XXL Nutrition

I'm back

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Heb mijn pulley weggedaan bij de scheiding van 6 jaar geleden, maar zowel bij mijn nieuwe vriendin in de garage als bij mij thuis op zolder een drukbankje, halter steunen voor squats, halters, dumbbells en ruim 150kg aan schijven. Leg extension/curl moet ik nog kopen, past in het krachthonk op zolder, misschien ook nog een seated calf raise machine en een sissy squat later, en een pull up stang. Pulley mis ik niet zo eigenlijk.
Ja ik heb ook wel hele reeks lifemaxx dumbells en bankje maar kan me er toch nooit toe zetten om thuis te trainen. Vind een gym toch wel fijner🤗 dus knap dat je dat kunt volhouden!☺️ sissiy squats nooit gedaan, die wil ik binnenkort eens aan het schema toevoegen😃

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.282
Back for biceps!

Had eigenlijk voor mijn werk willen gaan mountainbiken, maar de invloed van de flesjes Kanon van gisteren (sixpack was in de aanbieding) was nog te duidelijk aanwezig. Na gedeeltelijk herstel:

Dumbbell curls
8x15kg
6x20kg
10x25kg
10x22,5kg

Dumbbell Scott curls
11x17,5kg
9x15kg

Laatst bewerkt:
Had eigenlijk voor mijn werk willen gaan mountainbiken, maar de invloed van de flesjes Kanon van gisteren (sixpack was in de aanbieding) was nog te duidelijk aanwezig. Na gedeeltelijk herstel:
het heeft geen tot weinig zin om te trainen met een bakkie op, dat ging ''vroeger'' nog wel goed, maar is nu ( op jou leeftijd ) een no go.
lees af en toe wat mee, en zie dat je een verleden hebt op het afrikaner continent, ik ben daar zelf opgegroeid en ik herken soms de dingen die je beschrijft, al klinkt dat voor de meesten hier erg extreem.
zie dat je wat meer fullbody wil gaan trainen, das heel mooi, maar accepteer dat alles een tandje minder moet naarmate je leeftijd wat vordert.

• #2.284
het heeft geen tot weinig zin om te trainen met een bakkie op, dat ging ''vroeger'' nog wel goed, maar is nu ( op jou leeftijd ) een no go.
lees af en toe wat mee, en zie dat je een verleden hebt op het afrikaner continent, ik ben daar zelf opgegroeid en ik herken soms de dingen die je beschrijft, al klinkt dat voor de meesten hier erg extreem.
zie dat je wat meer fullbody wil gaan trainen, das heel mooi, maar accepteer dat alles een tandje minder moet naarmate je leeftijd wat vordert.
Ben van plan om de spiergroep benen, met name de quadriceps, als eerste toe te voegen, maar moet eerst nog een apparaat kopen.

Ben heel lang geheelonthouder geweest. Ook toen ik in een hardcore powerlift sportschool trainde waar de (Europeus niveau!) powerlifters tijdens de training en natuurlijk vooral erna hun flesjes bier ("bakkies") dronken; en tevens toen ik aan wedstrijdschaatsen deed en sommige collega's tegen de spanning biertjes tot zich zag nemen. Maar toen ik na mijn schaatscarrière nog een keer met 2 oude vrienden ging schaatsen in Heerenveen en daarna eten en drinken in de stad en weer daarna, bij de 2de training toen ik met de gewestelijke selectie van Wopke de Vegt mocht meetrainen, met 4 flesjes Nastro Azurro op betere bochten schaatste dan ooit, kwam ik tot het besef dat alcohol goed helpt bij ontspanning en tegen vermoeidheid.

Laatst bewerkt:
Ben van plan om de spiergroep benen, met name de quadriceps, als eerste toe te voegen, maar moet eerst nog een apparaat kopen.

Ben heel lang geheelonthouder geweest. Ook toen ik in een hardcore powerlift sportschool trainen waar de (Europeus niveau!) powerlifters tijdens de training en natuurlijk vooral erna hun flesjes bier ("bakies") dronken; en tevens toen ik aan wedstrijdschaatsen deed en sommige collega's tegen de spanning biertjes tot zich zag nemen. Maar toen ik na mijn schaatscarrière nog een keer met 2 oude vrienden ging schaatsen in Heerenveen en daarna eten en drinken in de stad en weer daarna, bij de 2de training toen ik met de gewestelijke selectie van Wopke de Vegt mocht meetrainen, met 4 flesjes Nastro Azurro op betere bochten schaatste dan ooit, kwam ik tot het besef dat alcohol goed helpt bij ontspanning en tegen vermoeidheid.
toen we jong waren spuugde we ook niet in een flinke borrel voor de training, voor je eigen gevoel ging het allemaal super, maar de coach leek toch altijd wat minder tevreden tijdens de rugby training :D
de grootste voordelen waren er tijdens de derde helft na de rugby wedstrijd.
maar tot op zekere hoogte heb je gelijk, heb mijn beste zakelijke beslissingen ook genomen ''onder invloed van''
geeft wat ontspanning en een wat gemoedelijker inzicht in waar je mee bezig bent.

even nieuwschierig, als bioloog heb je opleiding wageningen uni gedaan toch? geen vooropleiding in deventer gehad?

• #2.286
toen we jong waren spuugde we ook niet in een flinke borrel voor de training, voor je eigen gevoel ging het allemaal super, maar de coach leek toch altijd wat minder tevreden tijdens de rugby training :D
de grootste voordelen waren er tijdens de derde helft na de rugby wedstrijd.
maar tot op zekere hoogte heb je gelijk, heb mijn beste zakelijke beslissingen ook genomen ''onder invloed van''
geeft wat ontspanning en een wat gemoedelijker inzicht in waar je mee bezig bent.

even nieuwschierig, als bioloog heb je opleiding wageningen uni gedaan toch? geen vooropleiding in deventer gehad?
Heb na de middelbare school biologie gestudeerd in Leiden, Groningen en op Texel.

Ben heel lang geheelonthouder geweest. Ook toen ik in een hardcore powerlift sportschool trainde waar de (Europeus niveau!) powerlifters tijdens de training en natuurlijk vooral erna hun flesjes bier ("bakkies") dronken; en tevens toen ik aan wedstrijdschaatsen deed en sommige collega's tegen de spanning biertjes tot zich zag nemen. Maar toen ik na mijn schaatscarrière nog een keer met 2 oude vrienden ging schaatsen in Heerenveen en daarna eten en drinken in de stad en weer daarna, bij de 2de training toen ik met de gewestelijke selectie van Wopke de Vegt mocht meetrainen, met 4 flesjes Nastro Azurro op betere bochten schaatste dan ooit, kwam ik tot het besef dat alcohol goed helpt bij ontspanning en tegen vermoeidheid.
He is back :D De griep weer een beetje over?

• #2.289
1731251812554.png

Tijdje niet getraind wegens nasleep griep. Zal mezelf dadelijk bijbelgenezen.

Buiten categorie jij.

• #2.293
Jomandaman. Als het maar werkt! Heb zonder te trainen biceps van 47cm gekweekt, puur op karakter.

Voordat ik naar Afrika emigreerde was ik 8ste geworden bij de nationale marathon B-rijders en reed ik 40 seconden over de 500m (voor het klapschaats tijdperk).
Hoe doe je dit als bodybuilder maat?

• #2.295
Hoe doe je dit als bodybuilder maat?
Ik doe OF krachtsport, OF duursport, combineer niet. Begreep als bioloog vroeger al dat er een interference effect bestaat, nu is dat officieel bekend. Ik deed krachtsport of duursport wel steeds minstens 5-10 jaar achter elkaar. Bij schaatsen heeft marathonschaatsen nog steeds een krachtelement door de diepe zithouding en wist ik dit ( marathons en langebaan) op b niveau goed te combineren.

Laatst bewerkt:
Ik doe OF krachtsport, OF duursport, combineer niet. Begreep als bioloog vroeger al dat er een interference effect bestaat, nu is dat officieel bekend. Ik deed krachtsport of wel steeds minstens 5-10 jaar achter elkaar. Bij schaatsen heeft marathonschaatsen nog steeds een krachtelement door de diepe zithouding en wist ik dit ( marathons en langebaan) op b niveau goed te combineren.
Je kan het denk ik ook goed combineren kan je even je DM bekijken ik heb een vraagje aan je

• #2.297
Morgen poging doen tot:

Db press
Db flys
Supersets bb curls/extensions
Supersets db conc curls/extensions

• #2.298
Was een beetje aangeschoten en heb lam getraind:

Db presses
10, 9x 50kg

Db flys
14, 12x 25kg

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven