Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik ben gay is dat een probleem.Ik vind het een uitdaging,zou niet anders willen.Krijg wel de mooiste vrouwen om heen.Dat is ook een voordeel om homo te zijn.
stiekum is hij heteroik ben gay is dat een probleem.Ik vind het een uitdaging,zou niet anders willen.Krijg wel de mooiste vrouwen om heen.Dat is ook een voordeel om homo te zijn.

doe jij dat dan?Wat wel een slimme tactiek is, is om je als de gayboy te gedragen in het bijzijn van vrouwen. Met name tijdens het uitgaan is dat vragen om een dikke vijver om in te vissen.
Metrosensueel noemen ze dat volgens mij, "schattig" vinden de dames dat. In A'dam op house/techno feestjes zie je dat soort lui met de fijnste dames.
Voor welke groep denk je dat er roze dumbbells zijn![]()
Kruip eens terug in je kast we houden hier niet van...topic kicks.ik ben gay is dat een probleem.Ik vind het een uitdaging,zou niet anders willen.Krijg wel de mooiste vrouwen om heen.Dat is ook een voordeel om homo te zijn.