Fitness Seller

ik ben goed in mijn hoofd !!! jij ook ?

een geschifte langharige narcist met een huge gun :eek: , moeders hou je kinderen binnen !!!!!!!!!

Koe met een gun is zoals Hannibal Lecter met slagtanden!

With power comes responsability bro; word volwasen of sterf :suicide:

koetje zei:
Ik ben ontzettend blij ik kreeg vandaag te horen dat ik geschikt ben om gebruik te maken van een vuurwapen .

dat betekend dat ik helemaal normaal in mijn hoofd ben :) en ik kan het nog bewijzen :banana:

jullie ook ?

dat was het zo een beetje wat ik moest vertellen
koetje bouwt een eenmansfeestje :banana:
Heb je ze weten te misleiden ;) Goed bezig! Gefeliciteerd, wat voor wapen had je op het oog? Misschien nog een leuke M16/AK47 voor de toekomst :D Moet je geloof ik wel eerst 2 jaar lid zijn van een schietvereniging en niemand voor zijn fl**ker schieten :D

definieer 'normaal'

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit kan nooit goed gaan... :D

ey koe, ik kom ook wel een keer langs, gaan we op dinguh schietuh enzow

koetje zei:
Ik ben ontzettend blij ik kreeg vandaag te horen dat ik geschikt ben om gebruik te maken van een vuurwapen .

dat betekend dat ik helemaal normaal in mijn hoofd ben :) en ik kan het nog bewijzen :banana:

jullie ook ?

dat was het zo een beetje wat ik moest vertellen
koetje bouwt een eenmansfeestje :banana:

Hehe mij hebben ze zowaar ook een vergunning gegeven (voorlopig welliswaar, maar de echte is vr na de examens).
Zoals Junk al zei: betekent niet dat je normaal in je heefd bent maar enkel goed komedie kan spelen:D

Die shit kost eig. wel veel als je het wat regelmatig wil doen.
Later op het jaar ook mss eens een karabijn aanschaffen, maar zo'n .300 Winchester kost je gauw 38€ voor 20 kogels... Harde kak!

Terug
Naar boven