Fitness Seller

Ikwilgrootworde: Liften, vreten, repeat!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Squat
5x20
5x40
5x60
5x80
5x90
3x100
2x105 *

benchpress
5x20
5x40
5x60
4x65
5x60

Deadlift
5x60
5x90
5x100
5x100
5x100

Bor**
3x8x55

Military press
5x20
5x30
5x40
6x45 (PR)
7x40

*GVD!
** puur op techniek

damn lekkere squat :D

Arrgghh geen 3 keer :D
Wel mooie squat man!

Doe je trouwens altijd squats en deadlifts op dezelfde dag? Dat red ik echt niet...

Ja ik doe dit 3xpw, ik dacht ook dat dl en sq op 1 dag k*t was.. valt best mee!;)

Tjaa ik ben van schoenen met een hakje naar platte schoenen gegaan, heb nu meer moeite met op diepte komen... Ook tijdelijk gestopt met creatine, dus al met al waarschijnlijk wel in kracht vooruit gegaan. Wel klote om te falen met een PR poging!

In kracht ga je zeker lekker vooruit :)

PR falen is jammer, maar dan heb je in elk geval wel het gevoel dat je tot het gaatje bent gegaan :)

Misschien op blote voeten squatten? ;) En hoe beviel creatine?

Ik wou dat ik op blote voeten kon trainen in de gym :P
Al moet ik toegeven dat goeie schoenen toch wel extra steun geven :D

Misschien op blote voeten squatten? ;) En hoe beviel creatine?

Gewoon lekker op diepte komen met platte schoenen denk:p ik ga niet op blote poten lopen daar. En sinds ik creatine gebruik maak ik de gains van mijn leven... Nee j/k voor de prijs is het leuk om erbij te nemen, maar het is niet zo dat ik het duidelijk merkte. Had ik overigens ook niet verwacht.
Combinatie van creatine en beta-alanine schijnt ook goed te zijn, ga ik ook een keer proberen.

Ik wil het liefst zo lang mogelijk zonder sups... als ik dan op een plateau kom uiteindelijk kan ik ze dan alsnog gebruiken of zou jij ze gelijk al aanraden?

Gewoon lekker op diepte komen met platte schoenen denk:p ik ga niet op blote poten lopen daar. En sinds ik creatine gebruik maak ik de gains van mijn leven... Nee j/k voor de prijs is het leuk om erbij te nemen, maar het is niet zo dat ik het duidelijk merkte. Had ik overigens ook niet verwacht.
Combinatie van creatine en beta-alanine schijnt ook goed te zijn, ga ik ook een keer proberen.

Wat merkte je dan wel van crea? Ga het denk ook eens proberen..

Nice squat. Ik neem ook creatine en zou echt niet weten wat voor verschil het maakt.. Maar het kost geen reet, lekker nemen dat spul. Verder je geld in je zak houden wat supps betreft op whey na ofc.

Nette squats man, bp kan wel wat beter maar alles op z'n tijd!

bor is 55 dus bp is imo prima, vind juist zijn squats eruit schieten

Nette squats man, bp kan wel wat beter maar alles op z'n tijd!

bor is 55 dus bp is imo prima, vind juist zijn squats eruit schieten

4x65 bench, 4x65 bor ;) ik vind het allemaal wel best.
Ik heb vrij lange armen, dus dat is een nadeel op bor, mp en bp.
Armen zien er kleiner uit door de lengte die ze hebben.
Mijn benen daarentegen zijn vrij kort, hierdoor lijken ze eerder buff. Ook zijn korte beentjes handig met squatten, verkleint de rom.
Voor deadliften is de combinatie van lange armen en korte benen helemaal perfect! Vandaar dus relatief hoge gewichten op squat en deadlift en wat tegenvallende gewichten op de rest.

Verder wat rustyM zegt, alleen creatine, whey + mijn tip: multivitamine a-z

Bullshit. Lange armen, lange benen. Enige wat betekend als je bor/bp/mp moeilijk gaan is dat je daarop harder moet trainen en kijken waar je zwakke plek zit. Dan je zwakke plek sterker maken met assist werk.

Bullshit. Lange armen, lange benen. Enige wat betekend als je bor/bp/mp moeilijk gaan is dat je daarop harder moet trainen en kijken waar je zwakke plek zit. Dan je zwakke plek sterker maken met assist werk.

Train op alles even hard man, het was ook geen excuus om minder hard te hoeven trainen.. Maar het heeft natuurlijk nog wel een beste vinger in de pap.

nog getraind ikwil?

nee man, zit met gescheiden ouders dus ben nu in een stadje 25 km van gym af. Vrijdag weer vollebak trainen;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven