Fitness Seller

iets vreemds aan nutral! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

the plot thickens.... misschien kan big cat of iemand anders voor wat opheldering zorgen idd? is iig lekker spul, lijkt me sterk dat het gewoon insuline is ;)
 
ECLIPSE zei:
the plot thickens.... misschien kan big cat of iemand anders voor wat opheldering zorgen idd? is iig lekker spul, lijkt me sterk dat het gewoon insuline is ;)

Ja, heb zelf onlangs nog een paar wkn op Humalog gezeten en bij lange na niet het verschil ervaren als dat ik nu ervaar. Maar ik zou wel graag zekerheid willen, anders betaal ik liever meer voor Igtropin.
 
Als ik de igf van MR injecteer brand het helemaal(door de AA), met Nutral niks.
 
Hmm,als ik Nutral injecteer voel ik het zeker wel ff prikken hoor,bro...

Hoeveel zet jij ineens?

Ik 60mcg.
 
FF wat zoekwerk verricht en weet nu dat bij Nutral de IGF is opgelost in:
azijnzuur (acetic acid)
glycerol
natriumhydroxide
metacresol
zinkchloride
zoutzuur
somatedine C

enkele van deze stoffen zouden ook in insuline zitten en die specifiek geur veroorzaken. wie zoekt dat even uit??
 
Mooi klussie voor Leviathan... :D
 
hardgainers zei:
FF wat zoekwerk verricht en weet nu dat bij Nutral de IGF is opgelost in:
azijnzuur (acetic acid)
glycerol
natriumhydroxide
metacresol
zinkchloride
zoutzuur
somatedine C

enkele van deze stoffen zouden ook in insuline zitten en die specifiek geur veroorzaken. wie zoekt dat even uit??

azijnzuur (acetic acid) heeft de welbekende zure azijngeur.
Glycerol = nagenoeg reukloos
NaOH = geurloos
zoutzuur= typerende zure geur (in geconcentreerde vorm).
Zinkchloride = geurloos
Somatedine c = IGF-1 LR3 (geen msds over kunnen vinden)
 
Samenstelling van insuline (Lilly):

Zinc-Insulin Crystals Human 0.1 - 0.4 %
Protamine Sulfate 0 - 1.5 %
Glycerol 1.4 - 1.8 %
m-Cresol 0 - 0.22 %
Methylparaben 0 - 0.1 %
Phenol 0 - 0.28 %
Water for Injection 95 %


Alstublieft heren! :D
 
Laatst bewerkt:
ben blij dat ik het effe heb aangesneden, we zullen er met zijn alle sneller uitkomen, als ik in mijn eentje..

zou wel erg k*t zijn als er slin in zou zitten, wil dan wel even duidelijkheid van die mensen waar het bij gehaald wordt :D
 
Leviathan zei:
Dit is mij ook opgevallen, het ruikt exact hetzelfde als de Humalog die ik heb liggen. Nu is IGF moleculair gezien even groot als een insuline molecuul, maar dat zegt niets over de verdere eigenschappen als bv geur.

Ik heb op div. US boards wel gelezen dat mensen adviseerden om Igtropin te kiezen boven Nutral ivm zekerheid over de werkzame stof.

Acetic acid is geen azijnzuursoort, het is azijnzuur.

ja dat bedoelde ik ;) azijnzuur!
 
Leviathan zei:
Samenstelling van insuline (Lilly):

Zinc-Insulin Crystals Human 0.1 - 0.4 %
Protamine Sulfate 0 - 1.5 %
Glycerol 1.4 - 1.8 %
m-Cresol 0 - 0.22 %
Methylparaben 0 - 0.1 %
Phenol 0 - 0.28 %
Water for Injection 95 %


Alstublieft heren! :D

Helemaal top,gozer!

Alleen snap ik er nu nog geen hol van. :D

Ik ga em lekka gewoon zetten....insuline of niet,ik wil die pomp weer hebben!! ;)
 
Testo zei:
Helemaal top,gozer!

Alleen snap ik er nu nog geen hol van. :D

Ik ga em lekka gewoon zetten....insuline of niet,ik wil die pomp weer hebben!! ;)


Dwz dat de enigste stof die zowel in Nutral als in insuline voorkomt, de glycerol is. En zoals ik al eerder heb gezegd, is glycerol nagenoeg geurloos.
 
Heb ff een bijsluiter gepakt van Insuline die ik had liggen en daar zit ook in:
glycerol
natriumhydroxide
metacresol
zinkchloride
zoutzuur

die rare lucht komt volgens mij door de zuurgraad....


:cool:
 
Laatst bewerkt:
dus de ophef is om niets, of begrijp ik het verkeerd?
 
hardgainers zei:
Heb ff een bijsluiter gepakt van Insuline die ik had liggen en daar zit ook in:
glycerol
natriumhydroxide
metacresol
zinkchloride
zoutzuur

die rare lucht komt volgens mij door de zuurgraad....

Ik zou willen dat dat de verklaring was, maar helaas.

Een aanzienlijk zuur milieu geeft ook een kenmerkende zure geur. Azijnzuur, zwavelzuur, fosforzuur en bv zoutzuur hebben allemaal een specifieke zure geur. Dan praat je over hoge concentraties.

Azijnzuur is een zuur met een van de meest herkenbare geuren, en dat zou dan in een redelijke concentratie ook 100% zeker te ruiken moeten zijn.

Mss kan iemand me vertellen wat de concentratie azijnzuur is die gebruikt wordt door Nutral??

Als ik dat weet kan ik ook makkelijk vertellen of er uberhaupt een duidelijke azijngeur te ruiken moet kunnen zijn.
 
Ik hoop desondanks dat het daadwerkelijk IGF is dat wij met zn allen aan het gebruiken zijn, maar als het aan mij ligt komt er 100% duidelijkheid hierover op tafel.
 
Tjsa een test zou niet verkeerd kunnen zijn, dan zal blijken wat die nutral precies is
 
een onafhankelijke test zou super zijn
 
De vraag is alleen wie er bereid is om 1 of 2 ml te doneren aangezien het toch een kostbare grap blijft.
 
Back
Naar boven