XXL Nutrition

Ik deel ervaring over Trenbolone E only

• Topic Starter Topic Starter
Hahahah das waar :p voorlopig gaat cardio nog heel goed. Voel wel verschil maar het gaat toch nog goed :p ben benieuwd.

---------- Toegevoegd om 19:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:03 ----------

"Trenbolone">Tren only? Je durft homie.
Ik ben benieuwd naar week 8 t/m 16

Ik ook. Ik ben nu nog maar even bezig(zit wel heel hoog in dosering) maar voel al dat het hevig onderdrukkend is(wat al wel bekend was) Kga de kuur toch doortrekken tot minstens 6 weken. Daarna eventueel 2 weken winnie erbij en voor herstel eventueel heel lage dosering test.

---------- Toegevoegd om 19:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:07 ----------

Oja nog even zeggen dat ik me sommige momenten echt k*t voel en moe... mijn libido is jawel veel minder(na de eerste week merkte ik dat al) Paar uurtjes na mijn inject voel ik me super :D problemen met erecties zoals vele zeggen heb ik eigenlijk totaal niet.

goe dat je dit post/ ben ik wel nieuwsgierig naar. ook ben ik heel nieuwsgierig of je herstel na tren even klote is als na deca

veel succes

oxy en tren ,de 2ergste middelen mentaal en conditioneel maar anderzijds heb je er wel supergains mee

hopelijk is je herstel na de kuur goed, wat ik betwijfel met "Trenbolone">tren only,
toch succes.

Daarom ben ik aan het bedenken om einde van me kuur beetje test zetten om herstel te bevorderen. Maar ben daar nog niet uit. Herstel zal ongetwijfeld moeilijk zijn.

lieverds..niet om het een of ander..

maar een ander middel toevoegen zal nix "bevorderends" doen.. het zal alleen tijdens moment van gebruik iets toevoegen..maar het is niet zo dat je beter zult herstellen omdat je aan het eind besluit iets erbij te nemen...helaas..:cool:

test zal enkel voor libido zorgen...(naast de synergie die het oplevert van de aromatase etc)

een 19-nor androgeen zoals tren legt de boel volledig plat...en als je hier kwetsbaar voor bent...voor een traag herstel zorgen.

zorg dus voor een goeie nakuur maat! liefst ook HCG suppleren tijdens je kuur!

succes verder!

lieverds..niet om het een of ander..

maar een ander middel toevoegen zal nix "bevorderends" doen.. het zal alleen tijdens moment van gebruik iets toevoegen..maar het is niet zo dat je beter zult herstellen omdat je aan het eind besluit iets erbij te nemen...helaas..:cool:

test zal enkel voor libido zorgen...(naast de synergie die het oplevert van de aromatase etc)

een 19-nor androgeen zoals Trenbolone>tren legt de boel volledig plat...en als je hier kwetsbaar voor bent...voor een traag herstel zorgen.

zorg dus voor een goeie nakuur maat! liefst ook HCG suppleren tijdens je kuur!

succes verder!
Zorgt hcg niet voor vervormde zaadcellen? dacht dat ik het op ergogenics las?

Kan één van de mods dit topic naar sectie logs verplaatsen ?

Maandag ging ik weer shotje zetten in mijn been maar het liep niet zoals verwacht. Ik wou dus eerst in mijn rechterbeen zetten, oké ik neem de spuit en zet hem in mijn been alles goed gaat. Ik aspireer. En ik wist niet wat ik zag ! Het was de eerste keer dat ik een mooie bloed'bel' in mijn spuit zag komen. Ik meteen naald eruit en ff bekomen want was toch even geschrokken. Maar goed neem een andere naald etc en zou dan maar in mijn linkerbeen zetten. Ging goed.

Lekker biceps en triceps getraind en tegen de avond vroeg in bed gekropen. Nu had ik een k*tnacht achter de rug niet normaal ! Kon echt niet slapen, ik lag te zweten en kon niet stilliggen. Ben maar om 6 uur opgestaan ik gewoonweg niet kon slapen. Vandaag ruggetje en borstjes laten afzien en kom nu net terug van cardio sessie. Cardio gaat toch nog altijd heeeel goed jongens. Ik heb de indruk niet te moe te kunnen worden maar als ik heel diep wil ademhalen voel ik toch dat er iets pakt op mijn luchtwegen. Ik heb trouwens mijn bloeddruk laten checken enzo en die was wel wat vreemd: onderdruk 48 en bovendruk 145. Enkele dagen erna 58 en 130.
Donderdag opnieuw een shotje, ik hou jullie op de hoogte :D

Heb het al eerder gevraagd, waarom zet je om de 2 dagen?

Heb het al eerder gevraagd, waarom zet je om de 2 dagen?
Ik stack er niets anders bij. En meestal zit er in mijn spuit toch altijd minder dan 1 ml

---------- Toegevoegd om 19:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:55 ----------

Done.

Wat is je gewicht nu?

Succes verder.

2 maanden geleden heb ik gebulkt tot 89 en een klets maar mijn vp zat wat hoog dus ben ik eerst wat gaan aftrainen om vp naar behoren te verlagen om dan met de tren te starten. Na 'aftrainen' zat ik op 86.5 nu zit ik op 88.0
Dus supergains nog niet gemaakt maar kan mss nog komen ? Merk in ieder geval wel betere definitie en die aders op mijn armen.. Graaaaf :D

mijn

Zorgt hcg niet voor vervormde zaadcellen? dacht dat ik het op ergogenics las?

die testen zijn idd gedaan maar bij dosering van 5000IU ed (gehandhaafde dosering in medische wereld.

tegen atrofie zou 500 iu e3d moeten volstaan, maar dat is persoons afhankelijk.

daarnaast zou je kunnen overwegen om de HCG door te trekken tot aan de eerste twee weken van je nakuur.

de aromatase zou enigszins negatief effect kunnen hebben op de leydigcellen. maar als je complementair tamofixen/ aromasin suppleert voorkomt deze voor aanzienlijk deel de aromatase.

waardoor dit risico beperkt blijft.

anderzijds is het met HCG lastig, er zijn studies die aantonen dat het bij lage doseringen 500IU al negatieve respons geeft op gevoeligheid van de leydigcellen. maar vooralsnog wordt het door artsen in vruchtbaarheidsbehandelingen op vele hogere doseringen voorgeschreven.

mijn ervaring is echter dat het voorkomen van atrofie en toepassen van HCG in of richting nakuur zeer zeker herstel bespoedigt.

die testen zijn idd gedaan maar bij dosering van 5000IU ed (gehandhaafde dosering in medische wereld.

tegen atrofie zou 500 iu e3d moeten volstaan, maar dat is persoons afhankelijk.

daarnaast zou je kunnen overwegen om de HCG door te trekken tot aan de eerste twee weken van je nakuur.

de aromatase zou enigszins negatief effect kunnen hebben op de leydigcellen. maar als je complementair tamofixen/ aromasin suppleert voorkomt deze voor aanzienlijk deel de aromatase.

waardoor dit risico beperkt blijft.

anderzijds is het met HCG lastig, er zijn studies die aantonen dat het bij lage doseringen 500IU al negatieve respons geeft op gevoeligheid van de leydigcellen. maar vooralsnog wordt het door artsen in vruchtbaarheidsbehandelingen op vele hogere doseringen voorgeschreven.

mijn ervaring is echter dat het voorkomen van atrofie en toepassen van HCG in of richting nakuur zeer zeker herstel bespoedigt.

Indien je atrofie wil voorkomen, kan je dan niet best NA je trenkuurtje hcg zetten ? Waarom tijdens de kuur ?

hoeveel toedienen trenbolone

hoy ik ga ook beginnen met eerste kuur trenbolone snap alleen niet hoeveel ik per week moet inspuiten heb spuitjes van 2ml heb trenbolone enanthaat kan je me miss verder helpen met hoeveel heid grts weeg 72 kilo heb al een kuur gedaan nvan sustaz en deca 2x 10ml van susta en deca over 6maanden heb nu trenbolone en susta

hoy ik ga ook beginnen met eerste kuur trenbolone snap alleen niet hoeveel ik per week moet inspuiten heb spuitjes van 2ml heb trenbolone enanthaat kan je me miss verder helpen met hoeveel heid grts weeg 72 kilo heb al een kuur gedaan nvan sustaz en ""deca-durabolin">deca-durabolin">"deca-durabolin">deca 2x 10ml van susta en ""deca-durabolin">deca-durabolin">"deca-durabolin">deca over 6maanden heb nu trenbolone en susta

Hoi, weet je waar je ook van groeit? IJzer. Doei.

Kan post 35 en 36 in een eigen topic komen? of compleet verwijderen.

hoy ik zit nog maar juist op deze site ken er nog niet veel van wil gerust eigen topic doen als ik nu eens zou weten hoe dit werkt

Indien je atrofie wil voorkomen, kan je dan niet best NA je trenkuurtje hcg zetten ? Waarom tijdens de kuur ?

atrofie voorkomen betekend dat je dus moet proberen je testikels op formaat te houden tijdens de kuur. anders wordt het mosterd na de maaltijd...

tren is zo'n beetje het zwaarst voor de axis, de negatieve feedback is vrijwel direct na één inject. tijdig met HCG suppleren is dus voorkomen ipv genezen na de kuur. :)

atrofie voorkomen betekend dat je dus moet proberen je testikels op formaat te houden tijdens de kuur. anders wordt het mosterd na de maaltijd...

"Trenbolone">tren is zo'n beetje het zwaarst voor de axis, de negatieve feedback is vrijwel direct na één inject. tijdig met HCG suppleren is dus voorkomen ipv genezen na de kuur. :)
Oké, bedankt !

Terug
Naar boven