XXL Nutrition

Contest Log Met (1,5 meter) afstand de buffste... grapje!

Bezoekers in dit topic

Claire, Luus2405, marina1975 en gastheer BB_ bedankt voor de tips!

Ff naar 2 Actions gewandeld (toch weer een uurtje lichaamsbeweging) en 3 bandjes binnen, de 5 kg dumbbells waren helaas uitverkocht, maar dat blijf ik gewoon proberen.

En in voor meer tips en truukjes.
 
Laatst bewerkt:
Action Roosendaal...
20200320_152035.jpg
 
Is dat in Breda? Ik ga vandaag of morgen (afhankelijk van of mijn verhoging weg is..) nog even in Roosendaal kijken, kan dan evt wel extra meenemen?
Dat zou echt heel lief zijn, maar ik ben zeker te laat nu? Ik was in Breda, Rat Verlegh.
 
Claire, Luus2405, marina1975 en gastheer BB_ bedankt voor de tips!

Ff naar 2 Actions gewandeld (toch weer een uurtje lichaamsbeweging) en 3 bandjes binnen, de 5 kg dumbbells waren helaas uitverkocht, maar dat blijf ik gewoon proberen.

En in voor meer tips en truukjes.

Sixpack water. Grote en kleine flessen. Lid worden van Team miro home workout pagina op Facebook voor trainingen.
 
Sixpack water. Grote en kleine flessen. Lid worden van Team miro home workout pagina op Facebook voor trainingen.
Staat het aanbod nog om bij jou te trainen? :rolleyes:
 
Dat zou echt heel lief zijn, maar ik ben zeker te laat nu? Ik was in Breda, Rat Verlegh.

Voor nu wel ja...maar het kan zijn dat ik er morgen nog kom, dan wil ik wel meenemen als ze nog hebben?
 
Training (zonder weerstandsbanden helaas) buiten:

Back/Rear Delts;
3 Supersets (zoals in filmpje 3x):
- Pull-up
- BW Row
- Cable BW Rear Delt (Reverse Flye)

Legs:
3 Supersets (zoals in filmpje):
- Bulgarian Splits
- Supported Pistol Squat-achtig iets
- BW 1½ Squat
Daarna nog wat plyo squats en even 90 graden zitten:

Chest:
3 Supersets (zoals in filmpje):
- Decline push-up (upper chest) (1x, was niet zo'n succes)
- Cable BW Chest Press
- Cable BW Flye
- Diamond/small push-up
Camera viel om:

Shoulders:
3 Supersets (zoals in filmpje):
- Press (One Arm)
- Front Raise
- Squat/upright row
Lekker gefilmd bertje, heel goed in beeld...

Arms:
- Biceps
- Triceps

Abs:
- Dragon Flags / Bruce Lee Abs
- Schuine buik vanuit voorligsteun
- Planking
Iets te quasimodo, dus dat filmpje krijg je niet te zien :P

Als ik weerstandsbanden heb, zal ik nog eens wat filmen.
 
Wat zit je te klagen Bertje! Je hebt een halve fitness ter beschikking.
 
Haha, beetje improviseren buiten. Alles met BW en een kabel. Ik klaag nite hoor, maar er het beste van:P
 
Goeie training!!:D
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Haha die camera die zo omvalt :roflol:. Hoe komt die andere dude aan dumbbells?
Welk type nike broek is dat?
 
Wel jammer dat action hier toe is. Miss morgen eens over de grens rijden.
Is de grens van lommel open naar valkenswaard?
Nope, zijn ook regelmatig controles.
 
Wel jammer dat action hier toe is. Miss morgen eens over de grens rijden.
Is de grens van lommel open naar valkenswaard?

Belgen en NL mogen alleen de grens nog over voor werk of co-ouderschap..zijn er hier bij Essen ook al veel teruggestuurd...
 
Belgen en NL mogen alleen de grens nog over voor werk of co-ouderschap..zijn er hier bij Essen ook al veel teruggestuurd...
Discriminatie met jullie nazi Wilders.
 
Haha die camera die zo omvalt :roflol:. Hoe komt die andere dude aan dumbbells?
Welk type nike broek is dat?
Het waaide en m'n bidon was leeg (stond al steun). Die gast had een setje lichte DB's in z'n rugzak. Gisterne waren er echt 8 man ofzo. Dan mag je niet naar de gym, maar sta je buiten op 10 vierkante meter met z'n allen. :P
Die broek is uit de Nike dry fit-serie. Vet oud al, uit m'n loopperiode (eigenaar van Run2Day zat in m'n loopgroep en we hadden sponsorkleding. O.a. door een BMW-leasemaatschappij gesponsord. Toen we een estafetteloop deden (batavierenrace), zag je al die studenten op krakkemikkige fietsjes meerijden en wij hadden 4 BMW's uit de M-line :D).
Belgen en NL mogen alleen de grens nog over voor werk of co-ouderschap..zijn er hier bij Essen ook al veel teruggestuurd...
Essen, daar ging ik altijd tanken toen ik nog in Woensdrecht/Hoogerheide werkte.
 
Back
Naar boven