MuscleMeat

Ik deel ervaring over Trenbolone E only

update? ;)

Echt, die dingen die ik hier lees, heb ik echt totaal geen last van. Echt niet!
Veel zeggen cardio gaat k*t, geen last van.
Eten gaat k*t, geen last van, honger als de t*ring.
Rare dromen/psycho worden, geen last van. (Wel eens een Roid rage, maar niet speciaal van de tren)
Herstel klote, viel ook reuze mee.

Tja ik weet niet waarom, maar ik heb dat gewoon niet. Tren vind ik wonderspul en laat ik NOOIT meer uit een kuur.
Succes gozer!

• Topic Starter Topic Starter
Echt, die dingen die ik hier lees, heb ik echt totaal geen last van. Echt niet!
Veel zeggen cardio gaat k*t, geen last van.
Eten gaat k*t, geen last van, honger als de t*ring.
Rare dromen/psycho worden, geen last van. (Wel eens een Roid rage, maar niet speciaal van de tren)
Herstel klote, viel ook reuze mee.

Tja ik weet niet waarom, maar ik heb dat gewoon niet. Tren vind ik wonderspul en laat ik NOOIT meer uit een kuur.
Succes gozer!

KEBAM :) net hetzelfde alleen de cardio ging wel IETS minder.

Lekker wat ephedrine of eca stack een kwartier voor je cardio innemen. Als ik dat niet heb gedaan ga ik na een kwartier al van de fiets af. Als ik het wel neem, kan ik rustig een film uitkijken ;)

Ik zit in de 7e week van een tren e sust kuur en voor mij werkt het echt top gain van 11 kg. conditioneel wel wat last de laatste tijd met cardio maar verder een top kuur en voor mij geen verdere bijwerkingen. Nou ja, ik slaap wat ellendiger haha.

Zal wat warmer zijn en je zal wat meer draaien/zweten misschien? Dat heb ik wel eens. Gelukkig hebben we voor die nachten een plafondventilator!

Terug
Naar boven