AndroidHealthClinic

Ice's Rippetoe Log!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Oke, ja ik voel de deadlift ook het meest in m'n benen..
maar jij stelt dus voor, van de drie mogelijkheden die ik heb daar neer heb gezet, om ub/lb schema te maken?

Ja, ik ben zelf een fan van ub/lb of fullbody.
split geef ik persoonlijk niks om.. Maar probeer eens wat uit en kijk wat jij fijn vind

• Topic Starter Topic Starter
Ja, ik ben zelf een fan van ub/lb of fullbody.
split geef ik persoonlijk niks om.. Maar probeer eens wat uit en kijk wat jij fijn vind
Hmm oke, nja aangezien ik drie dagen in de week train, leek het mij wel om hetzelfde principe aan te houden als Rippetoe, oftewel
week 1: ma: UB, wo: LB, vrij: UB
week 2: ma: LB, wo: UB, vrij: LB

of werkt het zo niet?
zijn deze schema's te vinden in sticky's ?

Ik ben echt toe om weer setjes van 8 tot 15 te draaien ofzo..

15? :eek:

IK
MOET
PS3

Mijn mening is dat je meer aandacht moet besteden aan je ps3.

Dat doe ik niet maar je bent zo zielig dat ik er aandacht aan moet besteden door mijn zorgen uit te spreken.

Nice :thumb:

Ik ga vanavond proberen een UB/LB schema te maken, waar ik dan volgende week oid mee wil beginnen..

Ik ga dan uit van 4 setjes voor de grote spiergroepen en 3 setjes voor de kleine
reps zal ongeveer 8 - 12 worden.

ik kies UB/LB schema omdat ik toch nog steeds wat progressie wil boeken op de bench/UB, en ik denk dat dit minder gaat bij een push pull omdat ik dan squat en bench op dezelfde dag. en daarnaast kan ik naast dit schema altijd nog push pull doen:)

als mensen kritiek of tips hebben hoor ik die heel graag.. sta er altijd voor open:)

Ik kan je een 4x split ook aanraden, dat vind ik een lekkere manier van trainen. Mss wendler, of heb ook tijdje 3x5 gedaan met compounds en elke week 2,5kg erbij, daar ging ik ook goed op vooruit. Al is dat ongeveer hetzelfde als rippetoe :D

Ik kan je een 4x split ook aanraden, dat vind ik een lekkere manier van trainen. Mss wendler, of heb ook tijdje 3x5 gedaan met compounds en elke week 2,5kg erbij, daar ging ik ook goed op vooruit. Al is dat ongeveer hetzelfde als rippetoe :D
hehe en daar wil ik juist even vanaf;) wil weer lekker gaan reppen enzo..
Moet jij niet gaan dragracen ofzo ???
haha laat die kerel, ik pest hem wel eens en hij weet zich dan niet zo goed een houding aan te nemen..

maar ik ga nu even wat in elkaar flansen en ik hoor heel graag commentaar:)

imo ziet het er goed uit, moet wel vertellen dat ik niks van ub/lb afweet, de volgorde van de oefeningen zou ik wel even na checken, niet dat je bijvoorbeeld door oefening 1, oefening 3 niet meer goed kunt uitvoeren (maar dan pak je gewoon een tandje lager op die oefening)

beter doen andere hier ook over oordelen.

ja leuk UB LB

ik heb nog nooit ub lb gedaan, eddine moet je hiervoor hebben volgens mij :)

imo ziet het er goed uit, moet wel vertellen dat ik niks van ub/lb afweet, de volgorde van de oefeningen zou ik wel even na checken, niet dat je bijvoorbeeld door oefening 1, oefening 3 niet meer goed kunt uitvoeren (maar dan pak je gewoon een tandje lager op die oefening)

beter doen andere hier ook over oordelen.

ja leuk UB LB

ik heb nog nooit ub lb gedaan, eddine moet je hiervoor hebben volgens mij :)
thx gasten! ja inderdaad van exhaustioning weet ik niet zoveel vanaf.. eddine volgt helaas niet mijn log :( en heeft ook niet gereageerd in m'n topic.. dus gaat hem niet worden denk. :(

haha ik volg je wel af en toe hoor, maar zit meer in de pl sectie, lastig alles bij te houden.

ik check ff je schema

Same, af en toe neem ik een kijkje bij jou of mike026 ;)

Tags: Ice Ice's Leovince Log Log! Mark Rippetoe Sletjes

:roflol:

Tags: Ice Ice's Leovince Log Log! Mark Rippetoe Sletjes

Dames, het topic gaat dicht.

Ik ga even een PM sturen naar de Mods dat hij dicht mag.
Op het moment heb ik echt 100 dingen aan m'n hoofd. En ik wil fris beginnen met me nieuwe gym en me nieuwe schema..
En dus ook een nieuwe algemene log, zodat hij niet weer dicht hoeft door de titel.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven