TheDeen
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 9
Je hoeft je indd niet geforceerd te veranderen, maar kijk dan ook niet raar op als je wordt afgestoten
Ga eens met dezelfde normen en waarden naar china of india (traditionele niet toeristische regio's)
Wordt je ook afgestote als je alles behoudt
Leuk voorbeeld zijn organisaties die denken dat ze hetzelfde gedrag kunnen vertonen in de westerse markt en de chinese markt
Enorme deals zijn daarop stukgelopen
Klopt ik geef toe dat het van beide kanten moet komen.
Maar het begrip aan de andere kant raakt wel op als de andere kant geen moeite doet.
Vraag maar aan een migrant.
Als de koe gemolken is gaat ie naar de slachthuis.
Het is misschien hard maar waar. De allochtonen met in het bijzonder de moslims worden te vaak als anders gezien. Ik ben bijvoorbeeld geboren en getogen in dit land, maar heb me hier zelf nooit thuis kunnen voelen?
Waarom? De politiek ziet ons als iets kleins dat vanzelf wel weggaat en zichzelf wel oplost. Niemand luistert naar je. Ze denken dat we met de kudde meegaan. Maar het tegendeel is waar we zoeken elkaar op en vormen zelf een kudde.
Kortom als we eerlijk moeten zijn kunnen we zeggen dat het politiek van Nederland wat betreft multicultiralitit heeft gefaald. Omdat zei niet weten wie de allochtoon is en wat hij wilt jullie luister niet goed.
Het is heel simpel. Allochtonen zijn mensen en willen ook alleen liefde.
We hoeven geen speciale behandelingen we willen een normale behandeling.
Denk dat het uiteindelijk wel goedkomt wel wat langer dan normaal marjah eindgoed algoed. Just give it some time.
---------- Toegevoegd om 01:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:17 ----------
Nope
Een tip me zus heeft blond haar en blauw ogen. (echt waar no joke)
Ik helaas niet haha. (kon hier spioneren anders)
Hahah just kidding.
---------- Toegevoegd om 01:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:19 ----------
In jou ogen geliefd door Allah.
Toont Allah ook liefde naar de slechteriken of alleen de goede?
Persoonlijk voel ik me geliefd door het hele universum, gewoon door te leven.
Allah (swt) houdt van all zijn creaties.
Maar de termen die jij aanhaalt
Goed en slecht in essentie.
Alleen Allah (swt) weet wie in essentie goed en slecht zijn.
Slecht = hel
goed = heaven