Fitness Seller

Ik kreeg te horen.....

Nou ik ken er wel een paar die net zo hebben geleeft en ook 6x140kg drukken dus dat zal het wel niet alleen zijn denk ik
Dat is fijn.
Feit blijft dat (dat is de indruk die ik hier krijg) dat je nooit lang een bepaalde trainingsmethode lang hebt volgehouden of op een correcte manier uitvoert. Dat is een periode dat je drugs gebruikte en dronk. Hoe kan je verwachten dan een relevante conclusie te trekken over de efficiëntie van de methodes die je probeerde?

• Topic Starter Topic Starter
Dat is fijn.
Feit blijft dat (dat is de indruk die ik hier krijg) dat je nooit lang een bepaalde trainingsmethode lang hebt volgehouden of op een correcte manier uitvoert. Dat is een periode dat je drugs gebruikte en dronk. Hoe kan je verwachten dan een relevante conclusie te trekken over de efficiëntie van de methodes die je probeerde?

Altijd 6 tot 8 week progammas gevolgt en uitvoering is altijd goed volgens veel dbb-ers.
Dus het lijkt mij wel een keer het proberen waard om 8+ te trainen op compound vind je ook niet?
Want mischien ga ik dan wel in eens in kracht omhoog

Altijd 6 tot 8 week progammas gevolgt en uiutvoering is altijd goed volgens veel dbb-ers
Maar toch open je wekelijks een topic met "ik heb dat gelezen/gehoord, dus ik ga nu dat doen". Kan je misschien linken naar een periode in je logs waarin je een krachtgerichte methode volgen?

Als ik jou was zou ik eens een periode een duidelijk, eenvoudig krachtschema doen, zonder drank, drugs en een hoop andere oefeningetjes er bij. Bill Starr of iets dergelijk, al dan niet geperiodiseerd over meerdere weken.

Altijd 6 tot 8 week progammas gevolgt en uitvoering is altijd goed volgens veel dbb-ers.
Dus het lijkt mij wel een keer het proberen waard om 8+ te trainen op compound vind je ook niet?
Want mischien ga ik dan wel in eens in kracht omhoog

Gewoon proberen zou ik doen!

Maar toch open je wekelijks een topic met "ik heb dat gelezen/gehoord, dus ik ga nu dat doen". Kan je misschien linken naar een periode in je logs waarin je een krachtgerichte methode volgen?

Als ik jou was zou ik eens een periode een duidelijk, eenvoudig krachtschema doen, zonder drank, drugs en een hoop andere oefeningetjes er bij. Bill Starr of iets dergelijk, al dan niet geperiodiseerd over meerdere weken.

Jeps allemaal al geprobeerd ub/lb bill star enzv 5x5 3x3 3x6 alemaal voor weken lang.
En drank en drugs vreet ik al 3 maand niet meer

Gewoon proberen zou ik doen!

Jah idd lijkt mij ook want heb eingelijk nooit echt high reps gedaan op de grote 3. En waarom zou ik dat niet eens doen voor de verandering dan altijd maar low reps doen
Wie weet wat het doet

Jeps allemaal al geprobeerd ub/lb bill star enzv 5x5 3x3 3x6 alemaal voor weken lang.
En drank en drugs vreet ik al 3 maand niet meer
En op die 3 maanden heb je UB/LB, bill starr en al die dingen wekenlang gedaan? Ik dacht het niet.

Nieuw log openen en opnieuw een Flying Fox approved bill starr schema doen, want blijkbaar zijn "vele dbb'ers" niet slim genoeg.

Ik train langer dan 3 maanden maff
Hoe kan het dan dat ik wel snel vooruit ga op oefeningen waar bij ik wel 8 + reps pak leg dat eens uit

Leg eens uit dan hoe het kan dat ik wel op oefeningen vooruit ga waar bij ik wel 8+ reps pak Legpress bvb begon ik een tijdje trug met 110kg nu doe ik 200 kg met 8 reps full rom

gewoon proberen, je spieren zullen er echt niet door smelten hoor

Ik denk dat ik maar ff een week op 8 2x8-12 doe waarvan de eerste set kompleet uit drukken de training erop kan ik dan zeg maar m2 hh meer doen en die training daar op 2,5kg meer met 8hh. Zo ga ik dat aanpakken want zo werkt het wel p andere oefeningen bij mij.

Ik denk dat ik maar ff een week op 8 2x8-12 doe waarvan de eerste set kompleet uit drukken de training erop kan ik dan zeg maar m2 hh meer doen en die training daar op 2,5kg meer met 8hh. Zo ga ik dat aanpakken want zo werkt het wel p andere oefeningen bij mij.
Ik vrees er vooral voor dat je sterker gaat worden en daaruit gaat afleiden dat dit voor jou de beste manier is.

Nee ik ken die man persoonlijk. en ik zij tegen hem dat het verschil tussen low reps en high reps zo weinig gewicht tussen zit. Hij zij dus dat ik meer hh moest maken vanwege slow spiervezels ofzo. 10x70kg druk ik wel maar 6 keer 75 met moeite en hooguit 3x80

Serieus dude, richt je ff op kracht. 3x 80 is extreem zwak voor iemand die zo lang trained als jij en ook het een en ander heeft gebruikt.

Waarom probeer je niet een periode rippetoe ofzo? Dat zijn schema's waarvan bewezen is dat ze werken, ook al ben jij geen beginner.

Ik heb mij altijd op kracht gericht zowat dus nu maar eens een andere methode proberen.
Dat zou jij tog ook doen als krachtgericht niet werkt?

Ik snap niet dat lullie zo moeilijk daar over doen ik vertel dat kracht gericht niet goed werkt voor mij en dan zeggen jullie
je moet kracht gericht trainen met low reps.

Een beetje tegenstrijdig lijkt mij ?

Ik heb mij altijd op kracht gericht zowat dus nu maar eens een andere methode proberen.
Waarom las ik dan altijd van jou dat het ging om massa en niet om kracht? Dat het gewicht niet zo belangrijk was en dat soort dingen.
Komt daarbij, ter herhaling, dat uit een periode van drugs en drank niets zinnigs te besluiten valt.

Doe wat je wil, maar kom niet af met dit soort onzin.

ik heb 3 maanden met 15 reps getraint. heb vooral kracht voorderingen gemaakt, niet veel massa aangemaakt, dus zou misschien wel kunnen kloppen.

Nu praat ik in eens onzin?
Dat doe ik helemaal niet ik wil gewoon een keer een andere reps gebruiken om vandaaruit
sterker te worden ipv altijd maar low reps te doen en te blijven hangen met gewicht.

Sorry maar lees eens wat ik zeg jongens en probeer nu niet een excuus te vinden om het op onzin te laten lijken
wat ik vertel

Ik snap niet dat lullie zo moeilijk daar over doen ik vertel dat kracht gericht niet goed werkt voor mij en dan zeggen jullie
je moet kracht gericht trainen met low reps.

Een beetje tegenstrijdig lijkt mij ?
Dus jij krijgt van krachtgericht trainen geen kracht? Dat is natuurlijk compleet belachelijk. Dan ga je van meer reps ook geen kracht krijgen.

Maar als je er echt van overtuigd bent dat jij van low reps geen kracht krijgt, dan moet je dat maar niet doen. Ik snap het doel van dit topic dan niet meer, want je wil blijkbaar alleen maar horen dat we je gelijk geven.

ik heb 3 maanden met 15 reps getraint. heb vooral kracht voorderingen gemaakt, niet veel massa aangemaakt, dus zou misschien wel kunnen kloppen.

Je trained amper 3 maanden, met 1 training per week maak je dan al kracht vorderingen.

Terug
Naar boven