MuscleMeat

In hoeveel tijd doe jij 100 dips?!! Wedstrijd!!

Je wou toch een filmpje hoe je moet dippen?? :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Who cares dat het geen youtube is ???

dat is geen youtube en niet parallel

Allemaal bagger filmpjes op youtube, slechte techniek, dit is dan wel parallel maar om dit nou toe te staan,
althans in het begin van het filmpje dan.

(Imo zijn die dips van G-men een mooi voorbeeld van goede dips :) ook mooi voor deze wedstrijd)

Eens met RobbertK & Masallah. Ik vind G-men's dips voorbeeldig:thumbup:

Net even een bende youtube filmpjes zitten beoordelen, ..zijn stuk voor stuk om te janken.

Kan er gelijk een voorbeeld onder van een van die andere filmpjes, hoe het niet moet. Dat is misschien wel even zinvol als een voorbeeld hoe het wel moet.

Ik gok dat ik het op 2-3 minuten zeker kan. Zal nu of volgende week vrijdag eens zien.

[Edit: als het op 90 graden moet dan toch... die dips van g-men zijn wel zeer laag!]

• Topic Starter Topic Starter
  • Topic Starter Topic Starter
Allemaal bagger filmpjes op youtube, slechte techniek, dit is dan wel parallel maar om dit nou toe te staan,

(Imo zijn die dips van G-men een mooi voorbeeld van goede dips :) ook mooi voor deze wedstrijd)
Dit is net niet parallel.

Laatst bewerkt door een moderator:
goddomme. die videoquotes vernken me hele scherm:(

Respect voor de mensen die het in 3 minuten kunnen hoor. Ik heb nu nog spierpijn van mijn 8 minuten van gisteren... Ik denk dat ik met warming up de 5 minuten wel haal, maar drie minuten haal ik dus zeker weten niet.

Wat is dit voor mieterig gezeik met 90 graden dips? Laat je bij het benchen de bar ook maar 5cm zakken? Of deadlift je de bar ook maar tot aan je knieën?

Laatst bewerkt:
Zowiezo moet je toch boven de 3 minuten uitkomen... een dip van 1 seconde, op en neer is volgens mij zelfs niet volwaardig....

Als we echt op tijden van 2 a 3 minuten in gaan zetten laat dan maar.

besteed ik mijn kostbare tijd liever aan het echte werk:rolleyes:

Als ik mag dippen zoals in dit filmpje is het wel heel makkelijk, wat een ongelooflijke slechte dips naar mijn mening....

Terug
Naar boven