XXL Nutrition

Iemand met ervaring met zeer korte kuren?

O? Dus je gezondheid is niet belangrijk?

Dan kan je net zo goed meteen zekerheidshalve 2 gram Tren, 2 gram Test per week zetten voor 20 weken. Je uiteindelijk doel is toch massawinst en geen damagecontrol?

Over overdrijven gesproken.
Er is zelfs een punt waarop bepaalde hoeveelheden niet eens meer zin hebben, laat staan de damage-control.

Jij wil gewoon de kanttekeningen niet inzien die dit met zich meebrengt.
Gewoon een voorbeeldje he: (net zoals het bridgen een voorbeeld was!):
Waarom denk je dat veel ingewikkelde medicamenten een bepaalde minimum periode hebben dat ze gebruikt moeten worden? Omdat het lijkt alsof ze geholpen hebben na een korte periode maar de kwaal alsnog terugkomt nadat menvervroegd stopt.

En ik blijf erbij dat het jojo-en niet de manier is om solide massa op te bouwen.
Voor de rest probeer ik slechts kritisch mee te denken maar in deze lijkt het alsof ik slechts lekker aanval, en dat is dus niet zo (geheel ten overvloede om dit te melden maar voor jou misschien broodnodig).

Ik nok ermee, je voelt je te snel aangevallen, ik kan wel doorgaan maar dan jaag ik je op, ik lees je verslag wel.

• Topic Starter Topic Starter
DBC01 zei:
Over overdrijven gesproken.
Er is zelfs een punt waarop bepaalde hoeveelheden niet eens meer zin hebben, laat staan de damage-control.

OK, maar jij vindt dus dat je gezondheid ondergeschikt is aan het belang van groei?

Jij wil gewoon de kanttekeningen niet inzien die dit met zich meebrengt.
Gewoon een voorbeeldje he: (net zoals het bridgen een voorbeeld was!):
Waarom denk je dat veel ingewikkelde medicamenten een bepaalde minimum periode hebben dat ze gebruikt moeten worden? Omdat het lijkt alsof ze geholpen hebben na een korte periode maar de kwaal alsnog terugkomt nadat menvervroegd stopt.

:D !

Ik ben juist opzoek naar zoveel mogelijk goede info. Daarom ben ik juist bereid ook de kanttekeningen te zien, mits deze goed onderbouwd neergezet worden.

En ik blijf erbij dat het jojo-en niet de manier is om solide massa op te bouwen.
Voor de rest probeer ik slechts kritisch mee te denken maar in deze lijkt het alsof ik slechts lekker aanval, en dat is dus niet zo (geheel ten overvloede om dit te melden maar voor jou misschien broodnodig).

Kritisch meedenken is ok, maar je bent nog geen enkele keer ingegaan op de voordelen die genoemd worden. Als je daar nu eens inhoudelijk op zou ingaan ipv jouw 'jojo' verhaal steeds te herhalen. :)

Ik nok ermee, je voelt je te snel aangevallen, ik kan wel doorgaan maar dan jaag ik je op, ik lees je verslag wel.

Ik voel me helemaal niet snel aangevallen. Ik wil juist kennis opdoen, that's all. Dat mensen vraagtekens bij deze methode plaatsen is niet meer dan zeer fijn aangezien er ook kritisch naar gekeken wordt. Maar ga ook eens in op de geleverde info en vertel mij wat daar niet aan zou kunnen kloppen. :)

Laatst bewerkt:
als je 4 kuurtjes van twee, drie weken neemt afgewisseld met rustperiodes van twee, drie weken, ga je toch geen nakuur doen tijdens die rustperiodes. dat vind ik nu echt voor paniekeurs. dat iemand zijn axis plat ligt na twee weken, daar geloof ik niets van. Mrj: gewoon proberen. t'is maar op die manier dat je te weten komt wat de voordelen en de nadelen zijn en wat de winst is. al die blabla is voor niets nodig. dat is allemaal theorie. doe het gewoon en vertel het ons binnen drie maanden. het is een experiment waar je misschien niet veel mee zal winnen, misschien wel, maar je kan er alleszins niets mee verliezen.

Ik blijf ff wat info dumpen. :)

I was thinking about 4 week cycles, one every 12 weeks with 8 weeks off between.

There is a special advantage to 2 weeks, because in the first two weeks of high androgen levels, pituitary response to LR releasing hormone (LHRH) not only does not decrease, it actually improves. After the two week point, the pituitary rapidly becomes fairly unresponsive to LHRH. Thus, both the hypothalamus (which produces LHRH) and the pituitary, which produces LH, must recover from inhibition.

As long as that is occurring anyway I am not sure that one might as well not go 6 or 8 weeks. Moderate length cycles like that are well proven. So is the 2 weeks on / 4 weeks off plan, although on far fewer subjects. The results of 4 weeks on are not known to me.

http://www.mesomorphosis.com/articles/roberts/981015.htm

En van dezelfde auteur een iets ander geluid:

Single short cycles, with many weeks allowed before beginning another new cycle, don’t seem so efficient. Usually, real strength gains don’t begin coming until the third week or so. While muscular weight may be gained in the first two weeks, it seems that the body is also adapting itself in a manner which will make growth very efficient in the next few weeks: or rather it would, if AAS were still available. Thus, I can’t recommend doing isolated cycles which are shorter than four weeks at the minimum, and really five or six weeks is probably more reasonable. Only in the case of short acting drugs, with very frequent cycles, are two or three week cycles a good idea in my opinion.

Laatst bewerkt:
maar mensen roepen altijd dat ze eerste 2-3 weken de meeste gains halen maar is dat niet vocht? heb dat gehele art. op mesomo. gelezen en vind het niet echt overtuigend. verder hebben middelen, zefs kortwerkende esthers en orale middelen, tijd nodig.
kijk bv. naar dbc met zijn nnp, daar ondervond hij de werking van pas na een paar weken.
voor mezelf sprekend: stromba tabs werken bij mij ook niet meteen, duurt ook ff voordat je de werking gaat merken.
dus weet het niet of het nou zo'n goed idee is,
maar toch succes, mocht je het gaan doen
gr d, en hou ons op de hoogte, ben altijd in voor leuke idee'tjes ;)

Medicijnen hebben inwerktijd nodig.
Hormonen al helemaal. MrJ gaat stoppen op het moment dat hij gaat voelen dat het écht goed los gaat.

Lees álle logboeken maar van de members op deze site; eind van hun 2e week gaan ze scoren! En dan stopt MrJ.
Lijkt op een wijf dat net je pik eruit haalt als je begint te komen.

Moet een desillusie in je kuur zijn.

dennis999 zei:
maar mensen roepen altijd dat ze eerste 2-3 weken de meeste gains halen maar is dat niet vocht? heb dat gehele art. op mesomo. gelezen en vind het niet echt overtuigend. verder hebben middelen, zefs kortwerkende esthers en orale middelen, tijd nodig.
kijk bv. naar dbc met zijn nnp, daar ondervond hij de werking van pas na een paar weken.
voor mezelf sprekend: stromba tabs werken bij mij ook niet meteen, duurt ook ff voordat je de werking gaat merken.
dus weet het niet of het nou zo'n goed idee is,
maar toch succes, mocht je het gaan doen
gr d, en hou ons op de hoogte, ben altijd in voor leuke idee'tjes ;)

Nee hoor, als je niets aromatiserends neemt zijn je gains gewoon kwaliteit massa.

Bovendien ben ik het niet met je eens dat eea tijd nodig hebt. Zeker met een frontload in dag 1 zit je op dag 2 als met hoge AAS levels. Die zullen dan direct hun ding doen en niet eerst weken wachten. ;)

Maar ik ben er nog helemaal niet over uit of ik dit wel of niet zou doen. Vind het echter wel interessant genoeg om er serieus wat dieper naar te kijken. :)

DBC01 zei:
Hormonen al helemaal. MrJ gaat stoppen op het moment dat hij gaat voelen dat het écht goed los gaat.

Lees álle logboeken maar van de members op deze site; eind van hun 2e week gaan ze scoren! En dan stopt MrJ.
Lijkt op een wijf dat net je pik eruit haalt als je begint te komen.

Moet een desillusie in je kuur zijn.

Ga eens op die genoemde voordelen in dan? Daar heeft men veel meer aan dat makkelijk proberen te scoren met one liners.

Dit is geen topic om aan te tonen wie er gelijk heeft, dit is puur voor de beeldvorming en om info op te doen.

Er zijn geen voordelen imho. Dat zijn allemaal theoretische bepalingen.
Ik heb het anders meegemaakt dus vertel ik wat ik uit praktijkervaring weet.

Ik kan je 7867658 theoretische schemaatjes en proef-onderzoekjes laten zien die haaks staan op wat een steroiden-gebruiker ondervindt. En geen one-liners.
Gewoon af en toe wat sarcasme erin, dan weer een antwoord etc. :)

Ik ga voortaan denk ik ook maar voor kortere kuurtjes.

De meeste groei is er na 6-8 wkn wel uit. Ik zie de meerwaarde van die 2-4 wkn extra spuiten niet. Ik heb het zelf nu 2 maal aan den lijve ondervonden.

Tenzij ik met middelen als sth ga werken, hou ik het op minimaal 6, maximaal 8 wkn. En dan voornamelijk korte esters.

DBC01 zei:
Er zijn geen voordelen imho. Dat zijn allemaal theoretische bepalingen.Ik heb het anders meegemaakt dus vertel ik wat ik uit praktijkervaring weet.

Ik kan je 7867658 theoretische schemaatjes en proef-onderzoekjes laten zien die haaks staan op wat een steroiden-gebruiker ondervindt. En geen one-liners.
Gewoon af en toe wat sarcasme erin, dan weer een antwoord etc. :)

Als je echt de info had gelezen die ik neergezet had had je kunnen lezen dat dit niet allemaal theoretische bepalingen zijn maar dat het wel degelijk is toegepast in de praktijk met goede gevolgen.

DBC01 zei:

[..]

Als je op dag 2 al hoge en vlakke AAS spiegels hebt (er zit dus AAS in je bloed) binden die hormonen direct aan de AR en doen ze ook direct via andere wegen hun 'ding'.

Dus vanaf dag 2 zit je gewoon goed 'on'.

Leviathan zei:
Ik ga voortaan denk ik ook maar voor kortere kuurtjes.

De meeste groei is er na 6-8 wkn wel uit. Ik zie de meerwaarde van die 2-4 wkn extra spuiten niet. Ik heb het zelf nu 2 maal aan den lijve ondervonden.

Tenzij ik met middelen als sth ga werken, hou ik het op minimaal 6, maximaal 8 wkn. En dan voornamelijk korte esters.

PRECIES! :thumbs:

En dan de spullen verdelen zodat er elke 2 weken iets nieuws inslaat.
Zo ben ik aan m'n gains gekomen.
En nu crea en tribu om de zaak op te vangen.

MrJ zei:
Als je op dag 2 al hoge en vlakke AAS spiegels hebt (er zit dus AAS in je bloed) binden die hormonen direct aan de AR en doen ze ook direct via andere wegen hun 'ding'.

Gefeliciteerd. :thumb:

Om pas na 14 dagen de uiterlijke kenmerken te merken! :roflol:
En dan kap jij ermee om de zaak dicht te gooien met Anti-E's, kan het nog tegenstrijdiger? De eerste man die na 2 dagen al een superpomp en 5kg zwaarder is geworden omdat z'n AR opgegeilt is moet nog geboren worden MrJ! :D

Tenzij je de vochtretentie bedoelt... :rolleyes:

DBC01 zei:
Gefeliciteerd. :thumb:

Om pas na 14 dagen de uiterlijke kenmerken te merken! :roflol:

O?

En dan kap jij ermee om de zaak dicht te gooien met Anti-E's, kan het nog tegenstrijdiger?

Wat gooi je precies dicht? Kan je mij dat misschien uitleggen?

De eerste man die na 2 dagen al een superpomp en 5kg zwaarder is geworden omdat z'n AR opgegeilt is moet nog geboren worden MrJ! :D

En dat wordt hier ook echt beweerd. Chapeau, jouw lees- en discussietechniek is echt verbluffend. :thumbup:

Laatst bewerkt:
MrJ zei:

ben het vaak niet met dbc eens, maar nu toch wel. heb deze kuur frontload test enath 1 gr en 0.8 gr primo gezet van 2 weken. en ondanks de frontload merk ik persoonlijk niet echt actie op dag 2.

dennis999 zei:
ben het vaak niet met dbc eens, maar nu toch wel. heb deze kuur frontload test enath 1 gr en 0.8 gr primo gezet van 2 weken. en ondanks de frontload merk ik persoonlijk niet echt actie op dag 2.

We hebben het hier over Propionaat, Acetaat of geen esters (Winstrol). Het scheelt wel even of iets een halfwaarde tijd van 1 of 10 dagen heeft.

Persoonlijk merk ik Test. Prop. al na enkele dagen goed (ook qua uiterlijk) dus 2 korte esters + frontload zal wel degelijk binnen enkele dagen zeer duidelijk merkbaar zijn.

En ja, je zal op je max. zitten in week 4, maar de sides ratio afgezet tegen de gains is echter vele malen groter (check de linkjes nog maar waarin vooral je Cholesterol na week 3 er relatief erg slecht voorstaat). En dat is dus ook de insteek van die short cycles, geen gigantische hoeveelheden winnen maar kwaliteit winnen waarbij gezondheid niet uit het oog verloren wordt.

Chapeau, jouw lees- en discussietechniek is echt verbluffend

Onnavolgbaar en onverslaanbaar, wilde ik er nog aan toevoegen :cool:

Frontloaden + 2 korte esters...je bedoelt frontloaden mét 2 korte esters?
Ik vind zo onderhand dat dit topic verplaatst mag worden naar een gesloten sectie (not for newbees) want je brengt sommige mensen op wel héél gevaarlijk ideetjes! :finger:

DBC01 zei:
[..]

Frontloaden + 2 korte esters...je bedoelt frontloaden mét 2 korte esters?

Dat bedoelde ik ja.

Ik vind zo onderhand dat dit topic verplaatst mag worden naar een gesloten sectie (not for newbees) want je brengt sommige mensen op wel héél gevaarlijk ideetjes! :finger:

Ach hou toch op man. :thumbd:

Ik breng niemand op ideetjes. Ik zoek info en die post ik hier met de bedoeling daarover te discuseren. Tot nu toe lukt dat echter niet omdat er nagenoeg niemand inhoudelijk ingaat op de info die ik hier post.

En dan ben ik opeens ook nog eens gevaarlijk bezig omdat?! Leg mij dat eens uit dan please?

Terug
Naar boven