MuscleMeat

iets vreemds aan nutral!

Wat maakt het ook allemaal uit. Ik ben van mening dat van buitenaf toegediende IGF-1 (de lange of korte vorm) praktisch niks bijdraagt aan spiergroei. Verspilling van geld dus. Alleen lokaal in spierweefsel geinjecteerd IGF-1 lijkt een positief effect te hebben. Misschien moet ik daar eens een thread aan wijden.

Greetz

Leviathan zei:
De vraag is alleen wie er bereid is om 1 of 2 ml te doneren aangezien het toch een kostbare grap blijft.

Laatst bewerkt:
Elmo zei:
Wat maakt het ook allemaal uit. Ik ben van mening dat van buitenaf toegediende IGF-1 (de lange of korte vorm) praktisch niks bijdraagt aan spiergroei. Verspilling van geld dus. Alleen lokaal in spierweefsel geinjecteerd IGF-1 lijkt een positief effect te hebben. Misschien moet ik daar eens een thread aan wijden.

Greetz

Ik injecteer sowieso IM. Ik las dat dat de opname bevordert, dus neem ik het zekere voor het onzekere. Daarnaast prikt het bij mij een stukje minder als subcutaan in buikvet.

De lokale opname bedoel je toch?

Leviathan zei:
Ik injecteer sowieso IM. Ik las dat dat de opname bevordert, dus neem ik het zekere voor het onzekere. Daarnaast prikt het bij mij een stukje minder als subcutaan in buikvet.

Elmo zei:
De lokale opname bedoel je toch?

Hoezo lokale opname?

Uiteraard wordt de IGF lokaal opgenomen omdat je het op 1 plek injecteert...

Edit:

Ik moest er ff een seconde of 2 langer over nadenken, jij bedoelt zeker dat het lokaal in de spier zich aan de receptoren vestigt?

Durf ik geen uitspraak over te doen.

Ik zet de igf-1 van nutral in mijn dijbeen. En heb nu wat aders op mijn dijbeen gekregen die ik normaal niet had, terwijl ik altijd wel droog was.

Probeer dat maar eens.

WQat ik niet snap is dat mensen dit spul gebruiken zonder 100% zeker te weten wat het is...
Maarja als zo een flesje ineens 150 euro kost, wilt iedereen het wel gebruiken??

Daar kan ik met mijn hoofd niet bij jongens...

Juist, ik had me wat vaag uitgedrukt. Strekking was dat het alleen lokaal effect sorteert en dat hetgene in je bloedbaan komt niks bijdraagt aan spiergroei.

Leviathan zei:
Hoezo lokale opname?

Uiteraard wordt de IGF lokaal opgenomen omdat je het op 1 plek injecteert...

Edit:

Ik moest er ff een seconde of 2 langer over nadenken, jij bedoelt zeker dat het lokaal in de spier zich aan de receptoren vestigt?

Durf ik geen uitspraak over te doen.

Het zijn weer hamsterweken bij de AH of misschien toch lemmingweken?

dutch windmill zei:
WQat ik niet snap is dat mensen dit spul gebruiken zonder 100% zeker te weten wat het is...
Maarja als zo een flesje ineens 150 euro kost, wilt iedereen het wel gebruiken??

dutch windmill zei:

Omdat er geen GS op staat?

Ik gebruik het zelf ook en spuit het altijd in mijn dijbeen en mijn dijbeen is het hardst gegroeid en het is zo droog dat ik er aders op zie. Terwijl ik mijn benen het minste traint.

Als je andere gebruikerservaringen van Nutral ziet, dan zie je het zelde effect ook bij gebruikers die het in hun biceps of triceps hebben gespoten.

Het doet wat IGF-1 moet doen, dus als iemand het kan testen zou ik dat fijn vinden. Zodat iedereen er zeker van is.

dutch windmill zei:

Ik wel. Als er een hoop mensen zijn die goede resultaten met een bepaald middel behalen, dan ga je er vanuit dat je het met een gerust hart kunt kopen omdat er ongetwijfeld geen 20 mensen zijn die uit hun nek lullen.

Maar om het zekere voor het onzekere te nemen, en omdat het makkelijker te doseren is, ga ik de volgende keer voor Igtropin.

Met de juiste ingangen hoeft dat ook geen rib uit je lijf te kosten. Daarnaast lees en hoor ik geregeld dat je met Igtropin minder nodig hebt.

Leviathan zei:
Ik wel. Als er een hoop mensen zijn die goede resultaten met een bepaald middel behalen, dan ga je er vanuit dat je het met een gerust hart kunt kopen omdat er ongetwijfeld geen 20 mensen zijn die uit hun nek lullen.

Maar om het zekere voor het onzekere te nemen, en omdat het makkelijker te doseren is, ga ik de volgende keer voor Igtropin.

Met de juiste ingangen hoeft dat ook geen rib uit je lijf te kosten. Daarnaast lees en hoor ik geregeld dat je met Igtropin minder nodig hebt.

Gebruik jij Igtropin en Nutral en vertel mij wat je beter vond.
Over het algemeen is iedereen wel tevreden met Nutral, met Igtropin heb ik mindere resultaten gehad en gehoord, maar IGtropin doet ook wat IGF1 moet doen.

fer zei:
Gebruik jij Igtropin en Nutral en vertel mij wat je beter vond.
Over het algemeen is iedereen wel tevreden met Nutral, met Igtropin heb ik mindere resultaten gehad en gehoord, maar IGtropin doet ook wat IGF1 moet doen.

Dit is voor mij de eerste keer dat ik IGF-1 LR3 gebruik, dus kan het verschil niet aangeven. Ik merk wel een siginficant verschil sinds afgelopen weekend, toen ben ik dr mee begonnen.

De meeste kenmerken zijn wel aanwezig:

-verhoogde eetlust
-meer kracht
-meer uithoudingsvermogen
-iets vollere look

Alleen blijft de enorme pomp nog uit. Mn biceps/triceps waren gisteren sneller vol tijdens de training, maar deze zijn anders ook snel vol. Wel een stuk harder btw.....

Jongens, ik heb het niet eens over van welk merk het is...........

Mij gaat het toch erom dat je gezond blijft...misschien ben ik daarin een beetje ouderwets, maar "nieuwe" middelen, waar nog weinig tot geen onderzoek mee/op gedaan is blijf ik persoonlijk ver van weg...

grt.

dutch windmill zei:
Jongens, ik heb het niet eens over van welk merk het is...........

Mij gaat het toch erom dat je gezond blijft...misschien ben ik daarin een beetje ouderwets, maar "nieuwe" middelen, waar nog weinig tot geen onderzoek mee/op gedaan is blijf ik persoonlijk ver van weg...

grt.

Daar heb je gelijk in. Maar indien deze 'merken' daadwerkelijk IGF-1 LR3 blijken te bevatten, zie ik geen probleem om ze te gebruiken t.o.v bv een gevestigd merk als Igtropin.

Indien er bv een soort low quality IGF-1 gebruikt wordt, dan wordt het een heel ander verhaal.

Elmo zei:

Greetz

Doe dat maar eens,grote vriend.

Jij probeert het tenminste in duidelijke taal over te brengen en je kennis is over het algemeen zeer goed te noemen ook al zijn we het niet altijd eens.

Ik heb naar aanleiding van al zn posts in verschillende topics Big Cat een Pm gestuurd want dat konden we altijd doen als we ergens niet helemaal uitkwamen ZEI HIJ ZELF IN EEN STUK OF 5 TOPICS maar hij laat het hier dus afweten .....erg waardeloos dat ie Levi wel een pm van 4 regels trug stuurt en mij niks ???

Ik weet iig genoeg....

@Leviathan

Als jij kan laten testen sponsor ik een flesje Nutral,bro.

Geen probleem dus laat het me maar weten...

Testo zei:
@Leviathan

Als jij kan laten testen sponsor ik een flesje Nutral,bro.

Geen probleem dus laat het me maar weten...

Ik heb ff een mailtje gestuurd naar een lab of ze het kunnen analyseren. De analyse zal geen probleem zijn, maar het is de vraag of ze over zuivere IGF-1 LR3 beschikken om er als standaard naast te zetten.

Indien dat niet het geval is zullen ze het op verzoek moeten aankopen, en ik heb geen idee wat dat gaat kosten.

Maar ik verwacht spoedig antwoord.....dus we zullen zien.

Relax van je,bro.

Ik heb em inmiddels alweer erin zitten en het voelt goed! :D

Leviathan zei:
Ik heb ff een mailtje gestuurd naar een lab of ze het kunnen analyseren. De analyse zal geen probleem zijn, maar het is de vraag of ze over zuivere IGF-1 LR3 beschikken om er als standaard naast te zetten.

Indien dat niet het geval is zullen ze het op verzoek moeten aankopen, en ik heb geen idee wat dat gaat kosten.

Maar ik verwacht spoedig antwoord.....dus we zullen zien.

mss een vial igtropin als referentie?

Leviathan zei:
Daar heb je gelijk in. Maar indien deze 'merken' daadwerkelijk IGF-1 LR3 blijken te bevatten, zie ik geen probleem om ze te gebruiken t.o.v bv een gevestigd merk als Igtropin.

Indien er bv een soort low quality IGF-1 gebruikt wordt, dan wordt het een heel ander verhaal.
ik denk dat DW meer doelt op het feit dat er weinig bekend is over de bijwerkingen en ook op het feit dat igf-1 een grote rol speelt bij de ontwikkeling van bepaald kankers.

Terug
Naar boven