Fitness Seller

Ik wil mijn buikje (en de rest) kwijt

Bezoekers in dit topic

Ja dat hangt van jezelf af, ik zie liever na 2 weken ofzo het resultaat dan dat je iedere dag erop gaat staan om dan toch geen verschil te zien. Als ik lang wacht heb ik meer zin om harder door te trainen :)

Ik zal ook nooit zeggen dat een paar biertjes kwaad kunnen...als je al een strakke vlakke buik hebt!!! Zoals sommigen hier (incl ikke) die iets aan hun leefgewoonte willen doen om terug gevormd te zijn is het uit den boze om zoals vroeger een paar keer per week op stap te gaan en dan 10 pilsen te drinken. Zelfs 5 pils is voor mij nu al teveel. Zoals je wel weet krijg je enorme vreetlust na 10 of zelfs 5 pils. Dan ga je sneller naar zo'n lekkere shoarma grijpen of een goeie friet.

Ik maak mezelf geen blazen wijs en drink zeker geen bier meer tot ik zware resultaten boek.

Nog iets (ik spreek ook voor mezelf) je kan wel wat minder wegen na een week lopen en gezond te eten en veel water maar onthoud dat je ook afvalt over heel je lichaam en niet alleen je pens. Kan dus goed zijn dat je 5 kilo kwijt geraakt in een aantal weken maar dat die hangende buik er nog wel is. Je pezen en spiern rondom je middel moeten terug wakker worden en strak komen te staan en dat duurt veel langer dan 5 kilo kwijtspelen ;)

greetz

Nouja het mag van mijn ook wel langer duren dan 5 kilo. Ik snap ook wel dat je niet op bepaalde plaatsen kan afvallen, dat gebeurd over je hele lichaam

Ik heb trouwens de perfecte oplossing gevonden: klik:D maar ik ben bang dat dat niet gaat helpen:(.
 
hehe ;p Het is het proberen waard. Ikzelf zie dat ni zo zitten want als ik 2 pilsjes drink loop ik 4 uur later de kroeg uit en heb er dan 15 op :D

Ligt allemaal wat persoonlijk en hoe je metabolsime werkt hé. Hou nu maar vol en dan zul je van de zomer wel resultaat zie :) Dat hoop ik alleszins toch voor mij ook... ;)
 
ik drink/dronk ook veel bier in weekend (ik ben een belg hé ;-) ) en nu drink ik +/- 10 pintjes op een weekend sinds een 4 tal weken.
4 kilo kwijt en ik sta veel droger. Nog even volhouden tot het streef gewicht van 75 kilo.
ik kom van 85 en ben een1 m80 groot.
Dus dan kun je weer wat opbouwen qua alcohol.
 
hehe ;p Het is het proberen waard. Ikzelf zie dat ni zo zitten want als ik 2 pilsjes drink loop ik 4 uur later de kroeg uit en heb er dan 15 op :D

Ligt allemaal wat persoonlijk en hoe je metabolsime werkt hé. Hou nu maar vol en dan zul je van de zomer wel resultaat zie :) Dat hoop ik alleszins toch voor mij ook... ;)


Hehe, nou dat lijkt me ook niet zo'n goed dieet :p. Maar bij werkt dan net zo als ik er een paar op heb dan ga ik gewoon door (ik heb wel eens iemand horen zeggen "voor mij is een glas teveel en een emmer te weinig"). Maar ik ga gewoon zo door hoe ik het nu doe en ik zie wel. Vanavond weer een uurtje op de crosstrainer en daarna nog even fietsen en KT.
 
ik drink/dronk ook veel bier in weekend (ik ben een belg hé ;-) ) en nu drink ik +/- 10 pintjes op een weekend sinds een 4 tal weken.
4 kilo kwijt en ik sta veel droger. Nog even volhouden tot het streef gewicht van 75 kilo.
ik kom van 85 en ben een1 m80 groot.
Dus dan kun je weer wat opbouwen qua alcohol.

Dat bewijst maar weer dat je ook met af en toe drinken ook af kan vallen. ;)

Succes met het behalen van je streefgewicht
 
is geen heel groot probleem nee, maar volgens mij hoef je ook niet echt een bierbuik kwijt te raken? :)

Nee, maar ik had wel last van lovehandles... en die ben ik kwijt geraakt terwijl ik 's avonds ook een bakkie kwark nam. :D
 
Net nog effe lekker aan de fitness geweest. Een uurtje crosstrainen, 20 minuten fietsen en nog 10 minuten lopen. Daarnaast nog wat aan kracht training gedaan. Bijna 1100 calorieen verbrand :D, ik moet zeggen dat je die calorieen ziet op het eind van de avond dat het best wel motiveerd. Ik hoor altijd iedereen klagen dat een uur op de crosstrainer wel heel veel is achter elkaar ???, ik vind dat nog wel mee vallen eigenlijk (meestal loopt er nog wel wat moois rond dus ik verveel me niet :D). Ik vraag me af of je ook nog iets moet eten na de training of is het juist beter van niet?
 
Misschien een eitje ofzo? savonds wat kwark ??
 
Net nog effe lekker aan de fitness geweest. Een uurtje crosstrainen, 20 minuten fietsen en nog 10 minuten lopen. Daarnaast nog wat aan kracht training gedaan. Bijna 1100 calorieen verbrand :D, ik moet zeggen dat je die calorieen ziet op het eind van de avond dat het best wel motiveerd. Ik hoor altijd iedereen klagen dat een uur op de crosstrainer wel heel veel is achter elkaar ???, ik vind dat nog wel mee vallen eigenlijk (meestal loopt er nog wel wat moois rond dus ik verveel me niet :D). Ik vraag me af of je ook nog iets moet eten na de training of is het juist beter van niet?

Wat amino's, caseineshake of een (half) bakje kwark ofzo ...
 
Ik ga altijd na het eten naar de fitness. Meestal ben ik dan pas om 21:30 thuis, is het dan no steeds verstandig om dan te eten? Meestal ga ik dan om 22:30 of 23:00 pitten.
 
Bwah ... er wordt gezegd, en er zijn ook studies, dat voor je herstel je best nog wat naar
binnenwerkt direct na de training. Enfin, binnen de 90min tis te zeggen. Dit zou je
anabolic window zijn. Dan shuttled je lichaam het meeste nutrients naar je spieren.

Sommige zeggen echter dat na je training, je eigenlijk al de boot hebt gemist en je
beter voor je training voldoende eten zou nuttigen

Andere zeggen dan weer dat wanneer je eetschema door heel de dag in orde is,
je eigenlijk niet veel rondom je training meer moet doen qua eiwitten & kh.

Tis een beetje trial and error dus. Probeer het allemaal eens enkele weken.
Maar eiwitten voor het slapen, kan nooit kwaad ;)
 
Bwah ... er wordt gezegd, en er zijn ook studies, dat voor je herstel je best nog wat naar
binnenwerkt direct na de training. Enfin, binnen de 90min tis te zeggen. Dit zou je
anabolic window zijn. Dan shuttled je lichaam het meeste nutrients naar je spieren.

Sommige zeggen echter dat na je training, je eigenlijk al de boot hebt gemist en je
beter voor je training voldoende eten zou nuttigen

Andere zeggen dan weer dat wanneer je eetschema door heel de dag in orde is,
je eigenlijk niet veel rondom je training meer moet doen qua eiwitten & kh.

Tis een beetje trial and error dus. Probeer het allemaal eens enkele weken.
Maar eiwitten voor het slapen, kan nooit kwaad ;)

Maar met het oog op afvallen lijkt het me beter om niks meer te eten? Ik heb gisteren na mijn training niks meer gegeten.
 
Maar met het oog op afvallen lijkt het me beter om niks meer te eten? Ik heb gisteren na mijn training niks meer gegeten.

Niet altijd ;)
Koolhydraten gewoon vermijden in je laatste maaltijd en het totaal aantal
kcal van de dag lager houden dan je onderhoud. Dan kun je niet bijkomen ;)

Dus als je bv 2000kcal per dag mag eten om te cutten, en je dagtotaal zit op 1800,
kun je 's avonds nog rustig een 200kcal eten.
 
Eerlijk gezegd ben ik Nog Niet precies aan het uitrekenen geweest hoeveel in nu moet eten om af te vallen maar ik houd mijn consumptie gewoon laag. Ik doe het nu zo:

7:45 Sneetje wit met hagelslag (niet gezond maar dat eet ik samen met mijn vriendin)

9:30 Sneetje tijgerbruin met kip of filet amercan

10:00 Fruit

10:45 Sneetje tijgerbruin met kip of filet amercan

12:45 Sneetje tijgerbruin met kip of filet amercan

13:30 Fruit

15:30 Sneetje tijgerbruin met kip of filet amercan

18:00 Wat de pot scaft (meestal aardappelen met groenten)

Daarnaast drink ik 2 tot 3 liter water en fitness ik bijna elke avond minimaal 90 minuten.

Zou dit volgende zijn om af te vallen?
 
Eerlijk gezegd ben ik Nog Niet precies aan het uitrekenen geweest hoeveel in nu moet eten om af te vallen maar ik houd mijn consumptie gewoon laag. Ik doe het nu zo:

7:45 Sneetje wit met hagelslag (niet gezond maar dat eet ik samen met mijn vriendin)

9:30 Sneetje tijgerbruin met kip of filet amercan

10:00 Fruit

10:45 Sneetje tijgerbruin met kip of filet amercan

12:45 Sneetje tijgerbruin met kip of filet amercan

13:30 Fruit

15:30 Sneetje tijgerbruin met kip of filet amercan

18:00 Wat de pot scaft (meestal aardappelen met groenten)

Daarnaast drink ik 2 tot 3 liter water en fitness ik bijna elke avond minimaal 90 minuten.

Zou dit volgende zijn om af te vallen?

Ik vind dat je erg weinig eet en ook mis ik wat eiwitten (zuivel, ei e.d.).
 
Ik vind dat je erg weinig eet en ook mis ik wat eiwitten (zuivel, ei e.d.).

Yep ... daarom gaf ik die linkjes al door ... dan ziet hij zelf hoe laag hij eigenlijk
wel zit en dat de spaarstand, starvation mode onvermijdelijk is.
 
Back
Naar boven