MuscleMeat

Ik wil DOOD !

Peiling Peiling Ben jij bang voor de dood

• Brrrrrrrrrr JA !!!

Stemmen: 15 22,4%
  • Nee, laat maar komen

Stemmen: 23 34,3%
  • Denk er nooit aan...

Stemmen: 19 28,4%
  • De dood bestaat niet !

Stemmen: 10 14,9%

• Totaal stemmers
    67
hmm ik ben niet bang voor de dood maar zou nog niet dood willen. denk ook dat er na de dood niks meer is.

ok musclebear deze is voor jou met je stomme antwoorden:

GA ES DEAUD!

Dood is slechts overgang naar een nieuwe dimensie....je ontkomt er niet aan...ahahahha:stfu:

Momenteel bekijken: 15 (15 leden en 0 gasten) gebruikers dit onderwerp
Maiskorrel, bart82, bascross, Big Gerard, BIG-T, caveman, Henke, Hiekie, killerbee, MuscleBear, pat21, spiertje16, SuperKnurft, Tristan S, ZoutZak

:eek:

Eindelijk dacht ik dat je jezelf van kant ging maken en je stomme topics mee het graf in nam. Maar helaas.....

:D

OK deze wereldvreemde idioot gaat op de lijst

Met de kennis van nu is de stellingname heel makkelijk.
De dood is onvermijdelijk, daarnaast betekent de dood het einde van alles, dus uitgaande van een natuurlijke dood, hoe kan ik me daar zorgen om maken?

Natuurlijk is een vroegtijdige dood door ongeluk of ziekte wel iets om voor te vrezen, maar dáár juist denk ik niet aan, wel aan de dood als eindstation.

Dat denk ik ook, maar weet jij hoe het was voor je geboorte?
Dit is een vraag die zichzelf beantwoord, aangezien je niets kan weten zolang je hersenen niet in staat zijn om herinneringen op te slaan.

Ik veronderstel dat jij er vanuit gaat dat iemand al bestaat in een andere vorm nog voor ie geboren is (of nog voor de bevruchting van de eicel beter gezegd). Maar dat zou twee dingen kunnen impliceren:

- dat we ervoor al een leven hebben gehad en een 'herbruikte' ziel zijn.
- dat we een nieuwe ziel zijn, geschapen door God en per toeval beland in één of ander lichaam.

Maar beiden geloof ik dus niet ;)

[
Nee het is geen van beide, het is het uittrekken van een oude jas om weer een nieuwe aan te trekken.
Natuurlijk bestaan we eeuwig !!!

Dat hele reincarnatiegeloof zit toch maar met haken en ogen aan elkaar hoor. Ten eerste zijn er nu meer mensen als vroeger, maar kom miss worden we wel eens een varken ofzo, maar hoe zit het als de zon het opgeeft en er geen leven meer mogelijk is op aarde? Komen we dan terug als zelfbewuste zandkorreltjes? :D

No offence : Welk geloof zit niet met haken en ogen aan elkaar?
Dat is dus geloof...???

Dood = heerlijk, al je weefsel weggecut zonder ook maar een pink ervoor hoeven uit te steken, kun je eindelijk eens op de 0% zitten op de tang. Invisible to the bone. :D

Voor de dood op zich ben ik niet echt bang, eerder nieuwsgierig maar het moment dat je stervende ben, dat je beseft dat het afgelopen is, dit aardse leven benauwd me wel, het idee dat je mogelijk nooit zal weten hoe het er hier over 500 jaar uit ziet en of je niet 10x zo lang had kunnen leven als je stomweg wat later geboren was.

• Topic Starter Topic Starter
Eindelijk dacht ik dat je jezelf van kant ging maken en je stomme topics mee het graf in nam. Maar helaas.....

:D

Helaas je zit ernaast !!, en nu je het weet zal dit ook wel de laaste keer geweest zijn dat je in mijn stomme topic(s) reageert. :D

OK deze wereldvreemde idioot gaat op de lijst

Alweer? :rolleyes:

Dit is een vraag die zichzelf beantwoord, aangezien je niets kan weten zolang je hersenen niet in staat zijn om herinneringen op te slaan.

Ik veronderstel dat jij er vanuit gaat dat iemand al bestaat in een andere vorm nog voor ie geboren is (of nog voor de bevruchting van de eicel beter gezegd). Maar dat zou twee dingen kunnen impliceren:

- dat we ervoor al een leven hebben gehad en een 'herbruikte' ziel zijn.
- dat we een nieuwe ziel zijn, geschapen door God en per toeval beland in één of ander lichaam.

Maar beiden geloof ik dus niet ;)

De hersens niet maar wel met inzicht en buitenzintuigelijke waarneming.
Daar zijn bepaalde regeringen al lange tijd mee bezig.
Er zijn maar weinig mensen die zich gebeurtenissen uit een bestaan van voor de geboorte kunnen herinneren.
Alleen zeer ver gevorderde zielen zijn daartoe in staat, en zij zijn een grote uitzondering.
De fysieke wereld is de enige wereld die gepaard gaat met een sluier van vergetelheid.
Deze sluier wordt aan al het bewustzijn in de derde dichtheid opgelegd als gevolg van de Val van Genade.
De mens moet via reïncarnatie groeien en volwassen worden door in iedere nieuwe incarnatie steeds opnieuw keuzes te maken, dat wil zeggen: zonder de feitelijke gebeurtenissen uit vorige levens te weten.
Als we in de nieuwe incarnatie verstandige beslissingen nemen, dan kan dat tot volledige bevrijding van de verplichting tot reïncarneren leiden.

Naast de wereld die wij kunnen zien, is er ook nog een andere wereld.
Een 'geestelijke' wereld, die in de bijbel ook wel 'de hemelse gewesten' wordt genoemd.
Hoewel we die niet kunnen zien, kunnen we vaak wel de gevolgen ervan zien of ervaren... sommige mensen zelfs heel scherp.

Terug
Naar boven