bear
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ok musclebear deze is voor jou met je stomme antwoorden:
GA ES DEAUD!

ok musclebear deze is voor jou met je stomme antwoorden:
GA ES DEAUD!
Dit is een vraag die zichzelf beantwoord, aangezien je niets kan weten zolang je hersenen niet in staat zijn om herinneringen op te slaan.Dat denk ik ook, maar weet jij hoe het was voor je geboorte?

Nee het is geen van beide, het is het uittrekken van een oude jas om weer een nieuwe aan te trekken.
Natuurlijk bestaan we eeuwig !!!

en met wat geluk eindig je zo: Body Worlds - Wikipedia, the free encyclopedia, kan je ook nog eindeloos poserenDood = heerlijk, al je weefsel weggecut zonder ook maar een pink ervoor hoeven uit te steken, kun je eindelijk eens op de 0% zitten op de tang. Invisible to the bone.![]()

Ik reincarneer trouwens in het lichaam van de volgende generatie Mr. Olympia.
Eindelijk dacht ik dat je jezelf van kant ging maken en je stomme topics mee het graf in nam. Maar helaas.....
![]()

Dit is een vraag die zichzelf beantwoord, aangezien je niets kan weten zolang je hersenen niet in staat zijn om herinneringen op te slaan.
Ik veronderstel dat jij er vanuit gaat dat iemand al bestaat in een andere vorm nog voor ie geboren is (of nog voor de bevruchting van de eicel beter gezegd). Maar dat zou twee dingen kunnen impliceren:
- dat we ervoor al een leven hebben gehad en een 'herbruikte' ziel zijn.
- dat we een nieuwe ziel zijn, geschapen door God en per toeval beland in één of ander lichaam.
Maar beiden geloof ik dus niet![]()