AndroidHealthClinic

Ik wil DOOD !

Peiling Peiling Ben jij bang voor de dood

• Brrrrrrrrrr JA !!!

Stemmen: 15 22,4%
  • Nee, laat maar komen

Stemmen: 23 34,3%
  • Denk er nooit aan...

Stemmen: 19 28,4%
  • De dood bestaat niet !

Stemmen: 10 14,9%

• Totaal stemmers
    67
ik hoop dat wanneer ik zit te mastuberen achter mijn computer dat er een enorme komeet op mij neerland. ben ik toch rukkend dood gegaan:)
of dat ik blijf vast zitten in een vagina en dat ze mijn penis moeten gaan amputeren, dan pleeg ik toch wel zelfmoord. of dat ik acid trippend uit een vliegtuig spring en te high ben om aan dat klote touwtje te trekken. het lijkt mij best wel chill om dood te gaan aan ghb midden in de natuur:) nee, ik ben niet bang voor de dood. het zal nog lekkerder voelen dan een joint roken tijdens een shroom trip.

Ik vrees de dood niet. Zelfmoord zal ik niet overwegen, maar elke keer dat ik in een voertuig stap hoop ik op een dodelijke crash en ik weiger principieel om een veiligheidsgordel te dragen. Ik ga zelfs nog liever dood dan angstig te zijn, dus de vraag van MB beantwoordt zichzelf al. Ik heb nl een hekel aan angst en andere dingen die mijn vrijheid beperken. Ik heb het hier btw al wel gezien en ik denk niet dat er nog dingen zijn die het voor mij de moeite maken om door te leven. Maargoed; you never know.

En als ik dan achteraf toch helemaal verkeerd blijk te zijn en de dag des oordeels komt, dan hoop ik dat ik de ballen heb om voor het vagevuur te kiezen. Ik heb aan niemand verantwoording af te leggen en ik laat me niet blackmailen, tenzij ik ernstig gemarteld zou worden, maargoed; ik kan toch op voorhand kiezen. Ik heb de duivel trouwens veel liever dan god wat karakter betreft.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik hoop dat wanneer ik zit te mastuberen achter mijn computer dat er een enorme komeet op mij neerland. ben ik toch rukkend dood gegaan:)
of dat ik blijf vast zitten in een vagina en dat ze mijn penis moeten gaan amputeren, dan pleeg ik toch wel zelfmoord. of dat ik acid trippend uit een vliegtuig spring en te high ben om aan dat klote touwtje te trekken. het lijkt mij best wel chill om dood te gaan aan ghb midden in de natuur:) nee, ik ben niet bang voor de dood. het zal nog lekkerder voelen dan een joint roken tijdens een shroom trip.

Brutal junkskills.

als je van drugs, runnershigh en coïtus houdt, hou je ook van de dood!

je bent pas een filosoof wanneer je shit verzint die filosofisch zijn en gewoon ergens op slaan. imo is musclebear een boeken worm ofzo. het is geen aanval richting bear ofzo hoor maar zoiets denk ik gewoon:p

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

Type in op goolge: '' musclebear gek ''

Ik heb medelijden met die partner van hem. Alhoewel, hij lijkt me ook geen echte down-to-earth type....

• Topic Starter Topic Starter
Voor de dood op zich ben ik niet echt bang, eerder nieuwsgierig maar het moment dat je stervende ben, dat je beseft dat het afgelopen is, dit aardse leven benauwd me wel, het idee dat je mogelijk nooit zal weten hoe het er hier over 500 jaar uit ziet en of je niet 10x zo lang had kunnen leven als je stomweg wat later geboren was.

Wees maar niet bang, over 500 jaar zit jij hier weer !!! :D

DE Caveman!!?? :eek:

Zeg, wanneer ga je zelf leren denken?

Dit is de zoveelste keer dat ik je betrap op copy/pasten van vage websites die geen weldenkend mens serieus neemt.

Het Passiespel van het Aquariustijdperk

Hahahaha sherlock holmes, jij laat mij echt lachen.
Ik zeg je nog een keer dat alles wat je van mij leest ook precies mijn gedachten zijn.
En of het nu zelf geschreven is of van een ander,... wat ik ermee wil zeggen blijft hetzelfde.
Je gaat aan de inhoud voorbij en bestempelt het gelijk als vage websites.
Dat je kortzichtig bent dat maakt mij niet uit, vindt het wel grappig allemaal !!! :D

Hehe Ed. Verder nog alles goed ouwe?;)

Jep!!! Bang als de dood voor de dood.
Zie het nut van doodgaan niet in. Met name als je straks ouder word, je ouders waarschijnlijk verliest. Vrienden en kennissen die heen gaan.
Erg jammer. Al die jaren die je hier bent en lol hebt is ineens afgelopen.
Moet er niet aan denken.
Doe het alleen vaak wel. Ach ja! Shit happens;)

Hey ouwe reus !!!, alles lekker hier hoor, ik hoop daar ook !!! ;)

Het nut van doodgaan is leren !!!
Zo zit het systeem in elkaar, kort gezegt, maar zo denk Ik erover.
Ik hoef ook niet oud te worden als een demente bejaarde achter de geraniums in het bejaardetehuis,.. die nog alleen verplicht kunnen NAdenken.
Veel gaan er ook de pijp uit voor dat ze bejaard worden, je weet niet hoe oud je wordt.
Wat ik wel weet is dat niks voor niks is, en niks gaat verloren, en niks zal verborgen blijven.
Morgen kan het hier allemaal over zijn !!!,...motor ongelukje ofzo..
Daarom leeft ik ook met de dag,..het enige wat ik plan is mijn vakantie. :D

Ed,...waar ben je?...left tha building????

Was even aan het koken DE caveman !! ;)
Gebrade kip uit de oven met aardappel puree en fruitsalade en veel mayo !!!

Stel je voor dat die gasten uit 1600 hier nog rondlopen. Lijkt me ook geen pretje..

Grote kans dat je zelf uit 1600 komt.
Ikzelf heb iets met kastelen, krijg nu weer kippenvel.
Denk dat ik een ridder op een wit paard ben geweest. :D

Samuel L. Jackson, Pulp fiction!

Soms zou ik wel eens dood willen zijn maar dan zonder de gedachte dat ik hier dingen moet missen..
Ze zeggen dat bij een natuurlijke dood je hersens ongeveer een half uur lang blijven doorwerken en je helemaal volproppen met geestverruimende dopamines en endorfines waardoor het voor jezelf lijkt alsof je daar bent waar je wilt zijn na je dood en dat je het misschien geeneens doorhebt..

Verder is doodgaan het ultieme gevoel omdat je hersens je helemaal volpompen met diezelfde dopamines en endorfines waardoor het een uitermate relaxed gevoel is waardoor je het niet erg vind om dood te gaan..so I've heard. Mensen die bijna verdronken/gestikt zijn kunnen hier beter over meepraten. Mijn stiefvader is zelf een keertje bijna verdronken en hij zegt dat het het meest geruststellende gevoel ooit is op het moment dat je lichaam zich helemaal ontspant en het accepteert.

Leuke zin.
Ik denk dat het net andersom zit, als je dood bent dan hoef je niks van beide te missen,..dan weet je op elke vraag het antwoord.
Dat mensen een Bijna Dood Ervaring ervaren is bekend.
Alleen de ene zegt dat het komt omdat ze de hemel zien, en andere zeggen dat het komt door een stofje in de hersens.
Ik denk ook weer beide, dat stofje helpt je bij de overgang.
Anders zou het ten eerste er niet eens aanwezig hoefen zijn als het geen nut heeft na de dood,..als dood niks meer is, dan is een BDE overbodig!

Biologisch gezien is doodgaan natuurlijk een onderdeel van het evolutieproces, je gaat mischien als individu dood maar het ras verbeterd zich bij iedere generatie. Alhoewel verbeteren mischien niet de juiste term is. Aanpassen aan de altijd in verandering verkerende leefomgeving.

Hey je kan ook normaal reageren !!! :eek:

Ik geef je helemaal gelijk hiermee.
Zo denk ik er ook over, als je de topic over de evolutie van de grey aliens leest dan merk je dat het daar ook zo is gegaan.
Uitgaant dat het een SF verhaal is, wat jij graag wil geloven.
Zit er toch een kern van waarheid in,..toch?

Oh dus we ontwikkelen allemaal roetfilters in onze longen tegen uitlaatgassen, uv-filters in onze huid tegen schadelijke straling en heel misschien wel een aluminium laag over onze schedel tegen de toenemende agressie in de maatschappij?

Nou, kan niet wachten... :D

Hahahahha je hebt vast de grey topic gelezen !!

Ik vrees de dood niet....Ik heb het hier btw al wel gezien en ik denk niet dat er nog dingen zijn die het voor mij de moeite maken om door te leven. Maargoed; you never know.

En als ik dan achteraf toch helemaal verkeerd blijk te zijn en de dag des oordeels komt, dan hoop ik dat ik de ballen heb om voor het vagevuur te kiezen. Ik heb aan niemand verantwoording af te leggen en ik laat me niet blackmailen, tenzij ik ernstig gemarteld zou worden, maargoed; ik kan toch op voorhand kiezen. Ik heb de duivel trouwens veel liever dan god wat karakter betreft.

Je leert bewust maar de mens leert nog meer onderbewust door zijn situaties..
Je hoeft niet te kiezen voor het vagevuur,..die krijg je op een presenteerblad.
Vagevuur valt voor de meesten wel mee, daar ben je eigenlijk zo door heen.... het kan wel voor je gevoel eeuwig duren.
Je krijg het in omgedraaide volgorde terug te voelen,zien, van je dood tot je geboorte.
Alles wat je aan liefde en haat hebt gegeven krijg je in overvloed terug.
Alles in één keer...
Als jij een duivel wil zijn dan ben je dat ook,.. maar daarmee ontkom je niet aan de wetten van de universum en het leven.
Haat lijkt sterker,..maar op lange termijn wint de liefde.

Ps, Zo dat copy/past commentaar heb ik hierbij even goed gemaakt. :D

Uitgaant dat het een SF verhaal is, wat jij graag wil geloven.
Zit er toch een kern van waarheid in,..toch?

Je hebt het wel vaker over kortzichtigheid maar jijzelf lijkt je nogal selectief geinformeerd te hebben over de dingen die je interesseren. En ja, ik ben ontzettend kortzichtig ten opzichte van gelul zonder logica, alles wat jij beweert of waar je ons van over probeert te overtuigen is nergens op gebasseerd, je geeft nergens een logische redenatie waarom je iets vindt, alles blijft in het vage zonder dat je echt concreet van dingen oorzaak en gevolg kan aanwijzen. Overigens wil ik helemaal niets geloven, ik wil weten op basis van objectieve observatie en onderzoek.

Zoek eens op; 'hard science fiction'. Ik heb gehoord dat je handig bent met google..moet lukken. (hint; wikipedia)

Laatst bewerkt:
Jammer, ik dacht een live zelfmoord topic.

Die op Fok! een paar jaar geleden was weer eens wat anders toen. :o

LiveLeak.com - Redefining the Media

Hahahahaha,
Ben je nog steeds in deze stomme topic van mij aan het posten?
Zegt genoeg !!! :D

je bent pas een filosoof wanneer je shit verzint die filosofisch zijn en gewoon ergens op slaan. imo is musclebear een boeken worm ofzo. het is geen aanval richting bear ofzo hoor maar zoiets denk ik gewoon:p

Denken is heel goed, vooral daarmee doorgaan.
Nee ik ben niet echt een boeken wurm, en helemaal niet in romans.
Heb wel een boek over REIKI + tafel, HSP boek en over BDE, en een boekje over sterrenbeeld KREEFT, en nog een mooie (bij bijmanbijthond geweest) zellgemaakte quija bord, maar dat heb ik nog nooit gebruikt, gebruik ik als decoratie.
Nee ik ben geen boekenworm,.. maar wel een DENKER !

Ik heb medelijden met die partner van hem. Alhoewel, hij lijkt me ook geen echte down-to-earth type....

Mijn partner is waterman en erg nuchter, daarom was het ook erg leuk en grappig dat hij de ufo als eerste zag.
Ik zelf zweefde als kind al, snel afgeleid altijd afwezig.., maar dat hoeft iemand niet slecht te maken. :rolleyes:

Je hebt het wel vaker over kortzichtigheid maar jijzelf lijkt je nogal selectief geinformeerd te hebben over de dingen die je interesseren.

Zoek eens op; 'hard science fiction'. Ik heb gehoord dat je handig bent met google..moet lukken. (hint; wikipedia)

Welke dingen? ???

Zoek eens op; Spiritualiteit' ik heb gehoord dat je onhandig bent met google...gaat niet lukken !!! (hint;( Spiritualiteit - Wikipedia)

Zoek eens op; Spiritualiteit' ik heb gehoord dat je onhandig bent met google...gaat niet lukken !!! (hint;( Spiritualiteit - Wikipedia)

Kijk, wij gaan waarschijnlijk nooit ergens over eens worden wat dit soort dingen betreft maar ik ken wel meer mensen die erg bezig zijn met spiritualiteit, zij weten echter wel op logische gronden, tot zover dat kan, mij te overtuigen van hun beweegredenen. Het is niet mijn bedoeling om je een beetje af te zeiken omdat je hele andere opvattingen heb dan ik maar het slaat gewoon nergens op wat jij allemaal verkondig. Ook je bronvermeldingen zijn meestal van een bedenkelijk niveau.

Ja beste jongen dat is wat jij voelt en denkt.
Je kan niet voor de meerderheid spreken, ik ben hier niet om iemand te overtuigen.
Ik vertel hoe ik het voel en hoe ik er over denk.
Dus maak je niet zo druk, en babbel gezellig mee,...of niet !!!
Maar ga idd niet zeiken, dat vindt ik lullig voor de anderen.
En het staat je ook niet netjes, is niet beleeft, opvoeding,fatsoen,respect, aso, jeweetwel...:D

MB check mn topic ff

[

Dat hele reincarnatiegeloof zit toch maar met haken en ogen aan elkaar hoor. Ten eerste zijn er nu meer mensen als vroeger, maar kom miss worden we wel eens een varken ofzo, maar hoe zit het als de zon het opgeeft en er geen leven meer mogelijk is op aarde? Komen we dan terug als zelfbewuste zandkorreltjes? :D

Getallen maken niet zo uit, en zijn meer zielen dan getallen. :D
De mens heeft een vrije wil, we bepalen zelf hoe druk het hier is op aarde.
Kan je nagaan dat er vroeger gezinnen bestonden van 10 kinderen en meer, dat was heel normaal.
Hoe meer hoe beter,..zo wonnen de protestanten en katolieken hun zieltjes..
Maar overbevolking komt natuurlijk over de hele wereld voor.
Als we wat meer verdeelt zouden zitten is het nog niet zo erg, maar we moeten allemaal op een kluitje bij de kust....

Je komt alleen terug als varken als je wilt,..of als je het verdient.
Je oogst wat je zaait,.. heb je je als een varken gedragen, dan heb je grote kans dat dat de enige manier terug is..
En dan denk ik aan moordenaars die andere mensen de dood in jagen op de verschrikkelijkste manier.
Maargoed die krijgen ook weer een kans en keuzes.
En beesten zat...
Ik word later beschermengel over mijn hond die dan mens zal zijn...

Als de aarde er niet meer zou zijn omdat wij hem vernietigen of om een andere reden.
Dan komt er gewoon weer een nieuwe soort aarde terug, waar wij type1 ziel op kunnen evolueren en leren...

Laatst bewerkt:
untill then,you'll live in shadow,in the darkness,in a place few will ever see...Where ugliness becomes beautiful.I don't care if i die ,as long as they bury me in a big ****ing box.If you're not in 100percent,get the **** out now.Life is a freakshow.

Animalpak.com

wat vind je van deze tekst MB??

Raar ! :scratch:

Terug
Naar boven