- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Elysium zei:
Erg vet 
Zeker een school die leentjebuur heeft gespeeld om zijn eigen tekortkomingen te maskeren. Echt wing chun is bij voorkeur non grappling (het heeft nadelen als je ruzie hebt met meerdere mensen en je gaat er met eentje op de grond liggen knuffelen..de rest zal niet lijdzaam toekijken..)Roy.Rademaker zei:Freefight is dan toch het beste. Alleen mag je met freefight als je tegenstander op de grond ligt het niet afmaken met lowkicks maar met wurggrepen/judo/worstellen.
Ik ben 28 jaar, ik heb vroeger 4 jaar aan judo gedaan, 10 jaar boksen en thaiboksen en 10 jaar fitnes/bodybuilding.
Het liefst wacht ik nog een 2 jaar om te gaan freefighten. Maar voor jou in trainingsverband kan het zeker geen kwaad.
Groetjes, Roy
?Roy.Rademaker zei:Maar voor jou in trainingsverband kan het zeker geen kwaad.
Groetjes, Roy
Hope zei:

Stixxx zei:MMA gevechten? Weet je het zeker? Het gaat er best ruig aan toe daar he.
Ik heb één keer op de "night of champions" gevochten in Jette (belgië) maar dat was BJJ, worstelen en grappling. Puur grond -en smijtwerk dus![]()
, ik ga vaak naar gala's