Omdat de Bijbel vol tegenstrijdigheden staat; DAt ze nergens kinderen kregen. Ik raad je aan de bijbel eens te lezen . WIe denk je dat Kain en Abel waren?
---------- Toegevoegd om 10:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:20 ----------
Ik stel voor dat we het Nobel comité contacteren en vragen om hun fout recht te zetten en u de Nobel prijs te geven;
CAlyptus, je goochelt met dure woorden, maar ik stel voor dat je de volgende keer naar een avond gaat waar Krauss een "lecture " geeft Hij was de 26 ste jan in Antwerpen. Je denkt zijn werk te snappen maar in zijn boek legt hij duidelijk uit waar hij het over heeft als hij het over het niets heeft en hij legt de link met het multiversum.
Je kritiek op antitheisme is een aanname en een opinie. KAn je niks mee.
Denk je dat ik het zeg omdat ik de Bijbel nooit zou hebben gelezen?
Klinkt logisch ja.
Stel dat het wel insect is en jij gelijk hebt dat Adem en Eva de enige waren, dan klopt het sowieso niet dat de kinderen het met elkaar deden, want er werden geen vrouwen geboren.
Dus keer op keer zou Eva de moeder zijn?
En Kaïn bekende zijn huisvrouw, en zij werd bevrucht en baarde Henoch; en hij bouwde een stad, en noemde den naam dier stad naar den naam zijns zoons, Henoch.
18 En aan Henoch werd Hirad geboren; en Hirad gewon Mechujael; en Mechujael gewon Methusael; en Methusael gewon Lamech.
Zijn dit allemaal mannen?
Aan de namen te zien wel namelijk.
Kaïn woonde ergens anders met zijn huisvrouw (dus dat was niet Eva)
En Lamech nam zich twee vrouwen; de naam van de eerste was Ada, en de naam van de andere Zilla.
Waar komen die vrouwen vandaan?
Precies, dat Adam en Eva de eerste op aarde waren, betekent niet dat ze de enige zijn gebleven en dat alleen zij moesten voortplanten.
De Bijbel zit niet vol tegenstrijdigheid..jij snapt het gewoon niet.