"

Deadlift:
1x7x50 kg
1x5x70 kg
1x2x80 kg

Je doet ook best een stevige warming up. Probeer anders eens 8x40 met opwarmen en daarna je werksets op 80/85 kg?

Dan ist juist goed :)

---------- Toegevoegd om 22:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:57 ----------

J
dips kan je toch ook tussen 2 bankjes doen? want dan ga ik daar ook maar eens mee beginnen (helaas wel alleen met eigen lichaamsgewicht) :)

Oh wacht maar :D

zolang je maar alles gegeven hebt, je kan niet meer doen dan dat imo.
Heheh thx Koen:) dat was de opmerking die ik moest horen!
het gaat niet om de kilo's het gaat om de kop die je trekt bij de laatste 3 reps :)
heheh nou, die was VIESSS hehe:D
Ja, das echt k*t, heeft meer invloed op je trainingen dan je zou willen (bij mij in ieder geval).

:roflol"
ja klopt, als dingen niet lekker lopen train ik vaak ook k*t.
Je doet ook best een stevige warming up. Probeer anders eens 8x40 met opwarmen en daarna je werksets op 80/85 kg?

Dan ist juist goed :)

---------- Toegevoegd om 22:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:57 ----------
Stevige warming up kan wel, in Rippetoe's boek wordt aangegeven dat tijdens de back squat je je rug al redelijk opwarmt, daarnaast is de barbell (20kg) + 2x15kg een mooie hoogte.. oftewel dan is die bar niet zo laag aan de grond, wat erg vervelend is.. dus 50 kg blijft m'n start gewicht;)
nou ik deed vroegah wel eens dips en ik denk dat ik nu ook nog wel makkelijk 2x8xBW kan doen, maar we gaan het zien als ik niet te veel last heb van m'n pols;)

btw woensdag oid even langs de dokter want het is strontvervelend..

Gheghe, allright, sterkte drmee. Is wel k*t allemaal. Geniale tags aan je log trouwens: ice leovince log rippetoe sletjes :roflol:

Ps, mn log is sinds kort gratis! (*tele2schaap stem "isn't it great?")

subtiel, subtiel :o

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven