Fitness Seller

Ik wil mijn buikje (en de rest) kwijt

Bezoekers in dit topic

4 uur voor het slapen niets meer, als je af wilt vallen. geeft je ook nog een betere nachtrust en een uitgeslapener gevoel.

Ik denk dat een bakje magere kwark ook geen kwaad kan na het avond eten? Het geeft toch een vol gevoel waardoor het "dieet" misschien makkelijker vol te houden is.....???
 
het enige wat ik grappig vond wat ik pas hoorde over mensen met een bierbuik:

- ik lijk net een jonge god, helaas is het boedha,
en:
- vroeger had ik een wasbordje, maar nu een wasmand.
 
Dat is bij mij ook zo , de friet e.d. kan ik laten, het bier is wel lastig omdat ik een zware drinker geweest ben. Op cafe was het altijd bier. Maar daar ben ik vanaf. Thuis drinken ook niet want dan komt het zoieso niet goed. Juist terug van de GB alleen maar verse groenten en vis gaan halen. Lekkere salade (sla, tomaat, komkommer,raap,tonijn) gemaakt met een beetje vinaigrette erover en je hebt een heerlijke maaltijd met 2 sneden donkerbruin brood. In het begin dacht ik ja dan zal ik maar stoppen met bier en af en toe eens wijn of een paar shotjes Vodka ofzo......niet doen....Als je op je gewicht bent en kunt blijven dan mag je wel eens een paar glazen verzetten. ff hard voor jezelf zijn man en daarna pas ;)
 
Ik denk dat een bakje magere kwark ook geen kwaad kan na het avond eten? Het geeft toch een vol gevoel waardoor het "dieet" misschien makkelijker vol te houden is.....???

is geen heel groot probleem nee, maar volgens mij hoef je ook niet echt een bierbuik kwijt te raken? :)
 
Heey hallo daar ben ik weer. Ik kan al een hele poos niet meer op dit forum komen de laatste tijd. Ik ben nu op mijn werk en daar werkt het wel.... Maar ik moet zeggen dat ik dit weekend minder dan 87 kilo woog en dat heb ik al een poosje niet meer gehad. Ik kijk wel of ik af val met af en toe een paar pilsjes en mocht dat niet zo zijn dat kap ik maar even met het drinken. Ik drink alleen nog maar met een feestje of verjaardag maar thuis drink ik niks meer. Toch heb ik het idee dat ik nu wel afval door het minder op mijn brood doen en stoppen met doordeweeks drinken en mijn cardio. Ik ga er nu gewoon voor.
 
Jep das de juiste instelling, ik voel het ook na een week hoor, maag lijkt minder opgezwollen en ik geloof dat ik al wat ben afgevallen rond men middel. Ik ga nog niet op een weegschaal staan das voor volgende week vrijdag.

succes man :)
 
Jep das de juiste instelling, ik voel het ook na een week hoor, maag lijkt minder opgezwollen en ik geloof dat ik al wat ben afgevallen rond men middel. Ik ga nog niet op een weegschaal staan das voor volgende week vrijdag.

succes man :)

Nouja ik weeg me gewoon waneer ik zin heb. Is het beter om het gewoon een keer per week te doen dan? Ik heb het idee dat ik ook om me middel al wat geslonken ben. Het is ook niet zo dat ik een enorme bierbuik heb hoor maar er zit gewoon een vetlaag waar ik graag van af wil. Maar deze week ga ik weer volop naar de fitness, vanavond weer en ik heb er gek genoeg gewoon zin aan. Helaas dit weekend wel gezondigd, gisteren een shoarma schotel gehad en zondag ben ik met een groepje aan het bier geweest. Voor de rest van het weekend heb ik niks gedronken. Maar vanaf vandaag gaan we er weer tegenaan.

Jij ook succes trouwens
 
Zoals ik al zei drink ik doordeweeks helemaal niet meer en in het weekend vaak maar een paar flesjes (op een feestje na). Maar zou dat echt uitmaken? Ik heb wel gehoord dat het best nog wel mee valt. In cola zitten namelijk veeeel meer calorieen dan in bier.

het gaat niet om de calorieen, bier zorgt voor een dikke buik dat weet iedereen.
 
Inderdaad, ik heb gehoord dat er helemaal niet zo veel calorieen in een biertje zitten. De bierbuik komt meer door de bijkomstigheden van het bier drinken (meer zin in eten en vaak minder actief)

Dude als is bier drink dan ben ik juist meer actief.
 

Hoe kan het dan dat ik toch afval? Ik kan me haast niet voorstellen dat je niet zou afvallen als je het af en toe drinken beperkt tot af en toe alleen met een feestje. Mocht het toch zo zijn dan kap ik voorlopig met drinken maar ik val toch af dus ik zie wel.
 
Op het moment wel ja, maar hoe zit dat de volgende dag? En regelmatige drinkers worden over het algemeen heel passief.

Stel je drinkt op zaterdag, je gaat op stap. Daar verlies je onwijs veel calorie. hooguit ben je zondag een beetje gaar. het is toch niet zo dat je de hele week minder actief blijft :D
 
Stel je drinkt op zaterdag, je gaat op stap. Daar verlies je onwijs veel calorie. hooguit ben je zondag een beetje gaar. het is toch niet zo dat je de hele week minder actief blijft :D

Als het bij die ene zaterdag blijft niet nee. Maar het zijn juist de mensen die vaker dan een keer per week drinken die een bierbuik hebben. :rolleyes: Ik dronk eerder ook een aatal keeren per week en niet een paar maar best veel. Ik drink nu thuis helemaal niet meer en alleen nog met een feestje (en ik heb niet elke week een feestje)
 
Als het bij die ene zaterdag blijft niet nee. Maar het zijn juist de mensen die vaker dan een keer per week drinken die een bierbuik hebben. :rolleyes: Ik dronk eerder ook een aatal keeren per week en niet een paar maar best veel. Ik drink nu thuis helemaal niet meer en alleen nog met een feestje (en ik heb niet elke week een feestje)

Dat zou dan idd niks uitmaken. ik drink ook zo om de drie a vier weken een weekendje :D. Is goed voor je humor zeggen ze.
 
Dat zou dan idd niks uitmaken. ik drink ook zo om de drie a vier weken een weekendje :D. Is goed voor je humor zeggen ze.

Inderdaad, ik probeer mijn alcohol consumptie nu al tot een minimum te beperken maar om nou helemaal niks meer te drinken met een feestje gaat mij wel erg ver, zo'n enorme bierbuik is het nou ook weer niet :p. Maar goed zoals ik al zei zie ik eerst wel wat er gebeurd en mocht blijken dat ik niet afval dan maar een tijdje helemaal niet meer drinken.
 
Ja dat hangt van jezelf af, ik zie liever na 2 weken ofzo het resultaat dan dat je iedere dag erop gaat staan om dan toch geen verschil te zien. Als ik lang wacht heb ik meer zin om harder door te trainen :)

Ik zal ook nooit zeggen dat een paar biertjes kwaad kunnen...als je al een strakke vlakke buik hebt!!! Zoals sommigen hier (incl ikke) die iets aan hun leefgewoonte willen doen om terug gevormd te zijn is het uit den boze om zoals vroeger een paar keer per week op stap te gaan en dan 10 pilsen te drinken. Zelfs 5 pils is voor mij nu al teveel. Zoals je wel weet krijg je enorme vreetlust na 10 of zelfs 5 pils. Dan ga je sneller naar zo'n lekkere shoarma grijpen of een goeie friet.

Ik maak mezelf geen blazen wijs en drink zeker geen bier meer tot ik zware resultaten boek.

Nog iets (ik spreek ook voor mezelf) je kan wel wat minder wegen na een week lopen en gezond te eten en veel water maar onthoud dat je ook afvalt over heel je lichaam en niet alleen je pens. Kan dus goed zijn dat je 5 kilo kwijt geraakt in een aantal weken maar dat die hangende buik er nog wel is. Je pezen en spiern rondom je middel moeten terug wakker worden en strak komen te staan en dat duurt veel langer dan 5 kilo kwijtspelen ;)

greetz
 
Back
Naar boven