Inexpugnabilis
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 160
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 72kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welkom
Ah netjes, op naar de 80
@Beast, met jou vooruitgang gaat dat wel lukken.
Ben ook aan het werken voor nieuw schema maar zit te twijfelen of ik moet wachten tot ik squat/deadlift weer kan of fock it en gewoon legpress/rackpull te doen.
Kan wel squatten en denk dat deadlift ook wel zal gaan maar wil PHUL schema volgen.
Aangezien knie toch wel lastig doet na 5x5 legpress met max 150kilo, ben ik bang dat 3x5 squat/deadlift net iets teveel van het goeie is nog.

Mwah met lichtere gewichten haalt de intentie weg om die 2 oefeningen weer op kracht te pakken.
Ga komende week even sleutelen, eerst beginnen met squat/deadlift op dezelfde dag te doen en vast wennen daaraan.
Heb nog even de tijd voordat ik er echt mee wil beginnen, zal ook binnenkort pull-ups en BP op dezelfde dag moeten gaan doen dus zal ook wel wennen worden
Thanks Ash![]()
Geen idee, beide zijn pittig voor mij dus en daarnaast heb ik ze beide als hoofdoefening op aparte dagen.
Van het weekend even sleutelen want heb er best zin in om te kijken hoe het gaat.