MuscleMeat

I'm Gay

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bracke zei:
Wat mij opvalt op het forum zijn de hoeveelheid homocoïtusuele grappen toe naar elkander:

"Zal ik je eens stevig in je hol palen?"
"Wil je soms zeggen dat je voor mannen valt?"
"Dat komt omdat je steeds met mannen doet."

1 op tien mannen is homo.. Dat wil zeggen dat 1 op 10 van de bodybuilders hier op het forum homoseksueelis..

Lijkt me wel eens leuk om te weten wie hier gay is..

Dus kom er maar voor uit... :hornyna:

Schitterend. Het homofobe deel van het forum is verantwoordelijk voor zulk soort grappen die telkens weer dezelfde zijn. Vooral mensen met een buitenlandse achtergrond maken dit soort grappen graag en veel. Niet verwonderlijk want in hun cultuur of familie is homofilie een groot taboe dus kun je er maar beter grappen over maken.

Wist je dat een groot deel van de achtergestelde Marokkaanse jeugd in Nederland niet aan z'n dure kleding komt door roven maar door schandknaap-werkzaamheden? Álles is geaccepteerd om je doel te bereiken, ook coïtus met oudere Nederlandse mannen.

Maarre, wie van het forum is zo vrij en flink toe te geven áls ie homo is?

Op de rand van 2005 nog even een relletje

Och och, weet je wat het is; Ik maak graag een homofobe mop, gewoon omdat het keer op keer vreemde reacties uitlokt, zowel bij haters als bij gays zelf. Al heb ik vrienden die ook gay zijn. Punt is dat dit wat mij betreft gewoon een protest is tegen de taboesfeer en de gene die hierrond hangt.

Humor is in dit geval een manier om de waarheid te ontglippen en is, op korte termijn, zeer effectief. 'Never underestimate the power of denial'. Aleen ben ik degene die er smakelijk om kan lachen :D

Mensen die niet zien dat ik gewoon graag tegen 'heilige' (of hypocriete) huisjes aanschop verdienen btw zelf een trap tegen hun holle reet ;)

meer dan 1 op de 10 hier, kijk maar in de gemiddelde gym:

bodybuilding werkt als een magneet op gays

Of is dat alleen zo in dat verrotte Amsterdam ?

Ik zou het best willen toegeven maar ik ben jammer genoeg geen homo.
Mag ik nu ook geen grapjes meer maken? Ik ben ook geen moslim, zal ik daar dan ook maar mee stoppen?
Bodybuilder ben ik ook al niet, zal ik dan maar....

DBC01 zei:
Schitterend. Het homofobe deel van het forum is verantwoordelijk voor zulk soort grappen die telkens weer dezelfde zijn. Vooral mensen met een buitenlandse achtergrond maken dit soort grappen graag en veel. Niet verwonderlijk want in hun cultuur of familie is homofilie een groot taboe dus kun je er maar beter grappen over maken.

Wist je dat een groot deel van de achtergestelde Marokkaanse jeugd in Nederland niet aan z'n dure kleding komt door roven maar door schandknaap-werkzaamheden? Álles is geaccepteerd om je doel te bereiken, ook coïtus met oudere Nederlandse mannen.

Maarre, wie van het forum is zo vrij en flink toe te geven áls ie homo is?

Op de rand van 2005 nog even een relletje

gozer even sirieus
wat the **** lul jij echt waar
mocrofobie mischien?
welke mocros?? ik ben de enige mocro hier bijna op het board
en ik heb op het grapje in de dit topic na nog nooit van die gay grappen gemaakt
90 van het ****ing forum is gewoon nederlands
en 90 van de autochtonen maken hier de gay grappen
dus vertel jij mij nou maar eens waar jij die ''zogenaamde'' mocros en buitenlanders zijn die zulke grappen maken
en niet per ongeluk over me post heen kijken of negeren!!!!!!

@ eduardjanssen.

''Ok ik niet, zou voor geen goud een mannelijke anus in willen ruilen voor die van een vrouw''

Ik weet niet of t al gezegd is maar volgens mij klopt je zin niet helemaal, of je moet ''in'' weglaten of mannelijk en vrouw omwisselen.

Aha , vandaar al die mietings tegenwoording :p

En als ik homo was zou ik het wel toegeven, who the **** cares wat je doet, zolang het mij maar niet is ;)

mocrofobie :roflol:

Dit is gewoon een verkapt Boer zoekt man topic :cool:

Over 10 jaar zal wel 70% gay zijn, als wij met een vriendin hand in hand lopen en er komen van die relnichten langs dan hoor je ze fluisteren: Oh kijk daar...Heb je weer van die viezerikken!

Gohan zei:
@ eduardjanssen.

''Ok ik niet, zou voor geen goud een mannelijke anus in willen ruilen voor die van een vrouw''

Ik weet niet of t al gezegd is maar volgens mij klopt je zin niet helemaal, of je moet ''in'' weglaten of mannelijk en vrouw omwisselen.

ed ook al :eek:

Ik denk dat het % homo's in een wereld zoals BB gewoon veel kleiner is als elders, en zelfs als er mensen zouden zijn denk ik nog niet dat ze dat op een board als dit zouden uiten, maar goed...
@ topicstarter; ik vind eigenlijk niet dat er hier zoveel homofobie heerst of het valt me dan iig toch niet op ???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven