XXL Nutrition

Ik kreeg te horen.....

• Topic Starter Topic Starter
Dus jij krijgt van krachtgericht trainen geen kracht? Dat is natuurlijk compleet belachelijk. Dan ga je van meer reps ook geen kracht krijgen.

Maar als je er echt van overtuigd bent dat jij van low reps geen kracht krijgt, dan moet je dat maar niet doen. Ik snap het doel van dit topic dan niet meer, want je wil blijkbaar alleen maar horen dat we je gelijk geven.

Nogmaals leg eens ui dan hoe het kan dat het wel op oefeningen gebeurd waar ik wel meer reps op pak ?
Nogmaals probeer mij niet te hersenspoelen

"Ineens" niet nee.

Dat doe ik helemaal niet ik wil gewoon een keer een andere reps gebruiken om vandaaruit
Dat mag.

Dat sterker te worden ipv altijd maar low reps te doen en te blijven hangen met gewicht
Ipv altijd te blijven hangen met drugs en alcohol. Stop eens met alles op vezelverdeling en trainingsmethode te steken.

Waailap luister tog eens

Wat probeer je mij nu aan te praten of wijs te maken?

Wat probeer je mij nu aan te praten of wijs te maken
Niets.
Ik probeer je te doen begrijpen dat je niets kan besluiten over trainingen langer dan 3 maanden geleden, omdat je dronk en drugs nam.

Als je het nu nog steeds niet begrijpt post ik in dit topic echt niets relevant meer.

Hamvraag: wat wil je nou allemaal onzeker dropje?

Ach hierboven allemaal foute gedachten over mij.
Ik ben benieuwd hoe 3xl hier over denkt hij weet het namelijk wel.

Ik weet tog zelf wel na een tijd of low reps wel of niet goed werkt voor mij.
Als ik dit 5x5 schema af heb gemaakt ga ik 8+ doen om vanuit daar wat sterker te worden.
Want op oefeningen waar op ik nu 8+ reps op doe ga ik wel goed vooruit

Terug
Naar boven