MuscleMeat

Ik kan niet meer lopen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Doet me denken aan die keer dat ik met school ging trainen toen ik 14 ofzo was. Ik volle bak aan de gewichten trekken... De dagen erna kon ik m'n armen niet meer strekken dan in 90 graden. Tijdens het pissen moest ik door m'n knieën gaan omdat ik er anders niet bij kon... :o Epic spierpijn was epic.

En wat is je vraag?

Of ie ooit nog kan lopen?

stoere jongen

Ik denk dat iedereen die flink benen traint dit wel in meerdere of mindere mate is overkomen, niet zeuren.

die gekke henkie :roflol:

Oplossing = vrouw aanschaffen die alles voor je doet :) = problem solved

Goed verhaal OP!

OP had eigenlijk gewoon een k*t moeten hebben.

Goede vorm vam muslce confusion

Als je een tijd stil gaat zitten, en dan opeens op gaat staan doet t pas zeer! :D

Wat voor mij goed werkt (ik hoop dat het ook goed werkt bij jou) ; hou je benen warm, dus ga een stuk lopen o.i.d. (ik weet het, zal moeilijk gaan de 1e paar minuten) Maar je zal merken dat als je benen eenmaal warm gelopen zijn, het een stuk beter gaat!

Laatst bewerkt:
one does not simply walk after leg-day

walk.jpg

Heb nu hetzelfde LOL

mijn rechterbeen kan ik niet strekken vanwege epic spierpijn in me hamstring. Srs.
Lopen gaat echt zeer klote na 2e dag. Hopelijk is het maandag voorbij. Studie begint dan weer. :o

maar wat ik niet snap als je meerdere malen faalt ga je toch verder met lagere gewichten of ben ik nu dom aan het praten?

haha herkenbaar, van die knikkende knieen levert ook altijd een wtf moment op..

anyway, vaker benen trainen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven