- Waardering
- 3.422
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 13%
So what?
You know we muslims believe in +/- 124.000 prophets. Er zijn veel verschillende vormen van sharia en islam geweest. Ieder profeet had zijn eigen sharia en islam.
Ben er pas achtergekomen dat sommige moslimgeleerden denken dat het goed mogelijk is dat Socrates een profeet van god (swt) is geweest.
Ahmadiya moslims (een minderheid die apart is) gelooft hier zelfs met zekerheid in.
Je moet wat meer onderzoek doen naar Socrates. Weet jij waarom Socrates ter dood is veroordeeld?
Ik moet zeker niet meer onderzoek naar Socrates doen omdat ik een thesis over Plato's The Republic geschreven. Die staat vol van verwijzingen van Socrates naar Griekse goden.
Aan 1 zin heb ik genoeg om je bullshit weer te kakken te zetten.
"Crito, we ought to offer a c**k to Asclepius."
Zijn laatste woorden.
Asclepius is een Griekse god
Socrates was een olympianist, en dus harde polytheist.
Zijn opvatting van de Olympische goden was anders, als we Plato mogen geloven, veel meer naar vormtheorie omgebuigt. Daarom werd hij als ketter/atheist afgezet.
http://people.wku.edu/jan.garrett/pgodscht.htm
Enkel het deel quoteminen dat lijkt met jouw visie overeen te komen zonder de rest van het boek te lezen is fucking idioot.
Daarnaast is het Griekse geloof vergelijkbaar met het Hindoestaanse geloof geen pure polytheïsme.
Olympianisten zijn harde polistheisten, en Zeus is niet te vergelijken met Brahma want Brahma was de scheppingsgod van de Hindus, Zeus had een vader en moeder, Cronus and Rhea. De hoofdreden dat Aristoteles(wel monotheist) Zeus niet als zijn monotheistische prime-mover god had.
Laatst bewerkt: