Deen wanneer ga je naar Mekka of ben je al geweest?
just give me the box, just come here and die while you still have the option of doing it quickly.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deen wanneer ga je naar Mekka of ben je al geweest?
"Do you know what sappeth the foundation of islam, and ruineth it? The errors of the learned destroy it, the disputations of the hypocrite, and the orders of kings who have lost the road." - Prophet muhammad (v.z.m.h.)
Ik heb hier echt geen woorden meer voor. Al die aannames en fouten. Ik laat het rusten voor nu. Heb geen zin meer om hierop in te gaan.
Tijd zal jullie de waarheid doen inzien (in sha allah).
'The pursuit of knowledge is a divine commandment for every Muslim; and to waste knowledge on those who are unworthy of it is like putting pearls, jewels, and gold on the necks of swine.' - Profeet Mohamed (v.z.m.h.)
Praat maar onderling over dingen waar jullie wel wat over weten.
Tot morgenIk heb hier echt geen woorden meer voor. Al die aannames en fouten. Ik laat het rusten voor nu. Heb geen zin meer om hierop in te gaan.

Ik heb hier echt geen woorden meer voor. Al die aannames en fouten. Ik laat het rusten voor nu. Heb geen zin meer om hierop in te gaan.

TheDeen, vele eeuwen is het katholicisme en het protestantisme in deze streken de norm, de absolute waarheid geweest. De laatste decennia is er sprake van ontkerkelijking. De islam loopt een tijd achter, en zal daarom later te maken krijgen met ontkerkelijking. Na verloop van tijd gaan hoger opgeleide moslims vanzelf wel twijfelen aan de "volmaakte" waarheid van de koran. En dit zal ze leiden naar een atheïstische overtuiging of een spirituele overtuiging tussen de islam en atheïsme in.
islam is beter dan het Christendom.
Daar waar het Christendom geen of slechte antwoorden op heeft heeft de islam wel een logisch en rationeel antwoord.
Om de bovenstaande reden zien wij daarom ook niet dat de islam te maken heeft met ontkerkeling. Het tegenovergestelde is juist waar. Steeds meer mensen beginnen te praktiseren en bekeren zich naar de islam. Kijk maar naar de cijfers en om je heen.
Je moet jezelf afvragen of je dit kan acceteren als de waarheid. Indien nee, waarom dan?
Daar waar het Christendom geen of slechte antwoorden op heeft heeft de islam wel een logisch en rationeel antwoord.
Om de bovenstaande reden zien wij daarom ook niet dat de islam te maken heeft met ontkerkeling. Het tegenovergestelde is juist waar. Steeds meer mensen beginnen te praktiseren en bekeren zich naar de islam. Kijk maar naar de cijfers en om je heen.
Je moet jezelf afvragen of je dit kan acceteren als de waarheid. Indien nee, waarom dan?
Jij zit compleet vastgeroest in religie...islam is beter dan het Christendom. Daar waar het Christendom geen of slechte antwoorden op heeft heeft de islam wel een logisch en rationeel antwoord. Om de bovenstaande reden zien wij daarom ook niet dat de islam te maken heeft met ontkerkeling. Het tegenovergestelde is juist waar. Steeds meer mensen beginnen te praktiseren en bekeren zich naar de islam. Kijk maar naar de cijfers en om je heen. Je moet jezelf afvragen of je dit kan acceteren als de waarheid. Indien nee, waarom dan?
Hierom: http://www.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xsislam is beter dan het Christendom. Daar waar het Christendom geen of slechte antwoorden op heeft heeft de islam wel een logisch en rationeel antwoord. Om de bovenstaande reden zien wij daarom ook niet dat de islam te maken heeft met ontkerkelijking. Het tegenovergestelde is juist waar. Steeds meer mensen beginnen te praktiseren en bekeren zich naar de islam. Kijk maar naar de cijfers en om je heen. Je moet jezelf afvragen of je dit kan accepteren als de waarheid. Indien nee, waarom dan?
vastgeroest in de waarheid.
Je zal vanzelf wel het aantal moskeeen en moslims zien verdubbelen in je land.
Maak je niet druk. Hoppelijk zal je met de tijd de waarheid kunnen inzien.
Het zal. Maar al is de hele wereldbevolking moslim, dan wil dat nog niets zeggen over de echtheid van de islam. Of de echtheid van welke religie dan ook, want er is nog nooit bewijs geleverd dat er iets spiritueels daadwerkelijk bestaat. A casual stroll through the lunatic asylum shows that faith does not prove anything. ~ Friedrich Nietzsche.vastgeroest in de waarheid. Je zal vanzelf wel het aantal moskeeen en moslims zien verdubbelen in je land. Maak je niet druk. Hoppelijk zal je met de tijd de waarheid kunnen inzien.
vastgeroest in de waarheid.
Je zal vanzelf wel het aantal moskeeen en moslims zien verdubbelen in je land.
Maak je niet druk. Hoppelijk zal je met de tijd de waarheid kunnen inzien.

Niet per se.
Ik zeg alleen dat we niet de kant van de extremen moeten kiezen. Ik zie Calyptus en Yasmine bijv. als extremistische wetenschappers. (en zien mij vast uit onbegrip als een religeuze gek)
Ik begrijp jullie.
Wetenschap is 100% waar (wetenschap veranderd continu = dit is een feit die jullie moeilijk kunnen accepteren he bangerds). Ze negeren hun gevoel/ziel en het leven om hun heen. (en ik niet het leven is 100% echt en God dus ook,)
Wetenschap geeft ALLEEN antwoord op de hoe en niet op de WAAROM. Jullie begrijpen mij niet, (probeer wat meer te begrijpen!!)
Ons gevoel (godsgeloof) geeft antwoord op de WAAROM.!!!
Moslims worden aangespoord om kritisch te zijn en aan wetenschap te doen. Maar wij moeten wel beseffen dat wetenschap nooit het antwoord heeft op alle dingen in het leven (ons - veranderende - ratio is niet perfect wij mensen hebben tekortkomingen).
De moslim wordt in de edele Koran aangespoord om de middenweg te volgen.(niet te veel spiritualieteit, en ook niet te veel wetenschap maar een combinatie van de twee, balans).

Alleen dan begrijp je namelijk het leven en alles om je heen. En zul jij je compleet kunnen voelen.
Als je het totaalplaatje had gezien zou je weten dat (als we het hebben over de abrahamitische) God (swt). God (swt) het ongemaakte niet vergeleken kan worden met het gemaakte. De waarheid is dat er maar een god (swt) is.
De mens verzint door zijn aangeboren godsgeloof de rest eromheen geesten etc. (het geloof in het supernatuurlijk komt voor uit ons godsgeloof, ons geloof in het bovennatuurlijke. Het geloven in geesten door het piraha stam komt voort uit ons aangeboren gevoel om te geloven.
Je kan je ogen blijven sluiten, maar de waarheid is hard. Accepteer nou eenmaal dat het gewoon in ons zit om in het bovennatuurlijke te geloven, (godsgeloof). De wil om te geloven zit in ons allemaal, maar ons concept verschilt (de een wordt opgevoed met de islam de andere met iets ander.
De een is waar en de andere gedeeltelijk waar of verzonnen).
Hoe het komt dat iedereen het godsgeloof van nature in zich heeft Is een vraag die jij uit angst niet wilt erkennen, omdat je de waarheid niet kunt accepteren of kunt inzien. Je bent een bang mannetje.
Nee wetenschap heeft effect op wetenschap. En wetenschap verwerpt wetenschap. Blijf maar bang en blijf de andere kant maar opkijken.
Leer om de waarheid te accepteren.