AndroidHealthClinic

Ik zoek een dealer

• Topic Starter Topic Starter
Het pakket is de deur uit, de vrachtwagen zal orgen rond 09u00 op het besteladres zijn

Gelieve dan ook gelijk de 2de aanbetaling te doen (staat in onze overeenkomst, nog 4 betalingen tegaan)

Mbt tot de training? Deze zit niet in het B.B.A.(voor de noobs: borst, biceps, abs)programma

Waarom je tijd verdoen met dat saaie been-, triceps-, en rug gedoe?!
Train gewoon BBA zo kort mogelijk met het hoogst aantal reps dat je kan halen met een gewicht waar je net niet van zweet

Hmm, ok.
Dus om het makkelijk te maken zou ik stel dat ik begin te zweten bij 12x25kg ( incl halter ) zou ik ook 6x50kg kunnen doen?

Hmm, ok.
Dus om het makkelijk te maken zou ik stel dat ik begin te zweten bij 12x25kg ( incl halter ) zou ik ook 6x50kg kunnen doen?

Nee man!

Als je begint te zweten bij 12x25kg, ga je veel te zwaar, de bedoeling is om minstens 50reps te maken, zeg nou zelf, wat voor nut heeft het om te gaan trainen en dan maar 12 reps te doen of zelfs maar 6?! Luie donder :rolleyes:

Als je echt wilt gaan op die stack zul je toch 50x6kg oid moeten gaan doen

Dit topic maakt weer duidelijk dat een elite lidmaatschap niet echt nodig is, allerlei extreem nuttige informatie van professionele kwaliteit is gewoon op het normale forum te vinden!

Dit topic maakt weer duidelijk dat een elite lidmaatschap niet echt nodig is, allerlei extreem nuttige informatie van professionele kwaliteit is gewoon op het normale forum te vinden!

Idd, waarom al dat geld verspillen aan die overbodige Ebooks, die dingen zijn toch altijd gesponsord en zitten propvol propaganda of
personaltrainers, meestal werken zij in opdracht van de staat om ons té hard te laten trainen zodat we na de training té moe zijn om nog maar iets te mispeuteren

Gelukkig staan we hier boven die zaken en vind je hier de nuttigste, meest uptodate en vooral eerlijke info die je nodig hebt

Ik zou kamelathan gebruiken:) op 400 mg pw

en ectobols:)

Ik zou kamelathan gebruiken:) op 400 mg pw

en ectobols:)

Dude weet je wel wat ectobols met je lever doen ? die gebruik je echt niet zo maar even hoor
doe anders eerst ff wat research, heb hier toevallig nog een artikel over ectobols.

Ectobols
Ectobols zijn kleine maar gevaarlijke pillen die verschillende drastische aanpassingen in je lichaam in werking stellen zoals:
- je hormoonhuishouding is in de war
- Tijdelijk onbevredigbaar
- Je krijgt heel veel haar
- Word snel bruin
- Gaat paak gepaard met een dosis gel

Daarom zeg ik u oppassen met die ectobols

Ik heb de beste gains gemaakt op ectobol!

Zit nu aan de mesobolica

hoe kan ik ectobols winnen uit ecto's iemand:(?

hoe kan ik ectobols winnen uit ecto's iemand:(?

Laat die dingen zitten.. pm Sanca ff voor die mesobols.. je hoeft niet gelijk klein te beginnen.. al die mensen zeggen dat je het rustig aan moet opbouwen.. gelul! zijn zij ecto? nee. Zijn zij beach & breezer proof? Nee. Dus.. get big = use big!

oke dan wil ik super mesobols en meer per dag van innemen, want je weet hoe meer hoe beter:)

omg ik kreeg bijna tranen in mijn ogen van het lachen van dit topic :roflol::roflol::roflol:
en die insiders ook :roflol:

Ik drink het 0,5ltr ed, ik heb bang van de needles, anders zat ik allang aan de synthol :(

Sanca dit had ik niet van jou verwacht hoor, maarjah slikker is ook beter dan spuiten zij iemand tegen mij want dan krijg je geen wondjes door de naalden

Synthol kun je ook wel slikken.
Het beste is om er mee te gorgelen zoals mondwater.
Je krijgt er een tyfusbrede nek van.

Treu, Drink al jaren synthol sterker nog drink het als ranja. Moet zeggen ik merk direct krachtoename en dan heb ik het nog niet eens over de massa die ik er mee gewonnen heb.

oke dan wil ik super mesobols en meer per dag van innemen, want je weet hoe meer hoe beter:)

Kun je me ff PM en waar je de super mesobols vandaan hebt wil ik ook een keer proberen. alvast bedankt, en ook ik heb het principe van hoe meer hoe beter. alvast bedankt

Mensen heb gehoord dat vetten goed zijn ivb met super mesobols iemand?
Wat houd dit in moet ik nu vaker naar de mac?:D

Terug
Naar boven