Kaassaus
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.532
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, een gewone running tight. Was blij dat ik m'n jasje aan had, was bagger weer.
Wel jammer dat action hier toe is. Miss morgen eens over de grens rijden.
Is de grens van lommel open naar valkenswaard?
Ja die grens ken ik goed, je kan via 3 sluiproutes er in. 1 weg met bomen langst de kant (luikersteenweg als ik mij niet vergis), 1 weg met een oude grens bewaking hut en dan nog ergens 1.legio smokkelroutes in de buurt van Valkenswaard ,alleen opletten voor de boswachters
Als ze 1 weg controles houden zijn de andere meestal open.Kom je dan bij me langs? Mag je ook even mijn achterdeur uitproberen.Ja die grens ken ik goed, je kan via 3 sluiproutes er in. 1 weg met bomen langst de kant, 1 weg met een oude grens bewaking hut en dan nog ergens 1.
Dat is de achterdeur van NL. Komt veel binnen en buiten![]()
Als ze 1 weg controles houden zijn de andere meestal open.
Doe eens niet zo hommel BertKom je dan bij me langs? Mag je ook even mijn achterdeur uitproberen.
Dat is de look van een BB_ op zn BB_st. Nooit eerder een BB_ in zijn natuurlijke habitat gezien?Bert wat leuk om jou te zien in jou natuurlijke habitat. Zo te zien vermaak jij je wel!
Bert is ondertussen zo radicaal geworden dat die de tong uitsteekt naar corona. Hij denkt stikt der maar in!
![]()
Mooi kontje xoxoxo
Wacht maar tot ik in jouw hommelgym kom trainen.
1,5 afstand wettelijk verplicht
Welk artikelnummer?
fitbody.nl
Gyms zijn dan wel gesloten, maar personal training is nog steeds toegestaan, zolang de 1,5 m maar in acht wordt genomen. Er zijn ook gyms waar de de gym kan huren voor een eigen training, zie bijvoorbeeld hier:
€ 15 voor 50 minuten.![]()
Sporten bij Fitbody blijft mogelijk! - Fitbody Personal Training
Boek nu je eigen sportschool voor 15,-! Hoe dan?! Bij Fitbody kun je gedurende de periode dat de reguliere sportscholen dicht zijn, toch gewoon doortrainen! Hoe dat kan? Het RIVM en de Rijksoverheid geven toestemming om 1 op 1 trainingen te geven, mits de richtlijnen van 1,5 meter in acht...fitbody.nl
Ik ga even verder kijken of er meer van dit soort mogelijkheden zijn.
Welkom.

Welkom.
@Onit je vroeg naar m'n WO.
Gisteren UB.
Vandaag LB en een paar rug/buikoefeningen.
Thuis:
- Sissy Squats: 4 sets (ik heb thuis een toestel hiervoor, het enige dat ik heb en 1 setje DB's)
- Bulgarian Split Squats: 3 sets (met 1 DB, John Meadows-style
- DB Lunges: 3 sets
- Sliding Hamstring Curl: 3 sets @ 9:00 hieronder in 't filmpje
Fitnessparkje:
3 Supersets van:
- Assisted Pistol Squat: @ 7:50 zoals hierboven in 't filmpje
- 1½ box squat hieronder: @ 4:40 zoals hieronder
- Jump Squat: @ 4:50 zoals hieronder
4 Supersets:
- Band Face Pull
- Pull-ups
3 Supersets:
- Abs (met voeten in kabels, knieën optrekken richting borst, zie filmpje in post hieronder)
- Wall sits (90 graden)
Een aantal oefeningen deed ik op de kabels zoals in de filmpjes hieronder:
![]()
Met (1,5 meter) afstand de buffste... grapje!
Training (zonder weerstandsbanden helaas) buiten: Back/Rear Delts; 3 Supersets (zoals in filmpje 3x): - Pull-up - BW Row - Cable BW Rear Delt (Reverse Flye) Legs: 3 Supersets (zoals in filmpje): - Bulgarian Splits - Supported Pistol Squat-achtig iets - BW 1½ Squat Daarna nog wat plyo squats...forum.bodybuilding.nl
Nee, alleen p*ssy attributen.Heb je nog meer sissy attributen? Ik vraag dit voor een vriend.