Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
atrofie voorkomen betekend dat je dus moet proberen je testikels op formaat te houden tijdens de kuur. anders wordt het mosterd na de maaltijd...
"Trenbolone">tren is zo'n beetje het zwaarst voor de axis, de negatieve feedback is vrijwel direct na één inject. tijdig met HCG suppleren is dus voorkomen ipv genezen na de kuur.![]()

hoe is het met je eetlust? Ik kan geen gram aankomen met "Trenbolone">tren cycles, mijn eetlust gaat totaal weg. Kan gewoon 2 maaltijden per dag eten en niet eens een hongersgevoel krijgen. Bah verschrikkelijk.

"Trenbolone">Tren en cardio hou je niet lang vol. Tenminste geen marathonen rennen. Ik voel het na de eerste week, en merk het echt aan hoe ik zweet in de 3e week.
) Einde van de kuur eventueel hcg, ben ik nog niet uit.ik kom op "Trenbolone">tren ook droger te staan..zonder cardio dan
Vroeger had ik veel last van acne, maar hoe jij zei het is allemaal persoonsgebonden. Vroeger als ik acne kreeg ging ik experimenteren met dosages, en af en toe de mg verminderen en een strenge diet doet goed. Hoe zit het met je libido met de combinatie van tren/test?
Nauwelijks conditie verlies dat valt mij ook op, had op het ergste gerekend de reviews lezend maar dat valt mij erg mee. Hoe gaat de slaap nu het weer iets warmer wordt in de nachten? Ik zweet dan namelijk ook nauwelijks en slaap gewoon goed.
Vroeger toen ik een jaar of 18-20 zat ik onder de pukkels. Huisarts heeft van alles voor geschreven toen. Het beste was zwavelzeep. Sinds ik een prohormonen kuurtje genomen had zat ik weer ouderwets onder. Nu tijdens mijn echte kuur heb ik de good old zwavelzeep weer gekocht en in twee weken is het echt allemaal weer egaal en pukkelloos mijn huid. http://www.drogisterij.net/Dr_swaab_zwavelzeep/P/166985 (ik koop het trouwens bij de drogist en niet online) Die zwavelgeur blijft wel een tijd hangen om je heen maar dat vind ik niet vies ofzo.
Moet eerlijk zijn dat ik wel verschil merk. De eerste 2 a 3 weken ging cardio vlot en kon ik nog tot het uiterste gaan. Gisteren heb ik weer spinning gehad( vrijdag trouwens ook) en toen ging het moeilijker(tot het uiterste gaan he) Vooral intervaltraining bevalt me niet. Gewone cardio zoals half uurtje joggen enzo gaat nog prima.over dat zweten beste erik we spreken jou vrijdag wel weer wanneer het weer lekker weertje wordt
maar het is wel opvallend dat je nog niks merkt aan je conditie. wat natuurlijk helemaal top is voor je!
nou hoe zit het met je gwichts verlies?? is het gestabiliseerd.. Ik had er ook last van hoor tren only kon eten wat ik wou maar aankomen niet veel
Kun je dat conditieverlies niet wat compenseren met bold?
'Van mijn conditie klopt inderdaad. Pas na week 5-6 begon ik het echt te merken. Mijn eetlust is over het algemeen goed, enkel smorgens krijg ik bijna niets binnen. Na de training kan ik dan weer wel veel eten. De bedoeling om er test na te zetten is niet om mijn conditie te verbeteren maar eerder om beetje massa erbij te pakken want zoals je zelf net zei is tren idd geen goede massa pakker. Om te cutten is tren only eerlijk gezegd een perfecte kuur, zeker in combinatie met cardio(moet je wel doorzetten want cardio suckt wel op dit moment) Ben zelfs enkele kilo's vet verloren op korte tijd dankzij de tren met de combinatie cardio(3maal in de week 1uurtje spinnen en 1 maal in de week uurtje joggen) Spiermassa blijft gespaard maar dat vet VLIEGT eraf. De nadelen van tren zijn idd heftig, vandaar deze '6-weken-only-tren-kuur'. Heb het nu zelf ondervonden. Volgende keer zal ik allicht, zoals je ook aangaf, primo doenMmm zat ff mee te lezen en las dat je in het begine nog wel goed ging met je conditie tot week 6 ongeveer klopt?
Je houd het iig beter uit dan mij toen ik op tren zat ik was al in week 4 me conditie kwijt.
Ook de eerder genoemde side van kuki kan ik bevestigen eetlust was echt naar de klote kreeg nog wel 6 maaltijden weg maar moest het verspreiden in 12 kleine hapjes over de gehele dag echt ****ed.
Maar daar schijn jij dat alweer ook weinig last van te hebben.
Je idee er test naast te zetten om je conditie te verbeteren zal denk imo weinig verbetering brengen.
Ikzelf had er toen 750 test naast lopen en zoals ik al eerder aangaf was ik net een bejaarde maargoed iedereen is natuurlijk anders dus ik hoor graag jouw ervaring hierin.
Voor mij iig geen tren meer ook niet in stack vorm ik vindt tren trouwens geen goede mass gainer meer geschikt als cut middel imo.
Maar voor mij wegen de voordelen niet op tegen de nadelen dus zou dan eerder voor primo kiezen.
Veel succes verder en hou ons op de hoogte van jouw ondervindingen gab!
Peace out Ironeather