AndroidHealthClinic

iets vreemds aan nutral!

Bezoekers in dit topic

Dat laatste denk ik niet,Enrico.

Hij doelde op het feit dat Nutral niet bekend is...
 
hardgainers zei:
mss een vial igtropin als referentie?

dutch windmill zei:
yup zou wel een goede zijn denk ik...

Is een goeie optie. Ik zal spoedig horen wat de analist er zelf op te zeggen heeft. Met wat geluk heeft ie IGF-1 als standaard, anders idd Igtropin meesturen. Als ie standaarden moet aankopen wordt een enkele analyse een kostbaar geintje, dus dan wil ik m Hardgainers voorstel voorleggen.

enrico zei:
ik denk dat DW meer doelt op het feit dat er weinig bekend is over de bijwerkingen en ook op het feit dat igf-1 een grote rol speelt bij de ontwikkeling van bepaald kankers.

Nee, hij doelde erop dat het op dit moment nog niet bekend is wat er in Nutral zit, en of het highgrade IGF-1 LR3 is, of een goedkopere minder zuivere versie.
 
beiden hebben gelijk bro...

daar hadden we het zaterdag ook nog over .......

IGF is mij te nieuw en Nutral helemaal...dus ik wacht nog even af...
 
Doe dat maar effe knul....zal papa het goede voorbeeld wel ff geven. :D :D
 
wat zouden we toch zijn zonder die goede papa testo :D
 
Heb via "een vriendin" met connecties bij TNO het een en ander gevraagd en met diezelfde ook via ziekenhuizen. Dat gaat me zelfs als "bekende" (viavia) tussen de 800-900 euro kosten voor een test bij TNO. Ziekenhuizen beginnen er niet aan, omdat de apotheker geen spullen van buitenaf goedkeurd. Het was te proberen...
Ik spaar nog ff door tot een kitje Igtropin!!
 
voor dat ik deze post was begonnen was iedereen zeer positief over nutral. nu wil niemand het meer nemen, waarom die omslag?

ben nu in dag 5 en begin toch echt sterk igf gerelateerde resultaten te zien, die ik ook bij mr had en ze waren vandaag al duidelijk aanwezig!!
 
ik wordt dus al zeer droog( in 1 dag tijd lijkt wel), vol en groter begint ook al

als het slin zou zijn zou ik erg fatsig moeten worden met alles wat ik erbij eet!!
 
seeker zei:
ik wordt dus al zeer droog( in 1 dag tijd lijkt wel), vol en groter begint ook al

als het slin zou zijn zou ik erg fatsig moeten worden met alles wat ik erbij eet!!

Ik merk ook wel degelijk iets, maar met dat ik m'n kuur begon (en gelijktijdig igf), heb ik ook m'n trainingsschema omgegooit plus m'n voeding aangepast. De dingen die ik merk kunnen dus best gerelateerd zijn aan de andere omstandigheden die het lichaam te verwerken krijgt.
Als het slin zou zijn, is het maar erg weinig wat je binnenkrijgt...Ik neem het zekere voor het onzekere en neem in het vervolg Igtropin (het gaat tenslotte niet om een paar euro...).
 
seeker zei:
voor dat ik deze post was begonnen was iedereen zeer positief over nutral. nu wil niemand het meer nemen, waarom die omslag?

ben nu in dag 5 en begin toch echt sterk igf gerelateerde resultaten te zien, die ik ook bij mr had en ze waren vandaag al duidelijk aanwezig!!

Ik merk ook wel degelijk een duidelijke verandering in alles, maar ik hoor van veel mensen dat IGF-1 niet naar insuline ruikt of hoort te ruiken.

Nu heb ik met gewone slin bij lange na niet ervaren wat ik nu ervaar,maar toch....

Dat brengt bij mij teveel onzekerheid naarboven omdat het niet om een paar euro gaat.

Roy zei:
Ik neem het zekere voor het onzekere en neem in het vervolg Igtropin (het gaat tenslotte niet om een paar euro...).

Precies!
 
Oww ja, wil er ff wat aan toevoegen.

Omdat insuline veel sneller voor een laag bloedsuikergehalte zorgt als IGF-1, zou men bij wijze van test sochtends Nutral kunnen zetten, en dan vervolgens niet meteen een bende koolhydraten naarbinnen werken, maar ff afwachten.

Als het insuline betreft zou men zeer snel een te lage bloedsuikerspiegel moeten hebben, en een warm gevoel krijgen met duizelingen.

Dan loop je dus tegen een hypo aan dus weet niet of het heel erg verstandig is om dit uit te proberen, maar het zou al wel vast wat onzekerheid de wereld uit kunnen helpen.
 
Heb dit bij wijze van test al 's gedaan en kreeg na een half uur/drie kwartier een lichte hypo...Dit was 's avonds na het trainen en met 60mcg in 1x. Zie ook mijn log.
 
jongens....

ga niet spelen met IGF, je hebt gewoon je carbs nodig. Een hypo is geen grap en kan gevaarlijk zijn.
 
Precies,geen grappen met die shit want ook van igf kan je heel snel een hypo krijgen dus denk niet dat het een accurate manier is om te testen.

Maar wat Seeker zegt.....een keer een andere gedachte en niemand wil meer aan de Nutral...beetje vreemd want ik heb toch in de vorige topic over Nutral niets dan positieve verhalen gelezen en sommige van die mensen gaan nu ineens twijfelen...

Ik ben er gewoon weer lekka mee bezig en merkte het vandaag al in de gym....sneller een pomp en op sommige plaatsen weer een adertje goed te zien die eerst niet zo goed te zien was.

Ik wil eerst keihard bewijs zien voordat ik in deze nieuwe hype meega en ondertussen gaat mn cyclus de goede kant op.
 
Nou...spelen...Als je niet weet wat je doet ja, kan je een hele lichte hypo krijgen die heel makkelijk op te lossen valt! Wel 's aan de slin gezeten?...
Kijk er wordt natuurlijk weer heel naief geluld op deze manier, misschien om de mogelijke crap die je hebt zitten spuiten te rechtvaardigen. Ik heb niet de centen die jullie aan je kuren uitgeven en zit dus ook niet aan de HGH (zou die niet voor de veranderingen zorgen inmiddels???Of die megadoseringen AAS??). Ik zou idd ook keihard bewijs willen zien eer ik ga zeggen dat het gewoon zooi is, maar tot die tijd kies ik toch liever voor meer zekerheid en verkies ik voor misschien honderd euro meer Igtropin...Heel simpel!
 
Heb bericht vanuit het lab gehad, en ze zijn helaas niet in staat om eiwit gerelateerde hormonen te analyseren.

Het is wel degelijk mogelijk, maar de analysemethoden zijn anders, zeker omdat je met een zeer delicaat stofje werkt.

Zolang iedereen er goed opgaat zal het ook wel goed zijn, maar totdat ik op een of andere manier uitsluitsel heb, neem ik liever het zekere voor het onzekere.
 
Laatst bewerkt:
Roy zei:
Nou...spelen...Als je niet weet wat je doet ja, kan je een hele lichte hypo krijgen die heel makkelijk op te lossen valt! Wel 's aan de slin gezeten?...
Kijk er wordt natuurlijk weer heel naief geluld op deze manier, misschien om de mogelijke crap die je hebt zitten spuiten te rechtvaardigen.

Hmm.....een lichte hypo die makkelijk op te lossen valt.....alsof je lichaam 6x per dag een lichte hypo te verwerken krijgt?

Wie lult er nu makkelijk?

Ik hoef helemaal niks te rechtvaardigen voor mezelf,als het blijkt insuline te zijn heb ik alleen teveel geld uitgegeven,is het niet?

Dus hoezo mogelijke crap?

Je klinkt nu een beetje jaloers,kerel.....erg jammer.

Het gaat niemand vd rest geen ruk aan wat v hoeveelheden a.s ik gebruik en hoeveel dat kost....
 
Roy zei:
verkies ik voor misschien honderd euro meer Igtropin...Heel simpel!

Per kitje ja...

Ik wens je veel succes,kerel.

Het zal mij een biet wezen namelijk.
 
Kan ik hier uit op maken dan Levi en Roy inmiddels de Nutral aan de kant geschoven hebben?

Ik zou ook wel eens een test willen zien, maar als meerdere ervarenmensen IGF-gerelateerde werkingen ervaren, zegt dat natuurlijk ook wel iets, maar een test zou idd mooier zijn. het is nog steeds een erg nieuw "bedrijf" en product.

Weet iemand of er testen van de IFG LR3 van AR bekend zijn?
 
Pumpin' zei:
Kan ik hier uit op maken dan Levi en Roy inmiddels de Nutral aan de kant geschoven hebben?

Nee, want ik heb sinds het begin met de Nutral wel degelijk een duidelijk verschil ervaren. Meer eetlust,meer kracht en meer uithoudingsvermogen.

Alleen niet de megapomp die ik had verwacht. Wel iets meer als anders, maar geen significant verschil. Verder lees ik veel dat mensen van IGF-1 een vermoeid gevoel krijgen, totaal geen last van, wat met insuline wel het geval was.

Dus het doet wel degelijk iets met me, tenzij ik onwijs op placebogevoel reageer. :D
 
Back
Naar boven