XXL Nutrition

In wat geloven de DBB'ers

Peiling Peiling In wat geloof jij?

• Totaal stemmers
    160
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.061
nee hoor ik bestudeer niks ik ben ram gelukkig

Moet jezelf weten.

Als je jouw leven niet op basis van bewijs wil indelen maar op basis van mening. Moet je dit zelf weten.

Op een gegeven moment gaan de lichtjes uit en is het feestje over.

En dan?

De dood is een feit.

Je kan nu wel groot gaan praten, maar waneer puntje bij paaltje komt piepen jullie wel anders.

"There are no atheists in foxholes."

Sommige mensen zullen alleen door een persoonlijke levenservaring wakker worden geschut. (bijna dood ervaring/overlijden van ander). De gene die armoede heeft gevoeld en de dood heeft gezien denkt heel anders dan de gene die rijk is en gezond.

net alsof jij het antwoord hebt op wanneer de lichtjes uitgaan.

Moet jezelf weten.

Als je jouw leven niet op basis van bewijs wil indelen maar op basis van mening. Moet je dit zelf weten.

Op een gegeven moment gaan de lichtjes uit en is het feestje over.

En dan?

De dood is een feit.

Je kan nu wel groot gaan praten, maar waneer puntje bij paaltje komt piepen jullie wel anders.

"There are no atheists in foxholes."

Sommige mensen zullen alleen door een persoonlijke levenservaring wakker worden geschut. (bijna dood ervaring/overlijden van ander). De gene die armoede heeft gevoeld en de dood heeft gezien denkt heel anders dan de gene die rijk is en gezond.

ik heb meer mensen dood zien gaan en dood gezien dan jij gok ik, ben de tel al lang kwijt

ben er van overtuigd dat er geen god is en als die er is dan is die ram lui dat die niks doet aan alle ellende in deze wereld

Ik geloof in een hogere whey of life.

Ik geloof in een hogere whey of life.

nhr7bou.gif

Niet wegrennen

ik ga akoord met je voorwaarden.

Laat maar zien dat wat hij zegt niet klopt (met bewijs).

---------- Toegevoegd om 22:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:42 ----------

Het gaat niet om overtuigen.

Ik wil niemand overtuigen en hoef dit ook niet te doen. "Evidence speaks for itself."

Het bewijs overtuigt jouw.

Bestudeer de Koran/islam en je zal de waarheid zelf inzien. (niet alleen lezen maar bestuderen).

Je hebt wel iets met wegrennen he.

• #1.071
ik heb meer mensen dood zien gaan en dood gezien dan jij gok ik, ben de tel al lang kwijt

ben er van overtuigd dat er geen god is en als die er is dan is die ram lui dat die niks doet aan alle ellende in deze wereld

Helaas weet jij niet tegen wie je praat en andersom weet ik dat ook niet. Ik hou het kort: "Oorlog".

Je bent dus wel boos op hem voor het slechte maar anderzijds ben je niet blij voor al het goede en je bestaan?

Het slechte en goede horen bij het leven. Zonder het slechte had je niet geweten wat het goede is. That's the way life is. Sommige hebben pijn, sommige geluk, sommige zijn arm, sommige zijn rijk.

We worden allemaal getest in dit tijdelijk leven.

Allah (swt) is the all just. Iedereen zal eerlijk worden behandeld/berecht.

Hoe meer je te leiden hebt hoe groter de beloning als het ware. De hemel is vol met armen en hel is vol met rijken.

Investeer je in iets tijdelijks (zoals je leven in dit wereld)

Of in iets permanents (zoals het hiernamaals)

Make the right decision and choose for the truth, the evidence, islam and the afterlife.

Helaas weet jij niet tegen wie je praat en andersom weet ik dat ook niet. Ik hou het kort: "Oorlog".

Je bent dus wel boos op hem voor het slechte maar anderzijds ben je niet blij voor al het goede en je bestaan?

Het slechte en goede horen bij het leven. Zonder het slechte had je niet geweten wat het goede is. That's the way life is. Sommige hebben pijn, sommige geluk, sommige zijn arm, sommige zijn rijk.

We worden allemaal getest in dit tijdelijk leven.

Allah (swt) is the all just. Iedereen zal eerlijk worden behandeld/berecht.

Hoe meer je te leiden hebt hoe groter de beloning als het ware. De hemel is vol met armen en hel is vol met rijken.

Investeer je in iets tijdelijk (zoals dit wereld)

Of in iets permanents (zoals het hiernamaals)

Make the right decision and choose for the truth, the evidence, islam and the afterlife.
Wollah ik voel jou whey of life (swt). Hamdullah...

TheDeen, probeer je misschien jezelf te overtuigen dan?

Laatst bewerkt:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
One luv jwz

• #1.078
TheDeen, probeer je misschien jezelf te overtuigen dan?

Hocus pocus, vanaf nu zal je elke dag meer en meer zin krijgen in varkensvlees. Deze drang wordt telkens sterker en je kan hier niets aan veranderen. De drang is sterker dan jezelf, het is zo het is zo. Dag per dag sterker, meer en meer. Je kan er niet aan weerstaan en zal eraan toegeven. Dit dringt diep door in je onderbewustzijn, deze woorden zijn zo en zullen zo zijn.

hahaha

Lach maar ;) Zo werkt dat, als je het volledig gelezen hebt zullen de dagen nadien moeilijk worden.

Is een voorbeeld van hoe beïnvloedbaar de geest is als je de juiste woorden gebruikt. Stuur maar pm als je het wil omkeren.

• #1.080
daarom zei ik gok ik

ben niet boos op hem voor het slechte

door het slechte ben ik er overtuigd dat hij er niet is

en als hij er is dan is hij een zij denk ik die ongesteld is

oja en ik vind spareribs verdomd lekker

Je bewijs is dus het ?slechte?

Wat is slecht? En wanneer is iets slechts?

Wat bewijs het bestaan van het goede dan?

Als slecht laat zien dat God niet bestaat, wat laat goed dan zien?

Ik probeer je beter te begrijpen...

---------- Toegevoegd om 23:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:16 ----------

Lach maar ;) Zo werkt dat, als je het volledig gelezen hebt zullen de dagen nadien moeilijk worden.

hahaha

bro onze vrouwen kunnen lekker koken. Maak je niet druk. Er is meer dan genoeg variatie en keuze voor mij.

---------- Toegevoegd om 23:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:17 ----------

jij staat niet in direct contact met djinns zoals ik. :mad:

het is allemaal een complot van de djinns en jij zit hier te lachen.

Ga naar een dokter ajb

Terug
Naar boven