AndroidHealthClinic

Inexpugnabilis, Road to a better body and life (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Welkom :)

Ah netjes, op naar de 80 :D

@Beast, met jou vooruitgang gaat dat wel lukken.
 
Je trainingen gaan lekker! en super ook die BP!
Lekker gevoel he als je net weer even voorbij dat hangpunt komt. :)
 
Ben ook aan het werken voor nieuw schema maar zit te twijfelen of ik moet wachten tot ik squat/deadlift weer kan of fock it en gewoon legpress/rackpull te doen.
 
Ben ook aan het werken voor nieuw schema maar zit te twijfelen of ik moet wachten tot ik squat/deadlift weer kan of fock it en gewoon legpress/rackpull te doen.

Fock it legpress en rackpull ! Waarom kun je eigenlijk niet squatten en deads doen, is me ontschoten denk !
 
Kan wel squatten en denk dat deadlift ook wel zal gaan maar wil PHUL schema volgen.
Aangezien knie toch wel lastig doet na 5x5 legpress met max 150kilo, ben ik bang dat 3x5 squat/deadlift net iets teveel van het goeie is nog.
 
Nette bench man, sweet pr's coming trough.
 
Thanks, nog even en ik haal je in heuheuheu
 
Kan wel squatten en denk dat deadlift ook wel zal gaan maar wil PHUL schema volgen.
Aangezien knie toch wel lastig doet na 5x5 legpress met max 150kilo, ben ik bang dat 3x5 squat/deadlift net iets teveel van het goeie is nog.

Ohja knie !

Je kunt toch 3x5 doen met wat lichtere gewichten ? Even lekker onderin bljjven hangen voor een goede stretch en zo verder op bouwen.
 
Mwah met lichtere gewichten haalt de intentie weg om die 2 oefeningen weer op kracht te pakken.
Ga komende week even sleutelen, eerst beginnen met squat/deadlift op dezelfde dag te doen en vast wennen daaraan.
Heb nog even de tijd voordat ik er echt mee wil beginnen, zal ook binnenkort pull-ups en BP op dezelfde dag moeten gaan doen dus zal ook wel wennen worden :p

Thanks Ash :)
 
Mwah met lichtere gewichten haalt de intentie weg om die 2 oefeningen weer op kracht te pakken.
Ga komende week even sleutelen, eerst beginnen met squat/deadlift op dezelfde dag te doen en vast wennen daaraan.
Heb nog even de tijd voordat ik er echt mee wil beginnen, zal ook binnenkort pull-ups en BP op dezelfde dag moeten gaan doen dus zal ook wel wennen worden :p

Thanks Ash :)

Pull ups en bench op zelfde dag moet toch niet echt een probleem opleveren ?
 
Geen idee, beide zijn pittig voor mij dus en daarnaast heb ik ze beide als hoofdoefening op aparte dagen.
Van het weekend even sleutelen want heb er best zin in om te kijken hoe het gaat.
 
Geen idee, beide zijn pittig voor mij dus en daarnaast heb ik ze beide als hoofdoefening op aparte dagen.
Van het weekend even sleutelen want heb er best zin in om te kijken hoe het gaat.

Komt wel goed ! Heb er zelf totaal geen last van.
.
 
Zat net te denken, geef mezelf gewoon 1a2 weken periode om te wennen.
In de tussentijd squat/deadlift lekker opbouwen en erna knallen.
 
Korte update:
Heb nieuw schema gemaakt met het P.H.U.L principe dus UB/LB 1 zijn power en UB/LB 2 zijn hypertrofie.
Ga gewoon lekker meteen beginnen en geef mezelf 1a2 weken de tijd om te wennen.
Schema is grotendeels klaar maar twijfel nog over aantal oefeningen/variaties dus die zijn onder voorbehoud.

Upperbody Power:

Benchpress: 3x3-5
Pull-Ups: 3xzoveel mogelijk (proberen te starten met weighted)
Overhead press: 3x5
Yates Row: 3x5 Underhand Grip
DB Fly: 3x5
DB Side Raise: 3x5 gecontroleerd "cheaten"
Dippen: 3xzoveel mogelijk (proberen te starten met weighted)
Barbell Curl: 3x5


Lowerbody Power:

Squat: 3x3-5
Seated Calf: 10,10,8,8
Deadlift: 3x3-5
Leg Extension: 3x5 superset leg curl
Lying Leg Curl: 3x5
Standing Calf: 5x5


Upperbody Hypertrofie:

Lat Pulldown: 3x6-10 Extended set Achter/Voorlangs
Incline Benchpress: 3x6-10
Machine Row: 3x6-10 wide grip
Incline Cable Fly: 3x6-10 superset Reverse Fly
Lying Reverse Fly: 3x6-10
Side Raise: 3x6-10 Kabels of andere variant strict
Biceps: 3x6-10 Zottman curl proberen
Triceps: 3x6-10 CGBP of rope pushdowns


Lowerbody Hypertrofie:

Legpress: 3x6-10 Plate Loaded
Back Extension: 3x6-10
Seated Calf: 10,10,8,8 smal/breed/neutraal repout
Leg Extension: 3x6-10
SLDL: 3x6-10
Standing Calf: 5x5 smal/breed/neutraal


Buik en shrugs bij beide lowerbody dagen, staan niet aangegeven omdat ik ze inplaats van rust bij kuiten pak.
Onderarmen zitten bij beide upperbody dagen.
Ben vooral benieuwd of de 2 powerdagen zullen helpen om bij hypertrofiedagen meer gewicht te gaan gebruiken.
 
Training van vandaag.

Warming up zoals altijd.

Benchpress:
5x60
5x65
5x70
3x75 Hier zal ik nog wel even moeite mee hebben denk ik :(

Pull Ups-Hammer grip
3x3-3x3

Overhead Press:
5x40 Pittig
5x30 easy
5x35 mis echt de spiegel hier voor handpositie's.

Yates Row Underhand Grip:
5x65
5x70
5x75

DB Fly:
5x12
5x14
5x16

DB Side Raise:
5x8
2x5x10

Dippen BW:
6x
5x
4x

EZ-Bar Curl:
5x30
5x32.5
6x35

Wristcurl superset Reverse Wristcurl:
15x10 ss 10x6
12x12 ss 10x6
8x14 ss 8x6

Afgesloten met cardio en stretches.

Commentaar: Was toch wel even wennen, vooral OHP viel zwaarder dan gedacht. Merkte ook dat ik hier en daar te licht begon maar tot nu toe bevalt het prima. Alleen beetje jammer dat de dipriem die ze hebben een cheapy touw is die te lang is xD.
 
Heb je dip riem al nodig dan? :p
Denk dat die BP van 75kg een stuk vlotter gaat wanneer je de 70kg set weglaat.
Gewoon dubbels draaien op 80kg jonge :P
 
Even weer erin komrn en volgende week weer knallen !
 
Als ik het zo hoor komt dat echt allemaal wel goed.
 
Back
Naar boven