MuscleMeat

In wat geloven de DBB'ers

Peiling Peiling In wat geloof jij?

• Totaal stemmers
    160
  • Topic Starter Topic Starter
Je hoeft je indd niet geforceerd te veranderen, maar kijk dan ook niet raar op als je wordt afgestoten

Ga eens met dezelfde normen en waarden naar china of india (traditionele niet toeristische regio's)
Wordt je ook afgestote als je alles behoudt

Leuk voorbeeld zijn organisaties die denken dat ze hetzelfde gedrag kunnen vertonen in de westerse markt en de chinese markt
Enorme deals zijn daarop stukgelopen

Klopt ik geef toe dat het van beide kanten moet komen.

Maar het begrip aan de andere kant raakt wel op als de andere kant geen moeite doet.

Vraag maar aan een migrant.

Als de koe gemolken is gaat ie naar de slachthuis.

Het is misschien hard maar waar. De allochtonen met in het bijzonder de moslims worden te vaak als anders gezien. Ik ben bijvoorbeeld geboren en getogen in dit land, maar heb me hier zelf nooit thuis kunnen voelen?

Waarom? De politiek ziet ons als iets kleins dat vanzelf wel weggaat en zichzelf wel oplost. Niemand luistert naar je. Ze denken dat we met de kudde meegaan. Maar het tegendeel is waar we zoeken elkaar op en vormen zelf een kudde.

Kortom als we eerlijk moeten zijn kunnen we zeggen dat het politiek van Nederland wat betreft multicultiralitit heeft gefaald. Omdat zei niet weten wie de allochtoon is en wat hij wilt jullie luister niet goed.

Het is heel simpel. Allochtonen zijn mensen en willen ook alleen liefde.

We hoeven geen speciale behandelingen we willen een normale behandeling.

Denk dat het uiteindelijk wel goedkomt wel wat langer dan normaal marjah eindgoed algoed. Just give it some time.

---------- Toegevoegd om 01:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:17 ----------

Wellicht een land met semi-zandnegers.

:trollface:

Nope

Een tip me zus heeft blond haar en blauw ogen. (echt waar no joke)

Ik helaas niet haha. (kon hier spioneren anders)

Hahah just kidding.

---------- Toegevoegd om 01:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:19 ----------

In jou ogen geliefd door Allah.
Toont Allah ook liefde naar de slechteriken of alleen de goede?

Persoonlijk voel ik me geliefd door het hele universum, gewoon door te leven.

Allah (swt) houdt van all zijn creaties.

Maar de termen die jij aanhaalt

Goed en slecht in essentie.

Alleen Allah (swt) weet wie in essentie goed en slecht zijn.

Slecht = hel

goed = heaven

Ik heb even een vraagje TheDeen, omdat ik oprecht jou levensvisie probeer te begrijpen.
Wij zijn allemaal ''individuele'' zielen, dit leven is een test voor waar je uiteindelijk thuis hoort, heaven or hell.
Heaven en hell zijn vervolgens oneindig dus er is geen sprake van reïncarnatie of dergelijke?
Waarom worden er steeds weer opnieuw ''individuele'' zielen gecreëerd, die hetzelfde proces moeten ondergaan?
En waar komen deze vandaan?

-

Laatst bewerkt:
spelling en grammatica is echt merkbaar slechter nu thedeen

deel je dit account met iemand of is dit een side effect van moslim zijn

.

Laatst bewerkt:
spelling en grammatica is echt merkbaar slechter nu thedeen

deel je dit account met iemand of is dit een side effect van moslim zijn

Bro soms heb ik geen zin dan gwn snel

---------- Toegevoegd om 01:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:30 ----------

Waarom moeten turken dat per se bijv examens kunnen afleggen in het turks en niet gewoon Nederlands?
Is dat een normale behandeling?

Ze leren maar de taal..

Laws my friend.

Als ik eerlijk moet zijn moet ik toegeven dat dat verkeerd is.

Helaas laten jullie wetten dit toe, dus kan je eigenlijks niks hier tegen inbrengen.

Als je A zegt moet je ook B doen. (Ook al klopt het soms niet. its the LAW)

Oke TheDeen, kan je nu ook praten over andere religies? Dit topic is geen Islam topic he, over ''speciale behandeling'' gesproken.

.

Laatst bewerkt:
Ik heb even een vraagje TheDeen, omdat ik oprecht jou levensvisie probeer te begrijpen.
Wij zijn allemaal ''individuele'' zielen, dit leven is een test voor waar je uiteindelijk thuis hoort, heaven or hell.
Heaven en hell zijn vervolgens oneindig dus er is geen sprake van reïncarnatie of dergelijke?
Waarom worden er steeds weer opnieuw ''individuele'' zielen gecreëerd, die hetzelfde proces moeten ondergaan?
En waar komen deze vandaan?

Heaven is oneindig

Hell is oneindig voor sommige en voor sommige niet.

Op de vraag waarom en waar die jij stelt.

Heeft alleen Allah (swt) het antwoord.

Allah (swt) is de grootste en kan alles maken uit het niets. He says be and it is.

(Weete: Volgens de islam is een ziel te zien in de ogen van een persoon. Je ziel verlaat dus ook je ogen na de dood. Moslims sluiten altijd de ogen van een persoon als hij is overleden. Dit lichaam is als het ware slechts gereedschap die we goed dienen te onderhouden)

---------- Toegevoegd om 01:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:39 ----------

Wat vind jij van Thor en odin?

Hahah you're getting closer to my family background.

Heaven is oneindig

Allah (swt) is de grootste en kan alles maken uit het niets. He says be and it is.

(Weete: Volgens de islam is een ziel te zien in de ogen van een persoon. Je ziel verlaat dus ook je ogen na de dood. Moslims sluiten altijd de ogen van een persoon als hij is overleden. Dit lichaam is als het ware slechts gereedschap die we goed dienen te onderhouden)

---------- Toegevoegd om 01:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:39 ----------

Hahah your getting closer to my family background.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Oke TheDeen, kan je nu ook praten over andere religies? Dit topic is geen islam topic he, over ''speciale behandeling'' gesproken.

Ik geef je gelijk. Jullie stellen de vragen ik geef alleen antwoord.

Voel je vrij om iets te delen. Dan zal ik de vragen stellen.

.

Laatst bewerkt:
Heaven is oneindig

Als je iets niet weet of als iets niet logisch te verklaren is, zoals het oneindig zielen creëren en in een hemel of hel stoppen.
Kan je ook gewoon beantwoorden met, ''ik weet het eigenlijk niet''.
Ipv altijd maar ''only Allah(swt) knows'' te roepen, je moet het zelf weten hoor, maar het komt gewoon niet zo intelligent over op mij en misschien de rest.

Dat heb ik al gedaan :) Kom maar op met de vragen.

Ok wat houdt jouw als een agnostisch theist tegen om een bestaande religie te volgen?

Waarom wijs je als het ware de bestaande religies af?

---------- Toegevoegd om 01:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:48 ----------

Als je iets niet weet of als iets niet logisch te verklaren is, zoals het oneindig zielen creëren en in een hemel of hel stoppen.
Kan je ook gewoon beantwoorden met, ''ik weet het eigenlijk niet''.
Ipv altijd maar ''only Allah(swt) knows'' te roepen, je moet het zelf weten hoor, maar het komt gewoon niet zo intelligent over op mij en misschien de rest.

Antwoord: wij mensen weten dat niet.

God kan alles maken wat hij wilt zonder problemen.

Hoe het wordt gemaakt dat weet alleen god.

Wordt specifiek zo in koran vermeld.

De kennis over de ziel is beperkt voor de mens. Kennis daarover ligt alleen bij allah (swt) aldus de vers

Terug
Naar boven