XXL Nutrition

Ik zoek een dealer

waar slaat deze onzin op:roflol:

• Topic Starter Topic Starter

Wil je mijn topic a.u.b niet vernken?
Anders stuur ik mijn vrienden op je af waaronder een belgisch kampioen bankdrukken die slaat de tanden uit je mond.

Overigens binnenkort wil ik onstage, maar een goeie tan kan ik niet vinden.
Iemand ervaring met schoensmeer?

Jesjaja gebruikt ook schoensmeer dacht ik

Wil je mijn topic a.u.b niet vernken?
Anders stuur ik mijn vrienden op je af waaronder een belgisch kampioen bankdrukken die slaat de tanden uit je mond.

Overigens binnenkort wil ik onstage, maar een goeie tan kan ik niet vinden.
Iemand ervaring met schoensmeer?

Jah en ik kan je vertellen die vent die spant zijn biceps na het bankdrukken dus dan weet je het wel he :cool:.... Dacht ik dus !

Pff ghehe ik heb nog nooit zo gelachen om een topic :roflol:

Ik heb geen zin meer om te trainen, iedere keer maar de sportschool in waar die breezers trainen op slippers.
Barbell curls in het squatrek doen en in de kleedkamer mensen die in hun onderbroek douchen of zelfs het zweet met hun slip afvegen.
Ik wil thuis gaan trainen, maar ik heb enkel een dumbbell van 15 kg ik denk dat ik hier wel vrij veel mee kan doen.
Ikzelf denk aan een kuurtje creatine,testosting en synthol wie o wie kan mij helpen?

als je het nou gewoon laat bij het foto's maken.........

:D:D:D

Heb je nu al wat samen kunnen stellen met al die info Ghost?

Heb je nu al wat samen kunnen stellen met al die info Ghost?

Ja zo'n beetje wel later deze week post ik mijn schema.
Sanca heeft vandaag het pakketje de deur uit gedaan dus verwacht het deze week.
Maar ik vertrouw kampers niet zo dus nog even afwachten!
Overigens ga ik een frontload doen met panadrolol.

Ik heb tijdje Paracetomolozolol gebruikt

500mg elke dag

10kg spiermassa in 4 weken.

:roflol:

Doe mij die ook maar erbij.
En ik las op internet en dat is van het merk Blokker het supplement Föhn je schijnt er droger van te worden.

Wahaha, gast, hoe kom je erop...... :roflol:

O, en btw, Je moet met al die supplementen wel niet vergeten je Tri-Plex te trainen he, dat is de basis.......

:roflol:

Wahaha, gast, hoe kom je erop...... :roflol:

O, en btw, Je moet met al die supplementen wel niet vergeten je Tri-Plex te trainen he, dat is de basis.......

Wil je mijn topic niet verkloten a.u.b
Wat betreft mijn training heb ik nog een vraag.
Ik wil graag mijn triceps eens goed aanpakken kan ik i.p.v het reguliere dippen ook gewoon cheese-dippen?
Geen geouwehoer meer in mijn topic ja anders report ik je en daarnaast laat ik Elladushi op je zitten.

Het pakket is de deur uit, de vrachtwagen zal morgen rond 09u00 op het besteladres zijn

Gelieve dan ook gelijk de 2de aanbetaling te doen (staat in onze overeenkomst, nog 4 betalingen tegaan)

Mbt tot de training, triceps?! Deze zit niet in het B.B.A.(voor de noobs: borst, biceps, abs)programma

Waarom je tijd verdoen met dat saaie been-, triceps-, en rug gedoe?!
Train gewoon BBA zo kort mogelijk met het hoogst aantal reps dat je kan halen met een gewicht waar je net niet van zweet

Terug
Naar boven