MuscleMeat

Ik zoek een dealer

Ghostrider is trying to be funny

Mensen heb gehoord dat vetten goed zijn ivb met super mesobols iemand?
Wat houd dit in moet ik nu vaker naar de mac?:D

Nee man geen mac veel te duur, koop gewoon zon frituur blok gooi dat ik een pannetje en als het vloeibaar doe je dat ik je shakebeker en gooi je 3 mesobols er bij in en een schepje wheiy Eywiet gegarANDEERD massa

Nee man geen mac veel te duur, koop gewoon zon frituur blok gooi dat ik een pannetje en als het vloeibaar doe je dat ik je shakebeker en gooi je 3 mesobols er bij in en een schepje wheiy Eywiet gegarANDEERD massa

jaah! inderdaad, heb ik ook nog gedaan.
doet wonderen aan je fysiek :eek:
heb ik 10 kg mee gepakt op 4 dagen tijd! :D

Reymysterio strikes back!!!

Schijnt dat ze nu ook een aanbieding hebben bij de decamarkt ,...
geloof dat he de nieuwste creatine is voor maar 500 euro per kg ,... nadat te hebben gekocht/gebruikt ben je pas echt "ripped" :p

dudes omg jullie snappen er niks van...

een eenvoudig stappenplan om te groeien met weinig moeite:

1: Stop met het eten van low carb shit zoals groente... gainen is je doel, niet afvallen.
2: Koop vitaminepillen bij de natuurwinkel voor alle vitaminen
3: Eet elke dag 5kg kip
4: neem elke dag 100 microgram Synthol in een andere spiergroep, zorg dat je grote spiergroepen minstens 5 dagen rust krijgen, anders herstellen ze niet goed en groeien ze niet...
5: voor definitie: voetballen
6: Stop met school als je er echt iets mee wil bereiken...
7: Bruin zonder zon om er lekker uit te zien voor de chickies
8: Paar superdude outfits kopen...

voila.

dudes omg jullie snappen er niks van...

een eenvoudig stappenplan om te groeien met weinig moeite:

1: Stop met het eten van low carb shit zoals groente... gainen is je doel, niet afvallen.
2: Koop vitaminepillen bij de natuurwinkel voor alle vitaminen
3: Eet elke dag 5kg kip
4: neem elke dag 100 microgram Synthol in een andere spiergroep, zorg dat je grote spiergroepen minstens 5 dagen rust krijgen, anders herstellen ze niet goed en groeien ze niet...
5: voor definitie: voetballen
6: Stop met school als je er echt iets mee wil bereiken...
7: Bruin zonder zon om er lekker uit te zien voor de chickies
8: Paar superdude outfits kopen...

voila.

daar was ik nu al 2 jaar naar opzoek!

Maandag gelijk mee beginnen:D

zorg dat je grote spiergroepen minstens 5 dagen rust krijgen, anders herstellen ze niet goed en groeien ze niet...

+1

Sinds ik nog maar 1x per maand train heb ik de gains van mn leven :cool:

Ik heb geen zin meer om te trainen, iedere keer maar de sportschool in waar die breezers trainen op slippers.
Barbell curls in het squatrek doen en in de kleedkamer mensen die in hun onderbroek douchen of zelfs het zweet met hun slip afvegen.
Ik wil thuis gaan trainen, maar ik heb enkel een dumbbell van 15 kg ik denk dat ik hier wel vrij veel mee kan doen.
Ikzelf denk aan een kuurtje creatine,testosting en synthol wie o wie kan mij helpen?

Sinds wanneer train jij?

jongen drink gewoon een liter water en je bent al een kilo aangekomen zonder vet erbij. zo simpel is het :) succes mattie jwz.

voor advies moet je even naar www.superdudes.nl gaan, die rustuge brada's daar weten alles over hoe je spiermassa moet opbouwen dus... waar wacht je op??!!

15 Kg is meer dan zat!

Ik heb geen zin meer om te trainen, iedere keer maar de sportschool in waar die breezers trainen op slippers.
Barbell curls in het squatrek doen en in de kleedkamer mensen die in hun onderbroek douchen of zelfs het zweet met hun slip afvegen.
Ik wil thuis gaan trainen, maar ik heb enkel een dumbbell van 15 kg ik denk dat ik hier wel vrij veel mee kan doen.
Ikzelf denk aan een kuurtje creatine,testosting en synthol wie o wie kan mij helpen?

doe gewoon poweryoga, en na vier weken druk je 200 kilo bench:cool:.

Terug
Naar boven