AndroidHealthClinic

I'm Gay

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ben gay is dat een probleem.Ik vind het een uitdaging,zou niet anders willen.Krijg wel de mooiste vrouwen om heen.Dat is ook een voordeel om homo te zijn.

das een behoorlijke topickick om alleen maar te melden dat je gay bent! is dat nu echt nodig? maar goed! welkom

Ik ben liever hetero met af en toe een man om mij heen en een dame in de anus ploppen dan een homo met vrouwen om mij heen en vaak een man in hun behaarde anus ploppen.

Train jij überhaupt?

Wat wel een slimme tactiek is, is om je als de gayboy te gedragen in het bijzijn van vrouwen. Met name tijdens het uitgaan is dat vragen om een dikke vijver om in te vissen.

Metrosensueel noemen ze dat volgens mij, "schattig" vinden de dames dat. In A'dam op house/techno feestjes zie je dat soort lui met de fijnste dames.

Wat wel een slimme tactiek is, is om je als de gayboy te gedragen in het bijzijn van vrouwen. Met name tijdens het uitgaan is dat vragen om een dikke vijver om in te vissen.

Metrosensueel noemen ze dat volgens mij, "schattig" vinden de dames dat. In A'dam op house/techno feestjes zie je dat soort lui met de fijnste dames.
doe jij dat dan?

just another backdoorman :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven